A hajó út...

2.1K 139 8
                                    

Szijasztok!
Ezt a részt szjg999mm kérésére készítettem. Remélem tetszik! 😉

T/N szemszöge

A BTS külön óceánjáróján utaztunk. Már reggel is hányingerem volt, de ahogy a hajóra léptem rosszabbodott a helyzet. De, jól érzem magam. Ki ne érezné jól magát hét örülten jófej srác mellett?

-T/N! Kérlek, gyere egy kicsit! -hív Hopie.

Bementünk egy random szobába, és bezárta az ajtót.

-Ülj le, kérlek!

Úgy tettem ahogyan kérte. Az ágy szélére ültem, ő pedig elém állt.

-Nah..tudod, van AZ  A lány...-kezdi

Bólintottam

-Szerinted örülni fog neki? -kérdezi, majd felhúzza a pólóját.

Megláttam a lány ocsmány nevét a legjobb barátom oldalán, egy hatalmas szívecskében.
Felállni készültem, de elvesztve egyensúllyom, a földre estem.

J-Hope szemszöge

T/N-t néztem a földön. Elájult. Mégsincs semmi erőm hívni senkit. Féltem. Megmozdulni sem tudtam a félelemtől. De egy kicsi idő után kivágodott az ajtó.

-Hope hyung, T/N! Tálalva van a vacs... -hagyja abba a Jimin, amint megláttja a földön fekvő lányt. -Hyung! Mi történt? -fogja a fejét, de megsem várva válaszom, rohant ki.

-MI TÖRTÉNT? -hallom meg Taehyung ordítását.

Most mégjobban féltem. Megfog ölni.
Újra kivágodott az ajtó, majd Tae a párjához rohant.

-T/N! T/N! Kellj fel! -rázza a vállát. -Namjoon! Ilyenkor mit kell tenni? -kérdezi, nem is foglalkozva a tisztelettel.

-Honnan tudjam? -pánikol ő is.

Aztán, Tae-nek eszébe jutott, hogy én okoztam a bajt. Szikrázó szemekkel nézett rám

-Tee..-sziszegte a fogai között.

-Én?

-MIT TETTÉL? -kérdezi ordítva.

-Le-levettem a pólóm..-ennyit tudtam kibökni, ugyanis ezután a fiú kezeit a nyakamon éreztem.

A falnak ütközött a hátam, miközben alig kaptam levegőt.
Yoongi próbálta leszedni rólam Taehyung-ot, de ez csak akkor sikerült, mikor Kook is segédkezett.

-Tae..ezzel nem oldasz meg semmit! -mondja neki Jin. -Majd én felébresztem...végülis, olvastam róla. De, kérlek fáradjatok ki! -mutatott az ajtóra.

-Vigyázz rá hyung! -mondja Tae, majd kilép.

T/N szemszöge

A hosszú sötétség után úrja kitudtam nyitni a szemem. Ekkor megláttan Jin-t, aki folyamatosan engem bámult.

-T/N! Hát felébredtél? -kerül mosoly az arcára, majd kiordít a ajtón egy ,,T/N felébredt! Gyerteek!"-et

Hat másik srác tömörült a szobában.
Tae odajött, majd letérdelt az ágyhoz

-Majdnem megöltem...-suttogta.

Egyből tudtam kire gondolt.

-Nem kellett volna. Jól vagyok. -simítom meg az arcát mosolyogva.

Azt teszi amit én, majd oda megy Hope-hoz.

-Sajnálom hyung..-hajol meg.

-Áh...dongsaeng! Megértem. De, hogy tetszik a tetkó T/N? -érdeklődik felém fordulva.

-A lány borzasztó..szedesd le!

Erre mindenki csak nevetett.

-Végre! Valaki aki egyet ért velem! -sóhajt fel Yoongi.

BTS x Reader [HUN] |BEFEJEZETT|Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin