〖 CHAPTER 4 - N 〗

411 47 9
                                    

『 dorm izone | 6:00 a.m 』

Jang Wonyoung terjaga . Dia mengerling ke arah jam. Serta-merta dia bangun lalu menuju ke dapur .

" eo ? Unnie dan -- Jisung oppa ? Jisung hyung ? " Wonyoung agak keliru untuk memanggil Jisung dengan panggilan apa. Jisung hanya tersenyum kerana telatah Wonyoung yang comel itu.

" Jang Wonyoung ! " Eunbi menjerit sebaik sahaja Wonyoung membuka pintu bilik air.

Dan muncul la seorang manusia yang juga menjerit akibat terkejut .

" ARGHHHHJSNWISJISJSKIWHYWHYWHY --- " Wonyoung menutup muka . Malu dia tu tahap Namsan Tower sekarang ni . Series , dia lupa yang wannaone ada di dorm mereka . Dia berlari menuju ke Eunbi dan menyorok.

" Wonyoung taktahu. Mianhae unnie, " Wonyoung merasa bersalah. Eunbi mengusap rambutnya sambil berkata..

" gwenchana. "

『 bilik air 』

" ARGHHHHJSNWISJISJSKIWHYWHYWHY ---- " Jihoon mengetuk Woojin yang memberi reaksi yang terlampau over.

" beria duh engkau. kita basuh muka dengan berus gigi je pun . " sambung Minhyun dengan ubat gigi penuh dalam mulut. Terlebih katanya.

" jatuh saham aku " Woojin berpeluk tubuh. Dia keluar daripada bilik air.

" eleh jatuh saham konon , memang dah banyak dia malukan diri sendiri punn " selamba Jihoon berkata.

" WOI AKU DENGAR PARK JIHOON ! "

『 d a p u r | 8:00 a.m 』

" Comel dorang semua ni kan. " Jisung menongkat dagu melihat karenah Wannaone dan Izone dalam masa yang sama. Tak sangka , perangai mereka hampir sama sahaja.

" kadang-kadang mereka ni luar kawalan juga. Bahaya ~ " ujar Eunbi .

" Lepas makan , kita terus gerak pergi airport la ye ? Kami semua nak jimatkan masa and suruh sekali Nako , Sakura dengan Hitomi tunggu sana. "

" ikutlah , kami ikut aje memandangkan kami sendiri taktahu apa yang korang nak. Diteka teka pun salah, give up hahaha. Nanti Wonyoung , aku? Saya ? Ha whatever la. Nanti aku terus minta Wonyoung pergi airport lepas habis sekolah. " Eunbi berkata dan Jisung hanya mengangguk faham.

" uwuu datinggg ~" Daehwi dan Jihoon mengusik manakala Jisung sudah membuat gaya seperti mahu memukul mereka. Mereka tergelak kecil lalu duduk untuk menjamah sarapan. Diikuti dengan ahli yang lain , mereka makan bersama-sama.

🍦🍬🍦🍬

" flight diorang pukul berapa ? " tanya Ong pada semua ahli Izone.

" katanya pukul 5:30 ? ha lebih kurang macamtulah. " balas Choi Yena.

" Apa kata kita pergi syarikat masing-masing dulu ? Then baru kita pergi airport ? Atleast lepas ni kita cuma kena cari IOI je. " cadang Ong.

" Cari IOI ? Syarikat masing-masing ? What do u mean guys ?! " Chaeyeon bertanya. Makin lama makin pelik wannaone ni.

" Okey juga , bolehlah. Tapi kau tak penat ke kau sorang je yang memandu? " Daniel segera mengubah topik.

" It's okay , kalau penat berhenti la kejap. "

Seongwoo memandu keluar daripada kawasan tersebut. Dia menuju ke company setiap semua ahlinya . Izone hanya mengikut sahaja memandangkan mereka diminta untuk mengikutnya. Memandangkan jadual free hari ini , mereka tidak kisah untuk keluar atau apa sahaja.

『 48 Hours ✿ Wanna One  』 Where stories live. Discover now