Capitolul 10

11.7K 1.2K 406
                                    

HEX 🌎


Am răsucit mai tare de ambreiaj, ascultând cum motorul fiarei de metal mârâise violent din spatele meu. Am atenuat cu piciorul rotațiile continue ale roții din spate, creând un nor de praf înecăcios în urma mea, și am privit pe furiș spre Viktor, observându-l cum îmi zâmbea strâmb de pe șaua sa. Avea impresia că mă poate înfrânge, însă ce nu știa el este că nu aveam de gând să-i dau satisfacția de a ieși pe primul lor, cu atât mai mult cu cât atunci era vorba doar de o întrecere de probă, nu de ceva real. Adevărata bătălie avea să înceapă abia după lăsarea serii, și aveam toată încrederea că-i puteam tăbăci curu' în niciun minut. Până la urmă, aveam să câștig un bacșiș numai bun de două sute de dolari. Și chiar aveam nevoie de banii ăștia pentru a-mi putea acoperi reparațiile motocicletei. În niciun caz nu l-am fi lăsat pe unul la Vik, care era numa' gura de el să-mi sustragă de sub nas tot bănetul.

Am ambalat pentru ultima oară motoarele în același timp, dispărând mai apoi într-un nor uriaș de praf ce ne luă vederea pentru câteva clipe. Vântul se instalase imediat în urma mea, simțindu-l prin jurul corpului ca niște șerpi ce alunecau peste tot, iar curbele pe care trebuia să le luăm mă umpleau de adrenalină pe dinăuntru, făcându-mă să apăs și mai tare pe accelarație. Am surâs în sinea mea în momentul în care l-am depășit cu mult pe Viktor, lăsându-l înjurând în spatele meu, și mi-am urmat drumul până când am văzut mulțimea ce aclama de pe marginea pistei. JJ flutură de câteva ori steagul alb în fața mea, provocându-mă parcă să accelerez și mai mult, și aproape că l-am făcut să cadă cu nasu' în țărână atunci când m-am răsucit periculos de aproape de el, șerpuindu-mă pe lângă umerii săi. Am oprit motorul în scurt timp, dându-mi casca jos. Din spatele meu, motocicleta lui Viktor oprise aproape de un grup de băieți. Privirile ni se întâlniseră în scurt timp, și puteam simți iritarea din ai săi.

— Vedem noi diseară, Zhelezkin, vorbise mai mult în sictir, însă nu îii acordasem nicio atenție, căutând-o cu privirea pe Sunny. O găsesc puțin mai departe de noi, stând pe capota unei mașinii împreună cu Kevin. Ceea ce era oarecum de așteptat, căci nici lui nu-i plăceau prea tare cursele noastre și pariurile. 

Am zâmbit în sinea mea la vederea zâmbetului de pe chipul său. Îmi plăcea să o văd zâmbind.

I-am făcut cu mâna, atrăgându-i atenția, apoi mi-am târâit pașii spre locul în care se afla. Ea se depărtase deodată de Kevin, sărind de pe capotă, și fugi ca o împiedicată în brațele mele. Am prins-o înainte să-și rupă gâtul cu vreo căzătură.

—Te-ai plictisit?

— Nu, îmi plantase un sărut în colțul gurii. Kevin mi-a ținut companie.

—Nu mai spune, am gângurit, întorcându-mă cu ochii spre Kevin, care parcă înghițise în sec la vederea mea. Pămpălăul, probabil încă avea frică de mine; naiba știa de ce.

Sunny îmi prinse fața între palmele sale, forțându-mă să rup contactul cu Kevin. Îmi zâmbise drăgăstos.

— Pot face o tură cu motorul tău?

Am privit-o încruntată. Nu obișnuiam să iau fete cu mine pe șa; ar fi fost o durere în fund dacă apoi s-ar fi ținut scai de mine pentru a repeta figura, și cu siguranță nu aveam de gând să mai fac așa ceva. În niciun caz cu cineva ca Sunny, care mai mult ca sigur ar fi vomat și mațele din ea după numai un minut.

Nu știu ce să zic, mi-am frecat nedumerit ceafa, neștiind ce să fac. Sunny mă apucase de palmă, împleticindu-ne degetele. Îmi plăcea să-i simt căldura peste a mea.

Hex Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum