Rosszfiú [JK]

2.3K 125 8
                                    

-ROHADJ MEG JEON JEONGUK! -ordibáltad matematika óra közepén, ugyanis az előtted ülő fiú nem hagyj béken.

Konkrétan, nem hagy élni. Hiába vagy egy csendes, visszahúzodó, kedves és kissé már-már stréber lány, nem bírtad már tovább, a suli nagymenőjének a basztatásait, ezért ordítottál rá.

-T/N? Jungkook? Kérem fáradjanak ki a teremből! -mutat az ajtó felé a tanárnő, akinek te voltál a kis kedvence.

-De tanárnő! Kérem! -könyörögtél.

-Na, jó. Akkor az igazgatóiba. -mondja, miközben te már könnyeztél.

Felálltál a helyedről, majd kiléptél, ám ekkor újra meghallottad tanárod szavait.

-Jeonguk, te is!

A fiú nyugodtan sétált ki a teremből, majd még nyugodtabban ment el melletted, rád sem nézve.

-Miattad kerültem hatalmas bajba. -mondod, neki miután utolérted, ám még mindig nem szentelt neked figyelmet. -Hallod, te nagyképű sármőr? -bökdösöd vállát.

De emiatt kissé több figyelmet kaptál, mint amennyit szerettél volna. Ugyanis, Kook konkrétan a szekrényekhez lökött és közel hajolt az arcodhoz. Olyan közel, amilyen közel még nem volt fiú az arcodhoz.

-Na, idefigyelj, szépségem! Voltam már nagyobb szarban is, mégis elsikátam. Fogjuk, lelépünk és csak azon kell, hogy fájjon a fejünk, hogy hova menjünk enni. Érted, csibém?

-Elsikálni? Mivan, ha a tanárnő észreveszi? -kezdesz el pánikolni.

-Ez a jó a tanárban. Sosem kérdezi meg, hogy megérkeztünk-e az igazgatóiba. -ránt vállat, majd az aula felé veszi az irányt.

-Te norlámis vagy? Itt akarsz kimenni? A negyedik óra közepén vagyunk. Szerinted a portás kienged minket szó nélkül? -sietsz utánna reklamálva.

-Szia Jimin! -köszön oda a fiatal portásra.

-Szia Kook! Áhh..ki ez a nagyon csinos lány? -nézett rád.

-El a kezekkel! Én viszem ma randira. -mondja, majd kinyitja az iskola ajtaját és kilép a szabadba.

-Randi? -rohansz újra utánna, ugyanis ő már a kocsija felé sétál.

-Édesem! Szerinted három év alatt miért ma kezdtem el először ilyen szinten csesztetni téged? -néz rád, mire te értetlenül néztél rá. -Azért, hogy ezt megtudjam tenni.

-Okos.

-Az. Na de! Hova szeretnél menni? -kérdezi, majd kinyitja a kocsija ajtaját.

-Nem tudom. Mutass valami újat oppa! -rántod meg a vállad, majd beszálsz a kocsiba.

BTS x Reader [HUN] |BEFEJEZETT|Onde histórias criam vida. Descubra agora