Vidámpark [3]

3K 164 32
                                    

"-Nem szeretnék most erről beszélni, Jungkook.-fordítja el a fejét majd felrohan a lépcsőn.,,

*Taehyung szemszöge*

Sosem törtem még ennyire össze. Még a kedvenc zenéim sem tudtak felvidítani. Azt sem tudtam eldönteni hogy szomorú vagy mérges vagyok. Folyton változott.

Baekhyun a barátom, örülnöm kéne hogy boldog egy lányal, és meg is tenném ha az a lány nem (T/N) lenne.

Mikor először megláttam egy hercegnő jutott róla eszembe. Azon a napon egy csatt volt a (H/SZ) [hajad színe]-ban/ben, ami egy koronát ábrázolt, és benne sok apró csillogó kő volt.

Azóta a nap óta érzek többet iránta mint barátság. 5 hosszú év.

*(T/N) szemszöge*

Baekhyun-al éppen a vidámpark egyik eldugottabb helyén ülünk egy aprócska tónál, ami a hideg idő miatt be van fagyva.

-Elmegyek WC-re, mindjárt jövök.-ad puszit a fejemre, ami már tőle is túlzás.

Sosem szokott puszit adni nekem, nem hogy a fejemre. Az ölelés oké, de ez...
Lehet hogy már 1 rohadt éve akarom ezt, de na...

⏩Time skip⏩

Sírva rohantam haza a dorm felé.

Bevágtam az ajtót, lerugtam magamról a cipőm majd a táskám is elhajítottam és nem foglalkozva a hét döbbent tekintettel, rohantam a szobámba.

Nem hiszem el hogy ezt tette!

*Jungkook szemszöge*

-Ez meg mi a jó büdös isten volt?-kérdezi Nam.

-Nem kéne rá nézni?-aggódik Hopi.

-Majd én intézem.-áll fel az asztaltol Jimin, ugyanis éppen a vacsoránkat fogyasztjuk.

Miután Chim felment, mindenki Tae-re nézett.

-Itt az időd haver!-kezdi Suga.

-Még is mire?-néz az idősebbre Taehyung.

-(T/N) valószínüleg Baekhyun-ra mérges, ha pedig nem, akkor is itt az esély, ugyanis a nők imádják azokat a pasikat akik meghallgatják a problémáikat.-magyarázza Yoongi Hyung.

-Szaladok.-áll fel Tae is az asztaltól.

*Taehyung szemszöge*

Pillanatok alatt értem be Jimin-t, aki konkrétan a lépcsőn várt rám.

-Tudtam hogy Yoongi hyung rábeszél.-mosolyog Chim.

-Köszi JimJum.-veregetem meg a vállát, egy mosoly kíséretében.

Jimin lement, én pedig felfele vettem az irányt a drága (T/N) szobája felé.

Kopogok egyett, majd még egyett, de semmi úgyhogy berontok a szobába.

(T/N) nincsen a szobában. A szekrényéből minden ruháját kiszórta és a faláról leszedett egy egész fénykép tartó szettet, amiben 15 kép volt.

Sietősen mentem hogy, megnézzem milyen képeket tett tönkre, de mikor megláttam hogy a képkereten a:
"Baek & Me❤"
Felirat állt, megkönnyebültem.

Vagy széttépte a képet, vagy pedig összegyűrte azokat.

Voltak selcák amin (T/N) és Baek szerepelt, és volt amin csak Baekhyun.

A kutakodásom keserves sírás zavarta meg.
A fürdőből jött.

Odasiettem az ajtóhoz és kopogtam rajta.

-(T/N) nyisd ki az ajtót!-kiáltom.

-Meh-menhhj elhh Tae...kérh-kérhlek!-szipog.

-Azonnal nyisd ki az ajtót vagy én magam töröm be!-fenyegettem.

-Menj el!-erősködött.

Távolabb léptem a fa laptól, majd egy jó kis nekifutással neki ugrottam, így sikeresen bejutottam.

A zuhany kabinban a hideg csempém ült egy szál fehérneműben, és hideg vizet engedett magára, miközben nyitva volt az ablaka helységben.

-Te hülye vagy?-rohanok oda hozzá.

A teste már áthűlt teljesen.
Gyorsan bezárom az ablakot, majd a vizet is elzárom és felkapom az ölembe a még mindig síró lányt.

Ledobom az ágyára majd sietek le Jin-ért.

-Jin azonnal kellesz!-ordítom, aztán sietek is vissza (T/N)-hez

*Fél évvel később*

Sokan megvettetek, hiszen Baekhyun-al majdnem lefeküdtetek, de koránt sem az élvezetért. Miután meztelenre vetkőztél lefozótott, majd egy mondtattal ott hagyott:
"Végre tönkre tehetem a BTS-t.*

Mindenkinek azt mondta hogy te egy ribanc vagy, és majdnem megerőszakoltad őt meg stb.
De, az ARMY ki állt érted, úgy ahogy a srácok.

Azóta boldog párkapcsolatban élsz Tae-vel, aki már a gyerekeitek mennyiségén gondolkozik.

A banda több sikert ért el mint valaha.

Vége!

[Sziasztok! Remélem tetszett, igaz a vége kicsit összecsapott, de nagyon hosszú lett volna, így a továbbiakban igyekszem rövidebb sztorikat hozni. Ja és azt is remélem hogy senkivel nem utáltattam meg az EXO-t, mert én személy szerint imádom őket, dőleg Baekhyun-t, de most neki ez lett a szerepe. Sorry Baek oppa!❤😚

BTS x Reader [HUN] |BEFEJEZETT|Where stories live. Discover now