A Karácsony Ajándéka [V]

1.7K 90 14
                                    

Szakadó hóban sétálsz a barátnőddel, korán reggel Szenteste. A sulid mindenkit behívott, hogy együtt ünnepeljétek a karácsonyt, és mivel aki nem jött be, igazgatóit kapott, ezért mindenki ott lesz.

-Most otthon zabálhatnám a bejglit...Istenem, de jó lenne.. -áradozol barátnődnek.

Éppen üvegeztetek a 12/C-vel. Ezt az osztályt "menő képzőnek" hívják, ugyanis egytől-egyik csak menő diákok alkotják az osztályt. Itt volt a suli nagymenője is, Kim Taehyung, akit te különösképpen utáltál, ugyanis egy arogáns, bunkó embert ismertél meg benne.

-T/N... -mutat rád a kis üveg szája. -És Taehyung! -csapja össze a tenyereit a barátnőd B/N.

Te csak egy morcos pillantást vetsz rá, majd kibugyolálod magadat a karácsony mintás takaródból, majd követted Taehyung-ot, ugyanis most 10 percig bent kell lennetek egy WC fülkében. Miután Tae lezárta az ajtót, közel lépett hozzád, majd beszélni kezdett.

-Tudom, hogy utálsz T/N. Nagyon sajnálom, hogy egy ilyen embert mutattam neked, de..van egy ennél jobb Taehyung is. Engedd meg, hogy megmutassam neked! -mondja, miközben egyre közelebb hajol hozzád, majd megcsókol.

______

Helóka!
Ezzel a rövidke résszel akartam nektek BOLDOG KARÁCSONYT KÍVÁNNI!
Imádlak titeket! ❤

Puszil titeket, Anyátok:
Lili♡

BTS x Reader [HUN] |BEFEJEZETT|Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz