|| MOJE POPRVÉ ||

6.2K 235 10
                                    

Nečekala jsem a políbila ho.

Polibek mi oplatil, skousl mi ret a opřel silně o zeď.
Vášnivě mě líbal a líbal mě na krku, mezi ňadry.
Rozepínal mi košili.
Trochu jsem ucukla, protože jsem nevěděla přesně co právě dělám a s kým vlastně jsem.
"Chceš počkat?" řekl velmi zdvořile a přesto šlo vidět, že byl už vzrušený, skousl si ret a narovnal se.
Okem jsem jenom koukla na jeho rozkrok a viděla jsem ho v postoji.
V tu chvíli jsem byla vzrušená už i já. Bože... je mi 18 let... na co čekám.
Tak nádherně koukal, voněl, byl tak mužský a tajemný.
A to, že mě nechtěl připravit o panenství mě vzrušovalo ještě víc.
Přistoupila jsem k němu, chytla ho okolo krku a zašeptala jsem mu "Nechci."
Šibalsky se usmál. Chytil mě za obě ruce a položil je podel mého těla, jednou ruku mě objal za pas a druhou mi stiskl ruku.
Líbal mě na krku a jemně zkousával. Cítila jsem ho všude, bylo to tak intenzivní, cítila jsem každý dotyk.
Cítila jsem i jeho tvrdé a velké přirození.
Roztáhl si moje nohy a zvedl mě.
Nohama jsem ho obejmula a stále jsme se líbali.
Chytl mě pevně za zadek a skousl mi ret.
Chtěl mě vzít do pokoje, ale já jsem mu řekla
"Ne. Chci to dělat tady."
Koukl se na mě s výrazem, že mi vyhoví, položil mě na kožešinový koberec a líbal mě, jednou rukou mi rozepínal džíny.
Hrabala jsem se mu v těch jemných vlasech, a vzdychala.
Sundal si košili, mně sundal džíny a košili.
Ležela jsem tam jenom ve spodním prádle a on nade mnou seděl mezi mými roztaženými nohama.
"Máš nádherné tělo." pohladil mě po stehnech odspoda nahoru až byl těsně u mých intimní partií, zastavil.
Otevřela jsem oči a doufala, že se mě konečně zmocní.
Místo toho mi začal dávat polibky po těle, začal u stehen, pokračoval výš až k mým kalhotkám.
Sledovala jsem ho a nestíhala svůj vlastní dech.
Pusou mi stáhl kalhotky.
V tu chvíli jsem byla vzrušená i nervózní, ještě nikdy jsem nebyla před nikým nahá.
Začal mě opět líbat, vynechal ale důležité místo a pokračoval výše po bříšku až ke krku.
"Jsem tvoje." povzdychla jsem si a rukou jsem mu lehce stačila hlavu dolů.
"Líbej mě." nakázala jsem mu vzrušeně.
Chytil mě oběma rukama za stehny a začal mě tam dole uspokojovat, začal rychle a zrychloval, byla jsem na vrcholu, bože, ten pocit byl nezapomenutelný.
"Ne tak rychle, a co já..." políbil mě a rozepnul si poklopec, stáhl si kalhoty i s trenkami, byl velký a tvrdý, trčel mu tam a on to chtěl.
Nasadil si prezervativ a zasunul ho, vnikl mi do pochvy, byla jsem tam vzrušená, byla jsem už jenom jeho.
Rozepnul mi podprsenku a líbal mě na ňadrech, zrychloval a zrychloval, měla jsem několik orgasmů za sebou.
Narážel tvrději a tvrději, jednou rukou se opíral a druhou si hrál s mojí...
Křičela jsem a vzdychala.
Po chvíli jsme se oba udělali.
Byl nade mnou a koukal se mi do očí, cítila jsem jeho úd na svém břiše a chtěla jsem to.
Políbila jsem ho a do rána jsme to zopakovali ještě dvakrát.

Ráno jsem se probudila přikrytá u krbu sama, nikde nebyl.
Jenom vzkaz.

"Udělej si snídani, kuchyň je ti k dispozici. -T"

Znělo to tak chladně, ale říkala jsem si spíše... -T?
Vždyť já neznám ani jeho jméno...

POKRAČOVÁNÍ PŘÍŠTĚ 💋

××

BTS - 50 SHADES OF TAEHYUNG (CZ)Kde žijí příběhy. Začni objevovat