『 8:00 p.m | Incheon Airport 』
Malangnya , sebaik sahaja dokumen itu dibuka----
" Kosong ? " soal Wannaone serentak.
Hanya dokumen diserahkan . Tiada perubahan .
" Yup , kosong. "
" Kor-ra-ng tak se-se-setuju ? " soal Daniel .
" Setuju. "
" Habis , kenapa tak sign dokumennya ?!! " Woojin mengepal penumbuk. Dia menahan geram daripada tadi.
" Woojin. Sabar. " tegur Sungwoon. Woojin duduk semula , sempat dia menjeling kesemua member Izone.
" Macam mana nak sign ? Nak sign dekat mana pun taktahu .. Tak cukup pula , kami ni berduabelas bukannya sebelas orang ~ " Hyewon menerangkan masalah mereka. Woojin sudah tersipu malu dengan apa yang dia buat tadi.
" Oh , sini sini. " berebut Wannaone menunjukkan tempat yang perlu di sign.
" Kami setuju. Kami berharap korang boleh kekal sebagai Wannaone . Ye kan , Sakura ? " tanya Eunbi kepada Sakura. Sakura mendiamkan diri namun mulutnya automatik menjawab setelah kakinya dipijak oleh Wonyoung. Kadang kena kejam juga hehehehehhe.
" Ha ya ya. " Sakura menjeling Wonyoung.
" Terimakasih guys ! " mereka memeluk ahli Izone bergilir-gilir. Sungguh , mereka bersyukur kerana mereka diberikan lagi peluang untuk kekal bersama.
" Mianhae Eunbi unnie .. Sebab Woojin marah tadi. " ucap Woojin selepas meleraikan pelukan. Eunbi hanya tersenyum manis , tidak berkata apa-apa.
" Okeylah , kitaorang pergi dulu. Semoga berjaya Wannaone ! Ada masa , kita jumpa lagi ! " ucap Izone selepas mereka mengadakan sesi bergambar tamat secara spontan.
Selepas Izone mula hilang dari pandangan mereka , mereka membincangkan benda yang perlu dilakukan selepas ini.
" Okay now kita berpecah. Siapa nak cari siapa sekarang ni ."
" Aku dah tentukan. " balas Jisung. Dia meneruskan ayatnya.
" Ong dengan Jaehwan sekali. Guanlin dengan Daniel. Minhyun dengan Daehwi. Sungwoon dengan Jinyoung. Woojin dengan Jisung hyung . Jihoon seorang diri okay ? Ong pandu kereta tadi dengan Jaehwan sekali. Yang lain semua naiklah teksi , bas ke , anything la. "
" Eo asal Jihoon sorang ? " tanya nya pelik.
" Ha'alah ikut je la. Lagipun even berdua nanti , berpecah lagi sebab kita mana boleh tolong each other untuk cari member IOI . Survive yourself."
" Tolong jumpa semua ahli IOI. Itu aje Jisung hyung nak minta sekarang ni. "
" Kami tak janji , hyung. "
" Kami akan cuba yang terbaik. "
Jawab mereka. Kumpulkan mereka sebagai satu kumpulan bukannya satu tugas yang mudah.
Setiap ahli Wannaone sudah diberi nama ahli IOI yang mereka perlu cari. Mereka memulakan pencarian . Pelbagai cara mereka gunakan seperti mencari akaun yang aktif mengambil perkembangan IOI , cari number telefon mana-mana ahli IOI , stalk IG fans dan lain-lain . Mereka juga berjanji untuk berkumpul di homestay yang mereka tempah dan update perkembangan setiap 2 jam di dalam grup.
Berikut adalah list Member IOI yang Wannaone perlu cari secara individu.
Saya bagi supaya anda semua tak pening ~Jeon Somi |--| DAEHWI
Kim Sejeong |--| SUNGWOON
Choi Yoojung |--| ONG
Kim Doyeon |--| JAEHWAN
Kim Chungha |--| GUANLIN
Kim Sohye |--| DANIEL
Pinky |--| JINYOUNG
Jung Chaeyeon |--| JISUNG
Kang Mina |--| WOOJIN
Im Nayoung |--| MINHYUN
Yoo Yeunjung |--| JIHOON
YOU ARE READING
『 48 Hours ✿ Wanna One 』
Diversos〖 ♪ sebuah misi yang perlu WANNAONE jalankan dalam masa 48 JAM jika ingin kekal sebagai WANNAONE . 〗 satu per satu halangan ditempuh , cabaran demi cabaran ... mampukah mereka menyelesaikan misi hanya dalam masa 48 jam ? ❝ to be one is nothing witho...