🔞Leánykérés🔞 [Suga]

4.7K 193 25
                                    

A sztori Csak_egy_nyomi_senki kérésére készült!

Nagyon durván 🔞 szóval elolvasása még szülői felügyelet mellett SEM ajánlott!

Reggel hangos zihálásra keltél, ami a hálószobátok külön fürdőjéből jött.

Fáradtan kelték ki az ágyból, ahol Yoongi-nak már hűlt helye sem volt.

A borús, reggeli időben sötét volt, de a fürdő ajtaján apró, kiáramló fény mutatta neked az utat.

Ahogy közeledtél a helység felé, hangosodott a zihálás, és még néha egy-egy halkabb nyögést is lehetett hallani.

Az fa lap elé érve kicsit kintebb nyitottad azt, majd az ajtófélfának döltél, és kíváncsian néztél be rajta.

Yoongi a lehajtott vécé deszkán ült és kézimunkát végzett saját magán.

Összeszorította szemeit, puha ajkait beharapta, hogy elnyelje a hangot, homlokán izzadság cseppek gyöngyöződtek.

Megnyaltad a szád, és te is beharaptam alsó ajkad, majd így nézted tovább a párod tevékenységét.

Megérted, szegények mióta kiadták az Idol-t semmi megállás. Még annyi sem mint, régen, pedig az is kevés volt.

Egyik díjátadóról, a másikra, egyik turnéról,a másikra.

Nehéz időszak volt ez nekik.

Ez az első szabad hétvégéje augusztus óta, amit úgy látszik a jobb kezével szeretne eltölteni.

A vicces, kicsit perverz gondolatod miatt halkan felnevetsz, de párod így is tökéletesen meghallja.

-Mi lenne ha nem bámulnál, hanem mondjuk, idejönnél segíteni rajtam?-kérdezi sértődötten.

Te csak mosolyogva odasétálsz hozzá, ő feláll, te elétérdelsz.

Először csak végig húzod kezed a tagján, amit Yoongi vigyorral az arcán néz.
Párszor húzod még rajta a kezed, majd az egészet bekapod.

Egy számodra megfelelő tempót kezdesz el felvenni, de Suga-nak ez kevés, így itt és most is élvezi a dominanciáját, és hajadba markolva, kezdi el diktálni a számára megfelelő tempót.

Nem kellett sokáig térdelned, hiszen párod hamar elélvezett.
Volt olyan figyelmes, hogy nem a szádba élvezett.

-Köszi cica! Még meghálálom!-hajol le hozzád, és ad neked egy szájra puszit, majd kimegy a fürdőből.

-Én most is ráérek!-szaladsz utánna a konyhába.

Megállt a pult előtt te pedig a pult és közé fúrtad magad.

-Hmm...most is?-húzza perverz mosolyra ajkait.

-Ilyenekre mindig.-mész bele te is, majd felugrasz ölébe és dereka köré fontad lábaid.

Vad csók csatába kezdtetek.
Minkettőtök éhezett már a másik ajkaira.

Suga elkezdte letépni rólad a pizsama nadrágod, míg te a haját huzogattad.

Miután alul teljesen meztelen voltál, barátod a hideg konyhapultra tett, és most ő térdelt le.

De, ahelyett, hogy megízlelt volna, a pulcsizsebébe kezdett el matatni, majd egy apró, fekete dobozt vett ki belőle.

-[Teljes neved] lassan 3 éve boldogítod az életemet. Mióta ismerlek, azóta nem kívánok semmi mást, csak mézédes ajkaidat, és a veled töltött időt, aminek minden percét élvezem. Megtennéd, hogy hozzám jössz feleségül, ezzel hozzájárulva rengeteg ilyen kalandhoz?-kérdezi a végére perverz mosolyal.

Te csak sírva bólogatsz.

A fiú nagyot mosolygott, majd újadra húzta a gyűrűt, és egy hosszas csókba kezdtetek.

Vége!

BTS x Reader [HUN] |BEFEJEZETT|Tempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang