Di penthouse Tengku Caliph Zaffriel...
"Sayang, dah sampai rumah kita. Bangunlah, jom kita naik atas..." perlahan Zaffriel mengejutkan Aulia dari lena. Kalau di ikutkan hati nak jer Zaff kiss bibir Aulia yang lembut tu sekali lagi... Hehehe... Bila perangai nakal nya mula datang untuk menyakat.
" Hurm, tapi Lia nak tidur lagilah abang".Kata Aulia dengan mata yang masih terpejam. Dia terlupa yang kini dia berada dengan suaminya bukan Abang Airil.
Airil mula mengatur strategi nakal nya... Perlahan-lahan dia menunduk dan bibirnya pantas mencari sasaran and... Yess!!! Dia berjaya mencari sasaran yang tepat. Dia melumat bibir Aulia dengan lembut. Dari mula dia sudah geram dengan bibir itu kerana seakan menggodanya untuk mencium ketika tuan empunya bibir yang sering melawan cakapnya.
"Hmphhhh! Hmphhh! Aulia yang kini tersedar mula meronta untuk dilepaskan terasa menyesal kerana terlelap ketika dalam perjalanan tadi.
(Aulia pov)
Arghhh! Menyesal aku tertidur tadi. Pantang ada peluang nak je mengatal. Macam mana lah aku nak hadap perangai Zaffriel selepas nie...
Takkanlah aku sentiasa kene berjaga-jaga dengan dia. Hurm... Abang Airil, Lia nak ikut abang, tak nak ikot Zaff.Zaff tu miang la abang... Huaaaa!!!
(Zaffriel pov)
Hahaha...Jagalah kau Lia lepas nie. Tahulah apa aku akan buat kat kau. Selama nie aku tahan je rindu aku pada kau selama kita berpisah. Sekarang kau dah tak boleh lari lagi dari aku.
************************************
"Zaffriel!!! Apa yang awak buat ni hah?!" suara Aulia kedengaran apabila Zaffriel melepaskan bibirnya.
"Hey, I think better you call me "abang" start from this time or I will kiss you, again and again. Until you call me "abang" . Tutur Zaffriel secara lembut namun berbau ugutan untuk Aulia.
"Well in your dream Mr. Tengku Caliph Zaffriel. In your dream. I will not call you as "abang". Balas Aulia.Dia tidak akan biarkan hal itu berlaku. Dia masih marah akan Zaffriel.
"Then I will kiss you now baby!". Terus Zaffril menunduk kembali dan mencium Aulia hingga dia kelemasan lagi. Hehehe. Apabila dua orang manusia yang tidak tahu erti mengalah.
Aulia akhirnya mengalah. Dia mengangkat tanganya tanda mengalah. Sungguh dia terasa lemas dan rimas dengan perlakuan Zaffriel itu.
"Okey! Okey! I will call you" abang". So you can stop it. Hurm... Okey, abang stop it!Lia rimas lah. Please." Yihh, geram betul aku. Semua pun nak kena ikut cakap dia. Aulia merungut didalam hatinya...
" Finally, you call me "abang" . I win!!! Hehehe. So, sayang, jom kita naik ke rumah kita. Syurga kita berdua. Jangan segan-segan okey. Rumah ni dah lama tunggu kedatangan sayang.'' sendu Zaffriel berkata.
YOU ARE READING
Aulia Natasya
RomanceAulia Natasya gadis yg dulunya ceria dan periang kini bertukar mnjadi pendiam kerana seorang lelaki bernama Tengku Caliph Zaffriel. Kau kejam Zaffriel! Hidup engkau tak akan tenang! ~ Aulia Natasya Aulia Natasya,kau tak akan terlepas dari gengaman a...