Jestli to bylo rande, tak to bylo moje rande snů.
Rozhodli jsme se, že domů půjdeme pěšky.
Tak jsme šli a povídali si a najednou začalo poprchávat, nic to nebylo, tak jsme si toho nevšímali a pokračovali dál.
Pak začal obrovský liják, Tae mě chytil a běžel se mnou pod altánek uprostřed parku.
Byli jsme promočení a celí vysmátí, takhle šťastně už jsem se dlouho necítila.
Oklepala jsem se a Tae se šel kouknout ven.
"Počkáme až přestane tolik lít. Protože bychom akorát chytili chřipku..." povídal dál, ale já nevnímala jeho slova, jenom jsem se na něho tak koukala, jak vyhlíží ven a vypadá tak zatraceně dobře.
Opíral se o sloup a jeho svaly šly vidět přes promočenou košili, kterou měl na sobě.
Po chvíli mluvení si všiml, že na něho zírám a neposlouchám ho.
Tak se jenom na mě koukal a já na něho, rozeběhl se proti mně a já proti němu a políbil mě.Líbal mě tak procítěně jako nikdy předtím.
Byl vyšší, takže si klekl a já k němu, pak si na mě lehl a líbal mě, obě jeho ruce měl na mých tváří a nádherně voněl.
Nespěchal na mě, vůbec se nesnažil mít hned pohlavní styk, jen tak mě líbal a hladil.
Přestalo pršet, ležela jsem mu na hrudníku a on mě hladil po vlasech.
"Přestalo pršet, pojď vezmu tě domu." podal mi ruku a zvedl mě.Po cestě domu bylo ticho, a pak jsme šli tak blízko sebe, že mě chytil za ruku.
Lekla jsem se, ale jenom jsem se pousmála a chytla ho taky za ruku.
Ten večer jsem poznala i jeho nádhernou stránku.
Je tak citlivý a milý, když chce.Když jsme přišli domu, řekla jsem, že půjdu spát, že jsem unavená, políbil mě na čelo a popřál mi dobrou noc.
Druhý den ráno, jsem měla skvělou náladu, přišla jsem dolů a byla prázdná kuchyň, kde je Hiro říkala jsem si.
Pak jsem si udělala tousty a oblékla se ven.
Šla jsem před dům a hledala jsem živého člověka.
Nikdo nikde...
Tak jsem obešla dům a stál tam bodyguard.
"Zdravím, ehm... mohu se zeptat kde je Tae?"
Ten muž se ke mně otočil a řekl.
"Tady byste neměla být, vraťte se prosím do domu."
Chtěla jsem jít, ale přes jeho rameno jsem viděla Taehyunga, který tam stál u auta s dalšími chlapy...
...čeho jsem se lekla bylo, ale to co bylo v autě...
"Co to sakra...!?" začala jsem couvat.
"Do hajzlu..." uviděl mě Tae.
"Co tady děláš? Říkal jsem ti ať nechodíš ven?!"
"Co to je?! Co to je Taehyungu?!" vystrašeně jsem se na něho koukla.
"Do prdele, měl si jí hlídat!? Kurva, to tady nikdo neplní svojí prací?!" naštval se a pak se koukl na mě.
"Jak si mi to řekla?! Neříkej mi Taehyung?! Jasný?! A vypadni dovnitř!" zařval na mě.
Běžela jsem dovnitř, byla jsem vyděšená, začala jsem si balit věci.
"Kam si myslíš, že jdeš?! Ty teď nikam nepůjdeš, udělala si chybu, neměla si chodit ven."
Začal se přibližovat Taehyung a měl naštvaný výraz, byla jsem v šoku, vyděšená a smíšený pocity.
"Já... já... prosím nech mě jít."
"Teď už nemůžu."POKRAČOVÁNÍ PŘÍŠTĚ 💋
××
ČTEŠ
BTS - 50 SHADES OF TAEHYUNG (CZ)
ФанфикBTS × Reader Příběh, ve kterém potkáte leadera obávaného gangu. Ale, co když se do něho zakoukáte a on si všímá jen vašeho vnějšku nebo ne? Love story, 18+ sex scenes.