Když film skončil, usnula jsem. Tae mě vzal do postele. Uložil mě a přikryl mě, pak mi dal pusu na čelo, ucítila jsem to a objala ho kolem krku a začala ho líbat.
I on mě začal líbat, zapřel se a pak jsem cítila celé jeho tělo na mém.
Hladil mě po vlasech a prstami mi sjel po stehnech nahoru, vjel mi pod šaty a něžně mě líbal.
Tohle jsem před tím ještě neviděla... byl tak milý a něžný.
"Omlouvám se." rychle vstal, odkašlal si a odcházel.
"Počkej, stalo se něco?" sedla jsem si udiveně.
"Už je jen moc pozdě a musím ještě něco zařídit, hezky se vyspi malá." usmál se a zavřel za sebou dveře."Cože, dělá si ze mě prdel?!" třískla jsem sebou na postel.
Druhý den ráno jsem se jako obvykle umyla, oblékla a šla dolů do kuchyně. Stála tam Hiro.
"Dobré jitro, Hiro. Jak se ti spalo?" usmála jsem se na ní a přistoupila blíže k ní.
"Ach, ty už jsi vzhůru, má drahá? Co ti budu říkat... už jsem prostě stará, všechno mě bolí, někdy si přeji usnout napořád." skromně se zasmála a skrývala bolest zad.
"Nech toho, sedni si, ukaž udělám to." posadila jsem jí a připravila jí snídani."To je výborné... co to je?" řekla s plnou pusou Hiro.
"Je to tajný recept mé chůvy Yusini, dělala mi to, když jsem byla mladší, byla to jediná žena, která se o mně vůbec starala." koukla jsem se na talíř.
"To je mi líto zlato, co se stalo?" položila mi ruku na nohu.
"Když odešel otec, z mé matky se stala nepříčetná žena a už ani nepracovala, takže neměla ani dostatečně dost peněz na zaplacení, chápala jsem, že odešla, Yusini měla své 3 děti, byla to svobodná matka. Milovala mě jako vlastní dceru, chodívala mi často do školy a nesla mi svačiny a kapesné, když to zjistila moje matka, začala být hysterická a vyhrožovat jí. Od té doby jsem jí už nespatřila."
Hiro se na mě koukala se slzami v očích.
"Ale ne, omlouvám se, nechtěla jsem." položila jsem jí ruku na tvář a usmála se.
"Jsi velmi speciální žena y/n, Tae je šťastný muž." pohladila mě po vlasech.
Kéž by to byla pravda, jednu chvíli je chladný, pak milý, pak odtažitý...Odpoledne jsem dostala květiny a v tom byl vzkaz "Oblékni se, vyzvedne tě Djongu. -T" usmála jsem se a udělala, co jsem měla.
Šla jsem po schodech dolů a šla ven, byl tam černý naleštěný vůz a u něho stál vysoký, svalnatý postarší muž.
"Vy jste Djongu?" koukla jsem se na něho.
"Ano, zdravím Vás slečno y/n." otevřel mi dveře.
"Zdravím Vás." odpověděla jsem.
"Opatrně na hlavu a prosím připoutejte se." oznámil mi a zavřel za mnou dveře.Když jsme dojeli na místo už se stmívalo.
Dojeli jsme do opuštěného zábavního parku.
Bylo to strašidelné, v tu chvíli se mi honilo jenom hlavou, jestli to nebyla past.
"Děkuji Djongu, až Vás budu potřebovat, zavolám." přišel Tae a oznámil šoférovi, mrkl a on odjel.
"Vypadáš skvostně." nastavil mi ruku.
"Děkuji." usmála jsem se a omotala si ruku kolem jeho.
"Takže..." vyhrkla jsem ze sebe.
"Psst." vedl mě a nevnímal mě.
Najednou se rozsvítilo obrovské ruské kolo a točilo se, byl nádherný...
"Pojď." posadil mě a připoutal nás, muž, který stál u řídícího stroje byl nejspíše jeho zaměstnanec, spustil kolo a já jsem měla nádherný výhled na město.
"To je úžasný. Nikdy jsem nebyla na kole a tohle je nepopsatelné." zírala jsem a nestačila se divit.
V periferním vidění jsem viděla, jak na mě Tae pořád koukal.
Tak jsem se na něho otočila.
"Tenhle park jsem koupil před rokem, chtěli ho zničit a místo toho tu rozšířit další fabriku.
Jako malý jsem sem chodil s rodiči, miloval jsem to tu, ale když zemřeli, zábavní park odešel i s nimi. Tak jsem si ho prostě koupil. Když jsem sám, chodívám sem přemýšlet a zavzpomínat si."
položil ruku na tyč před sebou a vzdychl si.
"To, co si udělal je nádherné, můžeš to tu opět obnovit."
"To se lehce říká, dnes už to není jako dříve. Lidé si už neužívají tolik zábavy. Ve městě jsou všude gangy, drogoví dealeři, děti se bojí vycházet ven..."
"Ale to je jenom ten špatný úhel, musíš koukat i na ten lepší svět." usmála jsem se a položila svojí ruku na jeho, i když v tu chvíli jsem nevěděla, co to vlastně dělám.
"Ty jsi vždycky tak optimistická a dobrá duše." usmál se.
"Chceš vidět další atrakce?"
"Máš jich tu víc?"
"Mám tu celý park." mrkl na mě.Během večera mi ukázal tolik atrakcí, byli jsme ve strašidelném domě, stříleli jsme na terč, házeli jsme míčkem, Djongu nám přivezl jídlo z restaurace, a Tae mu dokonce nařídil, aby jel koupit cukrovou vatu a plyšáka, abych se cítila víc jako v opravdovém parku, jenže jsem se tak cítila jenom díky němu.
Koncem dne jsme pak seděli na kapotě auta, všude okolo byly opuštěné a zničené auta a my jsme koukali na film na plátně, dávali černobílý film o dívce, která se zamilovala do gaunera, ležela jsem mu na hrudníku a bylo to dokonalé.
Jestli to bylo rande, tak to bylo moje rande snů.POKRAČOVÁNÍ PŘÍŠTĚ 💋
××
ČTEŠ
BTS - 50 SHADES OF TAEHYUNG (CZ)
FanfictionBTS × Reader Příběh, ve kterém potkáte leadera obávaného gangu. Ale, co když se do něho zakoukáte a on si všímá jen vašeho vnějšku nebo ne? Love story, 18+ sex scenes.