@Koizumi311 kérésére!
Az egyetem mellett egy kisebb kávézóban dolgozol, szöul legeldugottabb helyén, így sokszor megfordulnak nálatok idol-ok is.
---
Éppen a pultot törölted, és dúdoltad az EXO-Love me right zenéjét, ami a rádióban ment, mikor is csillingelt a kis csengő az ajtó felett, ami azt jelezte neked, hogy egy vendég tért be a kávézóba.
Ha pontosítani kéne, inkább 7 vendéget mondanál, hiszen ők is heten voltak.
Mindegyikük arcát maszk fedte, sötétbe voltak öltözve, és épp a feléd felakasztott menüt tanulmányozták.Miután biztosak voltak döntésükben, kérdően meredtek rád.
-Nyugodtan üljenek le, egy perc és felveszem a rendeléseket.-mondod,a megszokott szöveged.
A válaszuk csak egy bólíntás volt.
Egy kis idő után mikor befejezted eddigi tevékenységedet, oda sétáltal a 7 srác asztalához.
-Jó reggelt! Mit adhatok?-kérdezted,mosolyal az arcodon, miközben kinyitottad a kis jegyzetfüzeted,és elővettél egy tollat.
A fiúk álluk alá tették maszkjukat, és levették baseball sapkájukat, így felfedve, kik is ők. A BTS-el talátad szemben magad. Próbáltál nem meghalni, nem ugrándozni örömödben.
-Viszont! És én egy fekete kávét kérnék.-kezdi Namjoon.
Bólintasz, majd a mellette ülő Hoseok-ra emeled tekinteted.
Szemei mosolyogtak, fogai csak úgy ragyogtak a vigyorában.
-Mit tud ajánlani a hölgy?-érdeklődik.
-Nagyon finom kakaónk-kezded.-és forró csokink van.-nézel itt V-re.
-Forró csoki!-kiáltja V és Jungkook egyszerre, te pedig csak nevetsz rajtuk, hogy a való életben is ennyire gyerekesek.
-Biztos ismersz minket.-feltételezi Yoongi.
-Amennyit csak lehet rólatok tudni, azt tudom.-mondod.
-De ugye nem vagy...-rémül meg Jin.
-Szerinted ha az lennék nem ugrottam volna rátok?-döntöd oldalra a fejed, miután feltetted a kérdést.
-Igaz!-nevet.
-Vagy, elakarja velünk hitetni, hogy milyen cuki, aztán mikor nem figyelünk ránktesz egy nyomkövetőt,majd betör az otthonunkba, és levideózza ahogy este a plüssállataimmal beszélgetek!-pánikol Tae.
-Nyilván.-forgattad meg a szemed, majd vissza néztél a napsugárra.
-Nekem is jó egy fekete kávé, és jöhet mellé egy fánk. Ja, és magának is vegyen valamit. Meghívom.-kacsint.
-Jaj, köszönöm de..-kezded el mondani az okot amiért vissza kell utasítani az ajánlatot.
-Egye fene! Most az egyszer elnézem!-mosolyog, mindent sejtő mosolyal a főnököd.
-Na? Van még valami érv?-érdekődik Hopi.
-Nincs.-nevetsz fel.
Miután mindenkinek felvetted a rendelését, a púlt mögött megcsináltad, őket, majd egy tálcán kivitted a rendelést a hét fiúnak.
-Köszönjük!
-Igazán nincs mit. Én köszönöm a meghívást Hopi!-kacsintasz az említett felé.
Már épp mentél volna el, hogy a pult mögött megedd a kapott ételt, hiszen eddig mindig így csináltad, sőt, nem gondoltad magad ahhoz az asztalhoz valónak. Ők idolok, te meg csak egy kicsi, egyetemista lány vagy.
-Nem maradsz itt?-szomorodik el Tae, utánna Jungkook, Jimin, majd Hopi.
-Ezt már tényleg nem lehet.-ellenkezel.
-Miért ne lehetne? Mi lesz ha majd bejövök ide, és szeretnék beszélgetni a barátnőmmel pár szót? Nem engedi a szabályzat, hogy mellém üljön egy kávé erejéig?-dühöng (van ilyen szó?😂) J-Hope
Próbáltál figyelni,de megakadtál a ,,barátnőmmel" szócskánál?
-Ba-ba-ba-barátnő?-dadogod, vörös arcal.
-Hát,igen. Feltéve ha eljössz velem egy randira.-mondja Hope, majd kacsint egyet.
Na, gyerekek itt van az új rész,ami egy kérés alapján készült! Az ötleteket elmentettem, megvannak, ha lesz szabadidőm elkezdem. Jelenleg ez volt a legegyszerűbb, és legrövidebb, de készül már a következő, Suga-val. 😉 Na puszi nektek!
VOCÊ ESTÁ LENDO
BTS x Reader [HUN] |BEFEJEZETT|
Fanfic~Mivel sokan kedvelik az ilyen sztorikat FIGYELEM! Trágár szavak, perverz megjegyzések, +18as tartalom! ~2019.08.29. #1 btsv