Emrah
Dudaklarımda hissettiğim baskıya mı sevinsem, yoksa gördüklerimin rüya olduğuna mı sevinsem bilemedim.
Dudaklarımda hissettiğim sızı ile öpücüğüne karşılık vermeye başladım. Elleri yataktan destek alırken kendi ellerimin nerede olduğunu bile bilmiyordum.
"İnandın mı gerçek olduğuma?"
Ne yani, beni isteyerek öpmemiş miydi? Gözleri bir an bile gözlerimden ayrılmazdı konuşurken, ama şimdi neden benden başka her yere bakıyordu.
"İnanmam için öpmen gerekmiyordu. Bir yumruk atsaydın daha az canım acırdı."
Etrafta dolanan elalar birden kapandı. O kapanış inandığım tüm doğruları yıkmıştı. Yavaşça açılan gözlerine bakmak istemesem de bana bakan gözlerine kayıtsız kalamadım.
"Yumruk atsaydım canım daha çok acırdı."
Yutkunarak söylediği cümledeki yüklem neyi çağırştırıyordu bilmiyorum ama inanmak istediklerimi karşıma çıkardığı kesindi.
"Ne demek istiyorsun Dora? Açık konuş, alay mı ediyorsun benimle?"
"Açık mı konuşayım, peki açık açık anlatayım sana. O çok beğendiğim yüzüne yumruk atsaydım canım acırdı. Acıyan yüzün olurdu ama kanayan kalbim olurdu diyorum Emrah."
Yüzünden daha çok hareket eden dudaklarına kayan gözlerimi zorlukla yüzüne çektim.
"Bunun için mi öptün beni?"
"He bunun için öptüm seni mal herif! Ben aramız bozulmasın diye sana hislerimi söylemezken sen nasıl söyledin lan. Seviyorum oğlum ben seni! Bunun için öptüm."
Anlayan yerim neresiydi bilmiyorum ama şu an anladığım şeyin doğruluğunu kanıtlayan tek şey dudaklarımda hissettiğim baskıydı.
Beni öpüyordu. Rüyadan uyandığımı anlamam için değildi. Bana karşı hissettiklerinin kanıtı niteliğinde bir öpüştü bu.
,,,
Abi sizi yerim lan dkdkkdndndndm
Yorumlarınıza bayılıyorum. Kullanıcı adı aklımda değil ama bir yorum var onu unutmadım.
"Senin burada ne işin var, git yeni bölüm yaz."
Galiba böyleydi xkdmmdmd
Sonracığıma kapak için neverbutokay'a sevgiler 😍
Yazdım ama kısa oldu. Öptüm sizi 👄👄👄👄
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Saat (bxb) ✓
Teen Fiction•TAMAMLANDI• "Biraz romantizimden zarar gelmez sanki?" Nadiren çıkan kıkırtısı ile kollarımı boynuna doladım. Bu kıkırtı bana özeldi, yanımda her zaman güleçti. Lakin toplum içinde ruhsuz herifin tekiydi. "Gelmez tabii." Dudakları boynumda hareket e...