Capitolul 4

12.2K 1.3K 321
                                    

HEX🌎

 Nu cred vor agrea prea tare, murmurase de lângă mine, frecându-și nasul de spatele meu. Gestul său copilăresc făcuse ridic puțin din colțul gurii.

 Prostii, te vor iubi! am răspuns puțin cam prea entuziasmat, ridicându-mi ochii spre culoarea portocalie a semaforului. Peste câteva secunde culoarea se preschimbase în verde, motiv pentru care am ambalat mai tare motorul, luându-mi piciorul de pe asfalt. Sunny se prinsese mai bine de spatele meu, ca de fiecare dată când pornesc prea brusc și se sperie, și își strecurase palmele de-a lungul abdomenului meu, făcându- -mi flexez mușchii. Uram când făcea asta în timp ce conduceam. Era așa o distragere!

Vezi pe unde atingi, don'şoară neştiutoare, altfel e posibil nu mai ajungem la destinație.

Mârâitul meu păruse o amuzase, căci îi putusem simți zâmbetul prin materialul gecii, lipindu-se de pielea mea.

 Sunt cuminte, iubire.

Îmi venea -mi dau ochii peste cap, dar nu puteam face asta cât timp țineam motocicleta în linie dreaptă. În schimb, decisesem o las de capul ei, și ignor senzația palmelor sale pline de căldură ce-mi invadau trupul. La naiba, ajunsesem excit și pe motor, ce rahat!

JJ fusese primul care ne întâmpine în fața planetariumului. Acela era locul în care mereu se aduna întreaga gașcă pentru a mai pierde vremea fumând sau frecând menta aiurea, uitând de viețile nasoale sau de plictiseala ce ne mânca uneori în talpă. Și simțeam atunci, la mai bine de o lună de când eram împreună, o introduc pe Sunny celorlalți, căci oricum mai devreme sau mai târziu avea se ajungă aici. Nu știam cum vor reacționa, căci Sunny a fost întotdeauna o tipă mult prea... conservatoare pentru gusturile multora dintre ei, însă -mi trag una dacă avea -mi pese. Aveau o respecte câtă vreme era cu mine, asta dacă aveau, în primul rând, respect pentru mine.

Hex Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum