28

3.3K 190 157
                                    

Akşamdan kalma bir halde okula gelmek kadar eziyet olan bir durum olamazdı. Gecenin bilmem kaçıncı vaktinde eve gelmiş duş alıp uyumuştum. Caner ile aramızda olan ilişkinin boyutu o kadar güzeldi ki, isimlendirmek ikimize de saçma gelmişti.

Birbirimizi seviyor, iyi anlaşıp keyifli vakit geçiriyorduk. Hislerimiz ise sadece bizi ilgilendirirdi. İsteyen sevgili desin, isteyen dost. Biz birbirini seven iki bireyiz.

Sınıfa geldiğim gibi uğultular yükselmişti. Gözler Caner ve benim üzerimde gidip gelirken yerime oturdum. Çantayı masanın üzerine bırakıp arkama yaslandım.

İnce çerçeveli güneş gözlüğünü burnuna indiren Caner çerçevelerin ardından göz kırptı.  Etraftakileri gösteren bir hareket yaptığımda o da sınıfı inceledi.

"Geldiğimden beri uğultudan başka bir şey duymadım."

"Yine bir boklar dönüyor ya neyse çıkar kokusu."

Ağzından eksik olmayan sakızını bir tur çevirip omuzunu silkti.

"Bize bulaşmasınlarda isterlerse her boku yesinler."

Yaptığı en ufak hareket bile gözümde o kadar farklıydı ki, herkesin yaptığı bir hareketi bile sanki onun bir parçasıymışcasına özel geliyordu.

Telefonuma gelen üst üste bildirimlerle masa titrerken Caner'in bakışları da telefonuma yönelmişti.

"Hangi ebesi dürtülesice yazıyor üst üste?"

"Senden başka kimse üst üste mesaj atmaz ebesi dürtülesice."

Gözlerini devirip masanın üzerindeki telefonu gösterip,

"Ben atmadığıma göre?"

Elime alıp yabancı numaradan gelen mesajı açıp okudum.

0555: hemen okulun arkasına gel.

0555: vermen gereken bir hesap var.

0555: yalancı!

0555: ben emrah.

Kulağımda hissettiğim nefesle Caner'e baktığımda tek kaşı havada mesajları okuyordu. Bir şey demek ve dememek arasında gidip gelen hareketleri son bulurken konuştu.

"Gidecek misin?"

"Tabii ki hayır. Ben onun gel deyince gelecek git deyince gidecek bir oyuncağı değilim. O da benim hiçbir şeyim değil. Derdi varsa gelsin konuşsun."

Arkasına yaslanıp sakızını bir tur daha çevirdi. Çantasından rastgele bir defter çıkarıp arka sayfasını açıp kurşun kalemi alıp çizmeye başladı. Onun çizimleri kadar çizerken ki hali de güzeldi.

Kısa süre içinde ona bu derece bağlanmayı beklemezdim lakin o kadar güzeldi ki kayıtsız kalamıyordum.

Sınıfın kapısı açıldığında herkesin bakışı yanıma yaklaşan Emrah'a kaydı.

Dibimde dikilen varlığa baktım. Neden acele etmiştim onunla bir ilişki yaşamak için. Aslında o kadar benden uzaktı ki, sadece iki yakın dost olarak kalsaydık diye düşünürken buluyordum kendimi.

En azından kandırılmazdım.

"Neden gelmedin?"

Yanımda oturan Caner'e bakıp tekrar bana döndüğünde konuşmak için hamle yapacağım sırada tekrar konuştu.

"Yeni sevgilin mi izin vermedi? Hani aranızda bir şey yoktu. Hani sevgili değildiniz?  Yalancı. Her yerde fotoğraflarınız var. Dün gece onunla dans etmişsin, hem de dudak dudağa."

Derin bir nefes aldım. Sakin olmam gerekiyordu. Hem fotoğraflarımızın dağılmasına hem de karşımdaki bana yalancı diyordu, kendi yediği bokları görmezden gelip beni suçluyordu. Yerlerdi böyle durumda sakin olanı.

"Birincisi ben senin kuklan değilim her istediğin yere gelmem. İkincisi Caner benim sevgilim değil o gitme demedi. Hem öyle bile olsa bu seni ilgilendirmez. Şimdi duymak istediklerini duydun gidebilirsin."

Dumur olmuş bedeni hareket etmezken son darbemi gerçekleştirdim.

"Ve son olarak beni aldatan da yalan söyleyen de sensin. Kabullen artık benim hayatımda yerin yok. Hayatımda yeri olan da zaten yanımda oturuyor. Çok sevgili kız arkadışının seni bırakmasını istemiyorsan ikile."

,,,

Hay millet!

Kafanızda oluşabilecek sorulara cevap vereyim.

1- Bunlar ne ara birbirini sevdi de aşık oldu?

*yahu insan illede hemen sevgili olmaz. Şu an sadece birbirlerinden hoşlanan ve iyi vakit geçiren arakadaşlar.

2- Neden bakıyor bu millet amk?

*önceki bölümdeki danslarını görenler çekip paylaştı. Kısaca stalk!!

3- Emrah derdin ne?

*köpek gibi pişman yediği bokun farkında.

4- Numara ne alaka kayıtlı değil mi?

* dora engelledi, emrahta başka numaradan atıyor.

5- Lan bu Dora neden sevgili değiliz deyip Caner'i gömdü?

*satır arasında var, isim koymak yada koymamak umurlarında değil.

Ecük kendi kendime konuştum neden çünküm aklımdakiler yansıdı mı emin değilim...

Yorum şey edin

Oy da verin

Okuyup kaçmayın lan!

Saat (bxb) ✓Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin