Yoongi-val nem olyan régi a kapcsolatotok. Mindössze 9 hónapja vagytok együtt. Az eddig eltelt hónapok alatt teljesen egy hullámhosszon voltatok. Idáig.
Hazautaztál a testvéred születésnapjára, s míg Magyarországon voltál nem beszéltél Yoongi-val telefonon, de még az üzeneteire sem válaszoltál. Nem volt időd rájuk.
Természetes, Yoongi aggódott, félt, majd ezek az érzelmek átváltottak dühvé.-LESZAROM KINEK ÜNNEPELTÉTEK A RÁKOS SZÜLINAPJÁT! VÁLASZOLNOD KELLETT VOLNA AZ ÜZENETEIMRE!!-ordít veled a párod.
-HOGY VÁLASZOLJAK, HOGYHA EGÉSZ NAP ÜNNEPLETÜNK?!-kérdezed te is ordítva.
-TALÁLD KI! ÉN IS KÉPES VOLTAM VISSZAÍRNI, MIKOR TURNÉN VOLTAM A SRÁCOKKAL!
-ÁHH..SZÓVAL, AZT HÍVOD VISSZAÍRÁSNAK, HOGY ,,BOCS BABA, FÁRADT VAGYOK, MEGYEK ALUDNI. PUSZI"?!
-NEKEM ENNYI IS MEGTETTE VOLNA!
-TUDOD MIT? AKKOR MOSTANTÓL ENNYIT KAPSZ!-mondod, majd felviharzól a közös szobátokba.
Erősen vágod be magad mögött a fa ajtót, majd leülsz a hatalmas francia ágyra, és arcodat a tenyereidbe temeteve gondolkozol.
-Mi a faszt csináljak most?-suttogod magad elé.-Hmm..-gondolkozol el, majd telefonodért nyúlsz, hogy tárcsázd legjobb barátod.
-Szia ChimChim!-köszönsz boldogan a telefonba.
-Szia T/N! Mizújs?-hallod meg, barátod vidám hangját.
-Hát..most vesztem össze Yoongi-val, és hát...kéne egy kis segítség.
-Ahjj...-sóhajt nagyon Jimin a készülék másik oldaláról.-Pontosan tudom mit kell tennem, DE! Megígéred, hogy ápolni fogsz!
-Mii? Miért? Mit akarst csinálni?-kezdesz kétcségbe esni.
-Ilyenkor segíteni kell neki, hogy rájöjjön milyen fontos is vagy számára. Ha nem tenném ezt, simán otthagyna. Nem azért mert nem szeret, vagy mert nem érsz neki semmit, csak ilyenkor nem lát tisztán.-meséli.
-És hogy akarod ezt megoldani?-kérdezed.
-Majd meglátod.-mondja, majd leteszi a telefont.
Egy negyed óra múlva megszólalt a csengő.
Kíváncsiságból kilopóztál egészen a lépcsőig, ahol még éppen takarásban voltál.-Szia Yoongi hyung!-hallod meg Jimin kedves hangját.
-Szia Jimin...mit akarsz?-tör Yoongi egyből a lényegre.
-T/N-ért jöttem.-válaszol.
-Minek?-kezd el ideges lenni.
-Felhívott és hát...-akad meg Jimin.-Alakul valami hyung!-mondja izgatottan.
-NORMÁLIS VAGY?-kiabál rá Suga
-Hyung...dehát...
-ÖSSZEVESZTÜNK ÉS TE EGYBŐL RÁTÁMATSZ?-láttad, hogy Yoongi a falnak löki Chim-et.
-Suga hyung...én...azt hi-hittem...
-MIT? MIT HITTÉL? MINDENNÉL JOBBAN SZERETEM EZT A LÁNYT, ÉS EZT TE IS TUDOD. ERRE, ÖSSZEKAPUNK, ÉS EGYBŐL FELAKAROD SZEDNI? MINEK KÉPZELED MAGAD, TE KIS MOCSKOS...-itt már Suga ütött is.
Szegény Jimin orra rendesen vérzett, így muszáj volt megállítanod őket.
-Yoongi! Kérlek, hagyd abba!-fogod meg párod ütéshez kész öklét.
-TE?? IGAZ EZ AMIT MONDOTT?-fordul feléd, így elengedi a sebesült barátod.
-Dehogy! Téged szeretlek. Jimin csak segített nekünk.-magyarázod.
-Akkor...-kezd ez nyugotabban beszélni.-Ez csak egy átverés volt?-kérdezi.
-Uhum.-bólintasz.
-Bekaphatjátok mind a ketten!-mondja, majd otthagyt titeket, és felmegy az emeletre.
-MIT KAPJUNK BE?-kiabál fel Chim, miközben orra vérzését egy vizes zsebkendővel próbálja megállítani.
-T/N A FASZOM, TE MEG AZT AMIT AKARSZ!-haljátok meg a választ.
Barátod felé fordulsz, és mind ketten vidám nevetésbe kezdtek
-Na, gyere! Leápollak.
...
-Nyugi, nem lesz mérges.-fogja meg biztatás képp a vállad Jimin.
-Persze..-forgatod meg a szemeid.
-Oké...hát, lehet..-kezd el gondolkozni.
-Na! Menjél vissza a dormba én meg intézem Min Mérges Yoongi-t.-mondod nevetve.
-Rendben. De! Írj, hogy mivolt! Szia!-köszön ek majd otthagyja a lakást.
Bezárod az ajtót, majd sóhajtva indulsz el az emelet felé
Yoongi munkaszobája elé érsz, majd kopogás nélkül lépsz be.
Barátod egy zenén dolgozik, így fejhallgatóval a fején nem is hall téged
Odaosonsz hozzá, majd lekapod fejéről az eszközt.
Ő meglepődve néz rád.
-Vissza adnád a feleségem?-érdeklődik, miközben a tárgy felé kap.
-Szóval, lecseréltél egy ilyenre?-mutatsz rá a kezedben lévő darabra.
-Ha temár Chim-re cseréltél.-rántja meg a vállát, majd feláll a székről.
Te elkezdesz hátra fele menni, ő pedig követ, miután kifordultál a szobából, sprintelni kezdesz.
-Gyere csak vissza, te!-rohan utánnad.
-Sosem kapsz el!-mondod, majd elbujsz a gardrób egyik szekrényébe.
Csak lépteket hallasz.
Majd ajtó nyitódást..-Megvagy!-emel ki a szekrényből.
-Akkor sem kapod vissza! Én vagyok a szerelmed, nem ez!-durcizol.
-Hmm...szeretem mikor ilyen okos vagy.-mondja, majd megcsókol.
YOU ARE READING
BTS x Reader [HUN] |BEFEJEZETT|
Fanfiction~Mivel sokan kedvelik az ilyen sztorikat FIGYELEM! Trágár szavak, perverz megjegyzések, +18as tartalom! ~2019.08.29. #1 btsv