Elimizde biralarla oturduğumuz yatağa yığılmıştık. Öyle her kitapta geçen aileden uzak bir yaşantım yoktu, Caner de bunu biliyor evime geldiğinde duruşuna dikkat ederdi. Ama odama geçtiğimizde efendi çocuktan serseri haline geçiş yapıyordu.
Şu an odamdaydık, yatağını ortalamış sırtımızı duvara vermiştik. Arka fonda çalan şarkının adını dahi bilmiyordum. Hareketli olmasına rağmen kısık ses olması ortamı yumuşamıştı.
"Siktir ya ortam fazla romantik oldu."
Düşüncelerimi okuduğuna emin olduğum anda yüzüne uzun uzun baktım.
"Bak şimdi nasılda iğrenç oldu değil mi? Zaten romantizim bizim neyimize?"
Gözlerinden lazer çıksa o an kül olacağım bir bakışla bana bakarken sakızını bir tur daha çevirdi. Yüzünü yüzüme yaklaştırıp derin bir nefes aldı. Aldığı nefeste takılı kaldığım da yavaşça nefesini yüzüme doğru salıverdi.
"Romantizim mi istiyorsun sen?" Boynum da hissettiğim ısı ile nefesim boğazımda kaldı.
"Biraz romantizim den zarar gelmez sanki?" Nadiren çıkan kıkırtısı ile kollarımı boynuna doladım. Bu kıkırtı bana özeldi, yanımda her zaman güleçti. Lakin toplum içinde ruhsuz herifin tekiydi.
"Gelmez tabii." Dudakları boynumda hareket ederken kendimi Caner'in dudaklarına bıraktım. Tenimde gezinirken geçtiği yerler karıncalanıyordu.
"Caner..." adını fısıldadığımda bilincim beni terk ediyor yerini tutku ve heyecana bıraktı.
"Dora... dayanamıyorum." Dişlerini boynuma geçirdiğinde ufak çaplı bir çığlık firar etti. Boynumu dişlerinin arasında uzun bir süre tuttu. Dişlerinin arasından hissettiğim ıslaklık ile bedenim aynı anda geriye doğru devrildi.
Ne ara üstümüzdekilerden kurtulduk, ne ara Caner'in altında uyarılmış bir halde kaldım bilmiyorum. Bacaklarımın arasında hissettiğim bedene kendimi araladım.
Aynı anda hem boynum da hem de girişimde hissettiğim acı ile ellerim Caner'in sırtına saplandı. Hızlanan bedene sarılıp ritmine ayak uydurdum. Bir süre sonra hissettiğim ıslaklıkla kendimi bıraktım. Vücutlarımız birbirine sarıldığında saat gece yarısını geçiyordu.
,,,
Kısa oldu ama şey etmeyin arkası gelir
Ne zaman olur bilmem dkdödööd
Smut oldu azıcık ama olsun dmsnsmmsms
Oy şey edin
Yorum da
Gidiyorum...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Saat (bxb) ✓
Teen Fiction•TAMAMLANDI• "Biraz romantizimden zarar gelmez sanki?" Nadiren çıkan kıkırtısı ile kollarımı boynuna doladım. Bu kıkırtı bana özeldi, yanımda her zaman güleçti. Lakin toplum içinde ruhsuz herifin tekiydi. "Gelmez tabii." Dudakları boynumda hareket e...