Capitolul 15

11.5K 1.3K 305
                                    

/play the song pls/ 

Mulțumesc, din nou pentru superbitatea de mai jos, Gaby!

Mulțumesc, din nou pentru superbitatea de mai jos, Gaby!

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.


LUNA 🌙

— Nu credeam că te vei întoarce aici prea curând, surâde din fața mea cu buzele aliniate într-un zâmbet discret, și îmi potolesc nevoia de a-mi da ochii peste cap atunci când mă gândesc pentru câteva secunde că poate fusese o greșală să revin în locul ăsta.

Din fața mea, cu un picior peste cealaltă, bătând ritmic cu baza pixului în carnetul lui de notiţe, doctorul Yang îmi studiază expresiile faciale asemenea unui vultur în fața prăzii. Capul i se înclină ușor într-o parte, așteptând încă un răspuns din partea mea, motiv pentru care oftez lung, împreunându-mi brațele în dreptul pieptului.

— Credeam că te vei bucura să mă vezi, replic cu un umor sec, făcându-l pe bărbatul cu ochi de pisică să ridice întrebător din sprânceană.

— Întotdeauna e o plăcere, Luna, doar știi că îmi place când te zgâieşti la mine de pe scaunul ăla. Îmi da... o așa satisfacție!

Zâmbetul lui strâmb mă face să-mi arcuiesc buzele într-un rânjet viclean. Poate că nu-mi face plăcere să vin aici pentru a-mi pune gândurile pe tavă, însă trebuie să recunosc, bărbatul ăsta are ceva al lui care mă face incapabilă să-l urăsc pentru că sunt nevoită să-mi plâng de milă în fața lui. Până la urmă, nu mă obligă nimeni să vin aici, cu atât mai puțin să-mi pierd vremea pe scaunul ăla în căutarea unor soluții la problemelor mele care cine știe dacă vor apărea la un moment dat.

Mă încrunt în sinea mea, făcându-l pe bărbat să-și schimbe poziția pe scaunul său din piele.

— Deci, cum ești? Observ că nu mai ai atât de multe pungi negre sub ochi față de ultima dată în care te-am văzut. Să-nțeleg c-ai putut dormi mai bine zilele trecute.

Nu e o întrebare, însă mă văd nevoită să dau tacit din cap, aprobator. Doctorul Yang își umezeşte buzele în tăcere, și pentru prima dată de când îl cunosc mă holbez puțin la gestul său. Nu cred c-am observat vreodată cât de bine arată pentru vârsta lui, asta în condițiile în care nu cred să aibă mai mult de treizeci și cinci de ani. Totuși, are un corp bine proporționat, cu o masă musculară clar definită și niște trăsături ale feței ce-i scot atuurile în prim plan. Oh, și tipul chiar are cu ce se laudă. Cu așa ochi ca de miere și niște buze pline și roşiatice, pun pariu că e sursa de fantezia a multor femei. La dracu'! Și eu m-aș masturba la pozele lui dacă am fi de vârste mai apropiate. Bărbații mai în vârstă nu sunt genul meu, însă. Păcat. Sigur m-ar fi ajutat cu terapia mea.

Hex Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum