Parti bitmiş taksiyle eve dönerken mekanda olan olayı hatırlayıp kıkırdamaya başladım. Taksicinin tuhaf bakışları altında boynuma sokulan sevgilim kafasını kaldırdı. Mahmurlaşmış sesiyle,
"Neye gülüyorsun böyle?" dedi. Taksiciyi umursamadan saçlarını okşayıp öptüm.
"Mekandaki kızı. Nasıl bozuldu ama?" dememle kısık gözlerle kıkırdamama eşlik etti.
"Bence çok iyi yaptım."
"Bencede çok iyi yaptın." diyerek burnuna öpücük kondurdum.
***Masamızda müziğin ritimine göre hareket edip bir yandan sohbet ederken bana yada Caner'e bakan sayısız gözleri fark etmemiştik. Ben Nilüfer'in anlattığı anıya gülerken, Caner'in belimde olan eli tişörtümün içinde karnımı okşarken masaya gelen gelen kız açık açık Caner'e doğum günü olduğu için isterse kız arkadaşıyla birlikte ufak bir kutlama teklifi sunmuştu.
Teklifin grup seks olduğunu anlayan dostlarımız sıkı bir kahkaha atarken Caner kendisinden beklenilen tepkiyi vermekte gecikmedi.
"Ufal kutlamayı sevgilimle evimizde yapacağız." Diyerek dudaklarıma yapışmıştı. Isılık ve alkış sesleri giderek çoğaldığında kollarımı beline sarıp müziğin ritmine kendimizi bırakmıştık.***
Taksicini şaşkın ve nefret karışımı bakışları altında inerken cebimdeki anahtarla kapıyı açtım. Zemin kattaki asansöre kendimizi atarken ışıkla aydınlatılmış ledlerden onuncu kata bastım.
Asansör yükselirken Caner belime sarılıp beni kendisine çekerken kollarımı boynuna dolayıp ona biraz daha yaklaştım.
"Dora... seni çok seviyorum ben." Dudaklarıma yapışmasıyla beline sarılıp öpüşüne karşılık verdim. Elimin altındaki ceketini yok sayıp tişörtü kavradım. Sol elini boynuma yaslayıp tırnaklarını enseme bastırdığında mekanik sesin "onuncu kat" demesiyle kendime geldim.
"Caner... geldik." Kısık sesle kahkaha atıp yüzüme baktı.
"Iıhh... daha gelmedik bak yeni kalkışa geçti." Önündeki hafif kabarıklığı gösterdiğinde kahkahasına eşlik ettim. İçkiyle arası her ne kadar iyi olsa da fazla miktarda içtiğinde dili çözülüyordu.
"Evet yavrum daha yeni kalkışa geçti, uçuşa geçmeden eve girelim. Zira apartman ahalisi uçmaya pek hevesli değiller."
"Siktirsinler kendi eşleriyle uçuşa geçsinler senden uzak olsunlar." Boynuma sokulduğunda derin nefesler aldı. Biraz sonra kapıyı açmamla diliyle boynuma ıslak bir yol çizmesiyle inledim.
"Şşş... sesini duymasınlar." İşaret parmağını dudaklarıma yasladı. Gözlerimi gözlerinden ayırmadan parmağını aralık olan dudaklarımdan ağzıma aldım. Dilimi kullanarak ıslattığım parmağını emmeye başladım. Kafamı geriye doğru çekip parmağını serbest bıraktım.
Elimdeki anahtarla kapıyı açıp içeri girdiğimizde karanlıktan göz gözü görmüyordu. Ezbere bildiğim anahtarı açmamla ışıklar yandı. Üstümdeki ceketi çıkarıp askıya asarken Caner duvara yaslanmış bana bakıyordu. Adımlarımı bu sefer ona yönelttiğimde üstündeki ceketi sıyırıp kendi ceketimin yanına astım.
Ev her zaman olduğu gibi sessizdi. Elini tutup odasına doğru çekelediğimde itirazsız peşimden geldi. Kapıyı açtığımda ışıkları açmadan yatağa oturdum.
Tuhaf bir yorgunluk bedenimi esir alırken ikinci bir ağırlıkla yatak çökerken gözlerim gözlerini buldu. Elleri yavaş bir şekilde yanağımı okşarken kendimi onun ellerine bıraktım.
Üzerimdeki tişörtün eteklerinden tutup sıyırdığında, kollarımı kaldırarak çıkartmasına yardım ettim. Odanın kör noktalarından birine giden tişörtümün ardından, bende onun tişörtünü sıyırıp üzerinden çıkartıp muhtemelen kendi tişörtümün yanına attım.
Elleri vücudumda gezinmeye başlarken refleksle vücudumu havalandırdım. Yavaş bir biçimde parmakları göğüs ucumla oynarken dudaklarımdan kısık
bir inleme firar etti.
Üstüme eğilen bedeniyle kendimi geriye doğru bıraktım. Yumuşak zemine uzandığımda ihtiyaçla bacaklarımı araladım. Saniye tereddüt etmeden bacaklarımın arasına girdi. Bir eli göğüsüme kapanmış oynarken diğer eli bacağımı kalçasına sarmam için kavradı.
Elleri göğsümü ve baldırımı sıkarken diğer bacağımı da kalçasına sarıp kendime bastırdım. Gözlerini, bakışlarımdan çekip dudağını boşta kalan göğsüme kapatıp emmeye başladı.
Islak dudaklarını göğsüme hissetmemle ufak bir küfür savurdum. Sesimi duymasıyla dişlerini pembe uca bastırıp öptü. Belimi kaldırıp ona doğru sürtmeye başladığımda göğsümden kafasını kaldırıp geriye attı.
"Siktir... kumaşların arkasından hissetmek fazla azdırıcı!"
Keyifle sırıtıp kendimi ona sürtmeye devam ettim. Bu defa iki elini birden göğsüme kapatıp sıkmaya başladı. Hissettiğim hazzın tarifi mümkün değildi.
"Caner... daha fazla... daha fazla hissetmeliyim!"
Ellerini belime indirip kemerimi açtı. Ardından hızla düğmeyi ve fermuarı açmaya başladığında hafif doğrulup onu da pantolonun ağırlığından kurtardım. Nispeten daha az çıplak olmamız vücudumuzu hissetmemize yardımcı oluyordu.
Kalçasını iki yandan kavradığımda elimin altındaki yumuşaklığı sıktım. Teni o kadar yumuşaktı ki... sıkıp kendime hızla sürttüğümde bana yardımcı olup sertliğini kasıklarıma bastırdı.
Dudakları boynuma yöneldiğinde ısırp öpmesi için geriye doğru kaldırdım. Yeterli alanı sağladığım boynuma önce burnunu sürttü. Kokumu içine çektiği yeri öptü. Dudaklarının yerini dişleri aldığında adını inledim.
Adını duyduğunda kısık sesteki gülüşünü duydum. Adını inlememe bayılıyordu. Kendimi ona bastırmala hızla bedenimden doğruldu.
Baksırımı sıyırıp kendi baksırını da kalçasının altına sıyırdı. Ereksiyon halindeki uzuvlarımızı birbirine sürttü. Kendini üstüme doğru bırakırcasına bana yaslandığında uzuvlarımız seyirmeye başlamıştı.
Hareketlerimizi hızlandırdığımızda seslerimiz de yükseliyordu. İnlemesi nefesimi keserken kısık çıkan sesimle genizden gelen uğultusu beni tahrik ederken vücudumu saran titrme ile üstümdeki bedene sarıldım.
"Caner..." derin nefesler arasında adını fısıldadım. Elleri saçlarımı okşarken boynuma sokulmuştu. Aldığı derin nefeslerin ısısı boynuma vururken kısık sesle mırıldandı.
"Dora... burası varya, kokunun kaynağı olan yer. En güzel günahlara sürüklerken nasıl olurda en derin huzurlara kucak açar ki?"
Sorusuna tebessüm ederken dudaklarımızı birleştirdi. Üst dudağını emmeye başladığımda alt dudağımı dişleri arasına alıp çekiştirdi.
Tekrar boynuma sokulduğunda başını kollarımla sarıp, ayak ucumuza inmiş pikeyi ayaklarımın yardımıyla çekip üstümüze örttüm. Saçlarını okşamaya başlarken aldığı derin nefesler uyuduğuna işaretti.
Gözlerimi kapatıp kendimi Caner'in nefesinin sıcaklığına teslim ettim. Gece boyu söylediğim sözü yine tekrar ettim.
"İyi ki doğdun sevgilim, iyi ki benimsin! İyi ki seninim!"
***
Herkese merhaba!
Yeni bölümü çok beklendiniz ama değdiğini düşünüyorum.
Bol smut olan bir bölüm oldu, ama özlemişim bebeklerimi.
Oy ve yorumlarınızı bırakmayı unutmayın! 👄👄
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Saat (bxb) ✓
Teen Fiction•TAMAMLANDI• "Biraz romantizimden zarar gelmez sanki?" Nadiren çıkan kıkırtısı ile kollarımı boynuna doladım. Bu kıkırtı bana özeldi, yanımda her zaman güleçti. Lakin toplum içinde ruhsuz herifin tekiydi. "Gelmez tabii." Dudakları boynumda hareket e...