-Nyugi.-ül le melléd.-Még van esély.-mosolyog.
A Jimin-el való beszélgetés közben valószínüleg elaludtál, hiszen mikor felkeltél, sírí csönd uralkodott a dormban, ami 7 fiú mellett nem megszokott.
Eszedbe jutott a délutáni programod, így a faliórád felé kaptad a fejed.
15:22-van. Így van még egy jó két és fél órád.
A telefonodat feloldod, majd megkeresed Jungkookie számát, hogy felhívd hol vannak.
-Szia (T/N)!-köszön a vonal túlsó végéről barátod.
"-(T/N)?? Sosem szokott így hívni."
-Öhm...szia Kookie! Hol vagytok?-kérdezed.
-Ja..hát..eljöttünk nélküled próbálni.-válaszolja.
-Mi az hogy nélkülem? Tudtommal én is a banda tagja vagyok.
-Igen, de most jellenleg nem vagy olyan jó kapcsolatban a bandával hogy itt lehess. Csak a stressz lenne, meg a feszültség...na meg a bánat ha te is itt lennél. Tae már így is alig akar élni, nem hogy táncolni, meg még itt is elviselni téged. Hát, Noona ezt most nagyon elszurtad.-mondja ki az igazat a maknae.
Ezzel Kook ki is nyomta a telefont.
Ismét könnyek gyűltek a szemedben.
-E-engem mo-most tagadtak k-ki a ban-bandából.-hüppögsz.
*Jungkook szemszög*
Éppen az új koréót gyakorotuk, mikor megcsörrent a telefonom.
A koreográfus azt mondta, nyugottan vegyem fel, pihenjünk egy kicsit, addig ő elmegy kávéért.
A kabát zsebemből kiszedtem a készüléket, majd megnéztem ki zavar ilyenkor.
"Noona"
Ált a szám felett.
-Ki az?-kérdezi Namjoon.
-(T/N)-felelem, aztán felveszem.
-Szia (T/N)!-köszönök a telefonba.
⏩Time skip⏩
*(T/N) szemszög*
6 óra van. Nem vitted túlzasba az öltözködést. Felvettél egy hosszú fekete nadrágot, egy fehér pólót, egy NASA-s pulcsit és egy Vans cipőt mellé.
Megszólt a csengő.
"-Milyen pontos."
Körülnéztél,mindent bezártál-e, mindent kikapcsoltál-e, na meg megnézted hogy feltetted-e a fiúknak írt cetlit, amin az állt:
"Ne várjatok vacsorára, majd jövök!
Csók: (T/N)"Miután mindent lecsekkoltál, felvetted a kabátod és a színes sálad, majd ki is léptél a hatalmas házból.
-Szia (T/N)!-zár a karjaiba Baekhyun.
-Szia Baek!-bújsz karjai közé.
-Indulhatunk?-kérdezte miután eltávolodtatok egymástól.
-Még jó hogy! De, amm....hova megyünk?-érdeklődsz.
-Majd meglátod. Lehet az segìtség hogy a kedvenc helyedre.-kacsint és kinyitja neked az autója ajtaját.
Bólintasz egyet hogy:
"Kössze testvír"-Na, és hogy vagy?-néz rád a fiú amíg a motort beindítja.
-Megvagyok.-mosolyogsz, de utánna egyből le is hervad amint eszedbe jutnak a barátaid, a BTS.
-Mi a baj (T/N)? Nekem tudod hogy mindent elmondhatsz, ugye?-teszi válladra kezeit.
-Igen.-kúszott fel arcodra egy őszinte mosoly.
A fiú viszonozta, majd elindultatok.
*Jungkook szemszög*
6 óra körül értünk haza a próbáról.
De, amint beléptünk sötétség fogadott-hiszen télen ilyenkor már sötét van-.
-(T/N)?-kérdezte Hobi.
-Á..elment.-mutatja fel a rikító rózsaszín cetlit Jin.
-Biztos azzal a kertitörpével van.-morogja Suga.
-Az a kertitörpe akkor mint te.-mondja Nam.
-Leszarom.-ránt vállat, majd ledobja magát a kanapéra.
-Tae...hogy vagy?-teszem kezem barátom vállára, mikor már mindenki ment a dolgára csak mi álltunk ott kukán.
-Nem szeretnék most erről beszélni Jungkook.-fordítja el a fejét, majd felrohan a lépcsőn.
Folytatás következik!
YOU ARE READING
BTS x Reader [HUN] |BEFEJEZETT|
Fanfiction~Mivel sokan kedvelik az ilyen sztorikat FIGYELEM! Trágár szavak, perverz megjegyzések, +18as tartalom! ~2019.08.29. #1 btsv