Egy hónap.. [Jimin]

2.3K 123 31
                                    

Busan-ban vagy, osztálykiránduláson.
Mivel mamár minden szart bejártatok a városban, "mindenki" ment aludni.

Te is fáradt voltál, de mivel az osztály pár tagja abba a sátorban tartózkodott, ahol aludtál kénytelen voltál fentmaradni, hiszen hatalmas ricsajt csaptak, ami nem hagyott aludni.

Éppen üveg segítségével játszottak egy számodra ismeretlen játékot, amiben a lényeg, hogy adnak egy feladatot, kipörgetnek két embert és nekik végre kell azt hajtani, persze ezt te csak körön kívül figyelted.
Az egyik osztálytársad, Kim Taehyung pörgetett az üveggel, ami Jimin-re mutatott. A következő körben pedig rajtad állt meg. Mindenki feléd nézett, de te csak megráztad a fejed.
Újra pörgetett Tae, de ezuttal is rajtad állt meg, majd a következő öt alkalommal is.

Najó T/N! Mostmár ezt nagyon unom. A kibaszott sors akarja így, szóval kapsz egy feladatot Jiminie-vel. -mondja, majd elgondolkozik. Miután kitalálta a dolgot, belesutogott Jimin fülébe.

T/N -lép hozzád Jimin, majd letérdel eléd. Kicsit furán nézel, hiszen azt hitted legalább így kissé magasabb vagy, mint a fiú, de még így is sokkal nagyobb, mint te. Leszel a barátnőm egy hónapig? -kérdezi mosolyogva.

Mih? Én? -akadsz ki. Fiatalabb vagy. -közlöd.

De csak két hónappal. -mondja.

Muszáj? -nézel Tae-re, aki erőteljesen bológat. Legyen. De csak egy hónap!

Te egy hónap után szakítanál Jimin-el, vagy folytatnád a kapcsolatot?

BTS x Reader [HUN] |BEFEJEZETT|Onde histórias criam vida. Descubra agora