|| DOHODA ||

5.6K 246 20
                                    

...a prudce otočil.

Byl vyšší než já o hlavu a půl, cítila jsem jeho dech a slyšela jeho hluboký tichý hlas.
"Už se tu porozhlížíš? Eh?" podržel mě za bradu a zvedl mi hlavu. Koukal mi přímo do očí.
Byla jsem celá nervózní, chtěla jsem se mu dostat ze sevření, ale zároveň i ne.
"Líbí se ti?" přiblížil se ke mně blíže.
Udělala jsem krok vzad a otočila se zadem k němu
"Ehm ano... hezký pokoj." odkašlala jsem si.
"Co jsi měl na mysli, když..." podívala jsem se na něho.
"Když jsem řekl, že chci tebe?" zasmál se a prošel se po pokoji.
"Zůstaň tu, jak dlouho chceš, ale budeš jenom moje." šel ke mně blíže.
"Já-já..." couvala jsem a on se stále přibližoval.
"Myslíš jako, že budu tvým majetkem?"
"Dejme tomu, prostě jen moje, ve všem, budeš dělat co ti řeknu, a budeš mi říkat pane." přiblížil se tak, že mě svalil na postel a byla jsem vůči němu bezbranná, tak úžasně voněl.
Začal mě líbat na krku.
"Ne-e." odstrčila jsem ho a stoupla si.
"Omlouvám se, já jenom." vydechla jsem.
"Omlouvám se, nevím co máš ráda a co ne, takže by si mi musela říct, co ti dělá dobře." sedl si a vypadal, že má pochopení.
Sedla jsem si naproti němu na židli u kosmetického stolku a položila jsem ruce na stehna.
"Já nemůžu vědět, co ano a co ne." oddychla jsem si a koukla jsem se na něho.
"Ty jsi... ty jsi ještě nebyla s mužem?" řekl udiveně.
Zakroutila jsem hlavou.
Klekl si ke mně a pohladil mi tvář....
"Jsi nádherná." chvíli mi koukal do očí.
Pak vstal, odkašlal si a řekl
"V 20:00 je večeře, nechám tě tu, aby ses zabydlela. Koupelna je těmito dveřmi." ukázal na bílé dveře se zlatou klikou.
Naposledy se na mě ještě usmál s tím svým čtvercovým úsměvem a odešel.
Když jsem si vybalila, šla jsem se osprchovat, jenže jsem si "blbec" zapomněla ručník v pokoji, tak jsem se jenom zakryla a chtěla jsem přeběhnout rychle, když jsem vyběhla uslyšela jsem dveře, vyšel ON, zrovna se osprchoval, měl na sobě černé tričko a rozcuchané mokré vlasy. Vypadal tak perfektně, sexy...
Tiše jsem se chtěla rychle přemístit do pokoje, on se otočil a usmál se.
Jenom stál a zíral, vběhla jsem rychle do pokoje a zabouchla.
Bože...
Když jsem se upravila a připravila na večeři, někdo zaťukal na dveře.
Šla jsem otevřít, stál tam jeden z jeho poskoků.
"Slečno y/n,  večeře je připravená, následujte mě."
Páni... taková obsluha, co je on zač?
Následovala jsem ho a dům byl obrovský, jídelna byla větší než můj pokoj, byl tam dlouhý stůl, za ním už seděl "můj pán", postavil se a elegantně mě usadil za stůl.
"Máš hlad?" upravil mi pramen vlasů a sedl si na své místo.
"Ehm... ano, děkuji."
Když jsme se najedli, posunuli jsme se do obývacího pokoje.
Pustil hudbu ⇩

A podal mi ruku
"Mohu prosit o tanec?" mrkl.
Usmála jsem se a přijala jsem.
Jednou rukou stiskl mojí ruku a druhou mi položil na pas.
"Jsi krásná, jak je možné, že..." zašeptal mi do ucha.
"Čekala jsem." řekla jsem a podívala se mu do očí.
Chytl mě za tvář a přiblížil jeho ústa k mým.
Stále se mi díval do očí.
Nečekala jsem a políbila ho.

POKRAČOVÁNÍ PŘÍŠTĚ 💋

××

BTS - 50 SHADES OF TAEHYUNG (CZ)Kde žijí příběhy. Začni objevovat