Cítila jsem, jak se pohnula postel a pak jsem cítila jeho vůni a jeho teplý a příjemný dech za krkem.
Ležel přímo za mnou a jednou rukou mi hladil vlasy.
"Mrzí mě to, malá."Usnula jsem mu v jeho náruči.
Druhý den, když jsem se probudil byl pryč.
"No jasně... nic se nezměnilo." vydechla jsem.
Chtěla jsem vstát, ale opřela jsem se o poraněnou ruku a ta se mi podlomila.
"Sakra."
"Nemusíš vstávat." objevil se Taehyung ve dveřích se snídaní v ruce.
Pomohl mi si sednout a sedl si na postel vedle mě.
"Na tu máš, sněz to ať je ti lépe."
"Nemám hlad."
"Dělala to Hiro, urazila by si jí." koukl se na mě.
Ta snídaně vypadala výborně, tak jsem souhlasila.
Tae se na mě pořád díval a já jsem znervózněla, vadilo mi to a zároveň ne.
"Dneska musím něco zařídit, ale budou tě tu hlídat, Hiro je dostupná kdykoliv jestli budeš něco potřebovat, a já se vrátím později. Budeš v pořádku?" přiblížil se ke mně.
"Ano, nejsem dítě." oddálila jsem od něho.O pár dní později.
Hlava i rány na končetinách se mi zahojily, doktor tu byl ještě dvakrát. Byla jsem ráda, že už je to za mnou.
Večer mě Tae pozval na večeři. Choval se jako gentleman, těch pár dní se o mě stále staral.
Říkala jsem si, že asi není tak špatný.
Když jsme se vrátili, navrhla jsem film.
Pustili jsme se si "Lucy" je to o ženě, která byla unesená a propašovali v ní pytlík drog, ale když jí mlátili, tak se ten pytlík protrhl a ona se stala nadčlověkem.
"Víš já na filmy moc nekoukám." řekl Tae.
Posadila jsem ho na gauč, sedla si vedle něho.
"No vidíš, já jsem dlouho neviděla film, ty jsi dlouho neviděl film."
Tak jsme se koukali. Když tam přišla scéna s drogami zamračila jsem se.
"Nesnáším drogové dealery a ty jejich gangy."
"Souvisí to s tvým otčímem?" otočil se na mě Tae.
"Ano, ale i kdyby ne, je to špatné."
"Chápu tě, taky to nemám rád." usmál se.
Úsměv jsem mu oplatila a opřela jsem si hlavu na jeho rameno.
Když film skončil, usnula jsem. Tae mě vzal do postele. Uložil mě a přikryl mě, pak mi dal pusu na čelo, ucítila jsem to a objala ho kolem krku a začala ho líbat.POKRAČOVÁNÍ PŘÍŠTĚ 💋
××
ČTEŠ
BTS - 50 SHADES OF TAEHYUNG (CZ)
ФанфикBTS × Reader Příběh, ve kterém potkáte leadera obávaného gangu. Ale, co když se do něho zakoukáte a on si všímá jen vašeho vnějšku nebo ne? Love story, 18+ sex scenes.