Rákos vagy. Az állapotod menthetetlen, mégseg tartanak bent, a kórházban. Szabadon szaladgálhatsz ide-oda ahogy csak akarsz. Nem nagyon van pénzed a méregdrága orvosok kifizetésére, az árvaházadnak -ahol már 8 éve laksz- sincs elég wonja a kifizetésre. A gyermekotthon kidobott az utcára, mondván, túl sokba kerülsz, nem is érdekelt senkit, hogy csak 17 éves vagy. A Han folyó feletti hídon sétálsz.
Olyan gyönyörű.
-gondoltad magadban.
A helyzet ellenére képes voltál mosolyogni. Ez jelentett számodra mindent. A mosoly.
A híd korlátjához mentél, s amint megláttad az erős vízfolyást eljátszottál a gondolattal, miszerint beleugrasz a folyóba. Veszteni valód úgy sincs, amúgy is az utcán élnél, tehát ha most véget vetsz az életednek, akkor csak nyersz!
Még is egy hang, egy mély hang megállított.
-Ne tedd!
Hátrafordultál. Megláttad a barna hajú férfit, aki kétségbeesetten rohan feléd, félve, átugrasz a korláton mielőtt odaér.
-Oh..köszönöm! -hálálkodik, amikor oda ér hozzád, és a karjai ölelésébe von.
-Öhm...elengedne? -kérdezed.
-Ha elengedlek, nem ugrasz bele? -utal a folyóra.
-Miért maradnék itt? -nevetsz fel hisztérikusan. -Nincs családom, nincsenek barátaim, nincs munkám, nincs lakásom, rákos vagyok, nincs pénzem... -kezded el sorolni, de az idegen félbeszakít.
-Rákos? -kérdezi, majd eltávolodik tőled.
-Igen. Szóval, ugorhatok? -mutatsz gyerekesen a Han felé.
-Nem! Én adok neked szállást, pénzt, leszek a barátod és a bátyád is ha kell! Segítek a betegségeden! -ajálja fel kedvesen.
-Menthetetlen vagyok!
-Mindenki ezt mondja, aztán kigyógyulnak. Közös erővel legyőzünk mindent. -mondja.
-Ez olyan volt, mintha a párodnak mondtad volna. -nevetsz fel.
-Hát, eltudnék játszani a gondolattal. -kacsint, mire te teljesen elvörösödsz....
Hát igen. Ez történt egy éve. Mostmár együtt vagyunk Jin-nel, és a betegségem már a múlté. Legyőztük, közösen! A szüleimet is megtaláltuk. Talán egész életemben, eddig a pontig nem is voltam boldog. De, most. Kicsattanok az örömtől.
VOCÊ ESTÁ LENDO
BTS x Reader [HUN] |BEFEJEZETT|
Fanfic~Mivel sokan kedvelik az ilyen sztorikat FIGYELEM! Trágár szavak, perverz megjegyzések, +18as tartalom! ~2019.08.29. #1 btsv