32

2.7K 103 12
                                    

Caner: hadi seni bekliyorum

Ağaç olmamı istiyorsan yukarıdan su dök anında yeşeririm.

Dora: duştan çıktım geliyorum patlama.

Caner: patlayacağım ama içine. Hadi yavrum hadi.

Dora: patla ama içime (;

***

Hızlı adımlarla bitirdiğim merdivenlerden sonra kapıyı açıp dışarı çıktım. Basamaklarda oturan Caner'i görmemle hemen dizimin önündeki başını kavradım.

"Özledin mi beni?" Başını hareket ettirip gözlerime baktı.

"Hem de çok. Ama yetişmemiz gereken bir doğum günü partim varken eve çıkıp seninle sevişmeden gitsek iyi olur." Kısa bir kıkırtının ardından saçlarına öpücük kondurdum.

"Gidelim bakalım doğum günü çocuğu." Onunla geçireceğim ilk doğum günüydü. Aslında onunla olan her şey ilkti. Kısa bir süre önce tanışmış olsakta, aslında aynı sınıfta olup samimiyetimiz yeni başlamıştı.

Serçe parmaklarımız birbirine kenetlendiğinde düşüncelerimi savdım. Yaşanan her şey yaşanmıştı, bana kalan sadece Caner'in kalbiydi.

"Düşüncelere dalma. Yanında cillop gibi sevgilin var tadını çıkarsana."

"Şu an tadını çıkarmaya başlarsam muhtemelen sapkın olup linç yeriz. Tadını almayı geceye sakla."

Gözlerindeki arzuyu saklamadan bakarken kısa mesafe sonunda mekana gelmiştik. Sınıftan kimse yoktu, sadece Caner'in arkadaşları vardı.

Erkekler kafa dengi ortama uygun olsalarda, kızlar bi o kadar çılgındı. Çiğdem ilk tanıştığımız da askıntı olsada, sonraki buluşmada Caner'in beni öpmesi ve aramızdaki elektriği fark etmesi ile sınırını çizmişti.

Grubun belki de en soğuk insanı olan Nilüfer, konu Caner olunca kendini parçalamıştı. Bunu da doğum günü organizasyonu için gece gündüz beni araması ve hediyeler hakkında verdiği fikirlerle aslında iyi kalpli olduğunu göstermişti.

Caner hariç herkes heteroseksüel olmasına rağmen bakış açıları taktire şayandı. Günümüzde eşcinsellere olan algıyı yok sayan insalar olması da hayatı güzelleştiriyordu.

Toplumdan olumlu dönütler almak umrumda değildi ama rahat nefes almak için hareketlerimize dikkat ediyorduk. Aksi taktirde karşılıklı söz dalaşları ve sonucunda karakolluk olmamız muhtemeldi.

Karanlıktan parlayan cılız ışık yaklaştıkça müzik sesi kısılmış, mekanda yankılanan doğum günü şarkısı ile Caner'in gözleri Nilüfer'i buldu. Geri kalanlar sakınmadan kahkahalarını salıvermişti.

"Yapmadım de. Çocuk muyum doğum günü şarkısı ne?"

Nilüfer omuzunu silkip, "Eğlenceli kabul et."

Önüne gelen mumlara bakıp üflediğinde  alkışlara karışan alaylı sesime kahkahasını sundu.

"Hepi börtdey may darling!"

***

Heyy!!

Uzun uzun zaman oldu burada olanlara sevgiler.

Multi de Nilüfer'in doğum günü şarkısı flsçsöösmdmd

Uzatmak isterdim bekletmek istemedim :)

Saat (bxb) ✓Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin