Byla jsem 10 m od autobusové zastávky, když jsem uslyšela kroky, otočila se a někdo mě praštil do hlavy, upadla jsem do bezvědomí.
Pomalu jsem začala otevírat očí a cítila jsem obrovskou bolest, z hlavy a z nosu mi tekla krev, rty jsem měla také od krve a měla jsem obrovské bolesti břicha a hlavy.
Měla jsem pocit, jako kdyby celou dobu, když jsem spala do mě někdo mlátil.
"Zdravím Tě sluníčko..." uslyšela jsem povědomý hlas.
Pomalu jsem si sedla, ale nohy i ruce jsem měla přikované řetězy ke zdi.
"...snad si nezapomněla ještě na svého tatínka." začal se smát a pak výšek ze stínu Sunnha.
Byl nechutně špinavý, smradlavý a byl to blázen.
"Ty hajzle jeden zasraný! Kvůli tobě zemřela... kvůli tobě!" zařvala jsem na něho a pak se rozbrečela, kolena se mi podlomila a opět jsem si vzpomněla na svojí mámu.
"Drž hubu ty krávo malá... chcípla kvůli tobě, to ty jsi vzala ty moje prachy, mohl jsem jí pomoci, zaplatit jí, ale nebylo z čeho." přistoupil ke mně blíž a měl u sebe pálku na baseball.
"Za všechno můžeš ty. Koukni se mi do očí, koukni se." přiblížil se a začal na mě dýchat, jeho dech byl cítit po alkoholu a cigaretech a měl velkou jizvu přes celé oko.
"Víš, kdo mi tohle udělal... můj šéf, protože jsem mu ty prachy nepřinesl." zasmál se a pálkou mě praštil do levé nohy, ta se mi podlomila a cítila jsem jen prudkou bolest.
"Tae... Taehyung?" zakoktala jsem.
"Taehyung...? A šéf? Kdepak je to srab, malý srab, mám na mysli opravdového šéfa, jeho strýce." zasmál se.
Oddychla jsem si a říkala si, že třeba Tae není jako jeho strýc.
"Taehyung se do tebe zamiloval, co? Díky němu jsem věděl, kde jsi. Tenkrát jsem tě viděl v okně v jeho domě a čekal na příležitost, kdy tě chytit... počkáme až tě přijde zachránit a pak ho taky zabiju, dvě mouchy jednou ranou, a pak převezmu jeho postavení." usmál se.
"Jsi ubožák. Nic jiného nejsi." řekla jsem oslabeně.
Rozeběhl se proti mně a pálkou mi přerazil i druhou nohu, měla jsem pocit, že mi jí zlomil.
Hrozně moc to bolelo, ale nemyslela jsem na nic jiného než na bolest ze ztráty své matky.
"Pane... přišel..." oznámil jeden z jeho nechutných poslíčků.
"Podívejme y/n, kdo přišel, že by už dorazil Taehyung?" vzal si nůž a zbraň a najednou jsem uslyšela čtyři výstřely."Tae...?" naposledy jsem vydechla, protože mě Sunnha omámil a vzal mě někam sebou.
Vnímala jsem jen matně, cítila jsem jak mě naložil do auta a jak někam jel, slyšela jsem křik a výstřely.
Byla jsem zmatená a oslabená ze ztráty krve.
Nakonec jsme dorazili do nějakého tunelu...
...vyhodil mě ven na zem, trochu jsem se sebrala a pořádně otevřela oči.
Hned vedle mě stál Sunnha a naproti němu Taehyung, měl v ruce zbraň a byl celý od krve.
"Pusť jí. Chceš mě zabít, tak si pro mě pojď, ale jí pusť." řekl Tae.
"Zabiju vás oba." odhodil na zem vajgl od cigarety a začal na něho střílet, jen tak jsem bezvládně ležela na zemi a pomalu vnímala situaci.
Pak jsem jenom zaregistrovala, jak na Taem sedí Sunnha a mlátí ho, Tae mu to oplácel, ale potřeboval pomoct.
Z kapsy jsem vytáhla nůž, který jsem měla ještě od únosu a vrazila mu jí do chodidla.
Začal neuvěřitelně řvát, vyndal ho a hodil ho.
V tu chvíli se otočil a Tae ho dorazil, bodl ho a v tu chvíli Sunnha naposledy vydechl.Usmála jsem se a spadla jsem na zem.
"Hej... y/n." přiběhl ke mně Tae a chytil mě.
Když Sunnha házel nůž pryč, bodl mi ho do břicha...
...bohužel v tu chvíli jsem byla slabá a téměř jsem vykrvácela, chtělo se mi už jenom spát.
Usínala jsem a v pozadí jsem slyšela slabý hlas, který křičel mé jméno.
Usnula jsem.POKRAČOVÁNÍ PŘÍŠTĚ 💋
××
ČTEŠ
BTS - 50 SHADES OF TAEHYUNG (CZ)
ФанфикBTS × Reader Příběh, ve kterém potkáte leadera obávaného gangu. Ale, co když se do něho zakoukáte a on si všímá jen vašeho vnějšku nebo ne? Love story, 18+ sex scenes.