•five•

4.1K 121 9
                                    

Ráno jsem se probudila s obří bolestí hlavy. 'Tolik jsem toho snad nevypila' proběhlo mi hlavou a já si rychle zase lehla abych zmírnila tu bolest. Bylo už kolem dvanácté ale vůči tomu jak jsme šli pozdě spát, docela jsem se divila, že jsem už vzhůru. Na nic jsem ale neměla sílu. Začala jsem si v hlavě přehrávat celou noc a jakmile se mi vybavily všechny podrobnosti, bolest ještě narostla. Doufám že Shawn zase brzo odjede, vůbec netuším, co tu vlastně dělá.

Po chvíli už jsem neměla na co jiného myslet, než na Shawna a tak jsem se snažila jakkoliv unavit abych znovu usnula. Bohužel se mi nějak nedařilo a já jen ležela a koukala jsem do stropu. Když už se mi víčka začala opět choulit k sobě, ozval se hlasitý zvuk zvenku. Tady si ze mě někdo dělá srandu.

Rychle jsem se zvedla a aniž bych se podívala odkud rámus jde, zařvala jsem. "Mohli by jste si to laskavě ztišit, lidi se tu snaží usnout" vyšlo hlasitě z mých úst a já si až pak všimla Shawna, který ke mě zvedl překvapeně oči. Doprdele! Upřímně jsem ale vážně nečekala, že by mohl být zrovna tady. Jak jsem říkala, opravdu dlouho tu nebyl.

"Jenom čistím bazén" podíval se mi z té dálky zmateně do očí. Proč ve mě musí i po těch letech hrknout, když to udělá? "Tak si ho čisti jindy" zařvala jsem na něj ještě jednou a pak jsem se s velikým prasknutím vrátila zpátky dovnitř. Přemohl mě vztek. Po takové době se vrátí a dělá jakože nic. Ještě k tomu se vrátí s někým jiným.

Zvuk zvenku opravdu ustal a já se usmála nad tím, že můžu konečně usnout. Pořád jsem před sebou měla jeho obličej. Změnil se. Jeho vlasy byly delší, ramena širší a možná jsem schopná říct, že je i o trochu vyšší. Po chvíli jsem opravdu usnula.

"Em! Em" zatřásla se mnou Car a já se rychle posadila. "Co?" Zeptala jsem se jí nechápavě a naštvaně za to, že mě probudila. "Už se tě snažím třeba deset minut probudit, bála jsem se" přiznala a sklopila pohled. "A proč mě budíš?" Zeptala jsem se a čekala na dobrý důvod pro mě probudila. "Už jdu domů" usmála se a já jí opětovala falešný úsměv. Špatná nálada mě jak vidím ještě nepřešla ale křičet jsem na ní za to, že to není to není důvod k probuzení nechtěla.

Když jsem uslyšela zavření dveří, sama jsem se zvedla a šla jsem si dát něco k jídlu. Letmo jsem přijela pohledem po místnosti ale rychle jsem se zase vrátila k oknu, když jsem v něm uviděla Shawna a Car jak se o něčem baví. Dost by mě zajímalo, co si mají zrovna oni dva říct. Oči jsem rychle sklopila zpátky, když se Car otočila a tentokrát už opravdu odešla pryč. Měla jsem z toho takový špatný pocit.

Jelikož jsem ale měla hlad, rychle jsem si udělala něco k jídlu, což byl v mém případě kuskus s masem a rozhodla jsem se, že si to půjdu sníst ven. Věděla jsem, že to dělám hlavně kvůli Shawnovi ale to jsem si nechtěla v žádném případě připustit. Sedla jsem si na židli a zahleděla jsem se do schovaného bazénu.

Už jsem dojídala když se dveře od Shawnova baráku otevřely a z nich nejdřív vyšla ta holka, kterou jsem viděla včera a hned za ní Shawn. Oba na sobě měli plavky a rychle vlezli do vířivky z které stoupala pára. Periferně jsem viděla jak jí pod vodou chytlil za boky a nadzvedl jí aby si na něj sedla.

Dala bych ruku do ohně za to, že se na mě krátce podíval a až pak spojil jejich rty v jedny. Nemohla jsem se na to dívat. Rychle jsem se zvedla a šla jsem zandat nádobí do myčky. Ucítila jsem na svých tvářích slzy. Svezla jsem se po lince dolů, na mobilu jsem si i tak dala do vyhledávání Shawna a najela jsem na nejnovější články. Bylo tam přesně to, co jsem hledala.

Známý zpěvák Shawn Mendes (21) se společně se svojí přítelkyní Kim Davis (22) přesunul zpátky do Toronta. Nevíme na jak dlouho se tam hodlají zdržet ale očekáváme další fotky našeho oblíbeného páru...

Kim Davis? Dala jsem si jí do vyhledávače a hned mi vyjely informace o té holce. Je to modelka a původem je z Anglie. Slzy se pořád nezastavovaly a dál mi sršely z očí. Není to žádná jeho včerejší záležitost nebo děvka na jednu noc. Kim Davis je Shawnova přítelkyně.

Prostě jsem si lehla na podlahu a koukala jsem do stropu. Kolikrát jsme se Shawnem líbali v týhle kuchyni...mockrát. Poslední dobou jsem občas mívala hodně špatnou náladu. Nebyla to úplně deprese, úzkost nebo cokoliv jiného ale občas jsem měla prostě náladu nic nedělat, jenom ležet a brečet.

Právě z této nálady mě vyrušil zvuk zvonku. Pomalu jsem se zvedla a utřela jsem si slzy do rukávu od mikiny.

"Ahoj" odpověděla jsem Carterovi na jeho pozdrav. "Co se stalo?" Zeptal se mě jemně ale já neodpověděla. Asi z toho pochopil, že o tom nechci mluvit a dál se mě na to už neptal. "Chceš udělat čaj nebo něco jinýho?" Zeptal se a já jenom zakroutila hlavou. "Pojď sem" vzal mě okolo ramen aby si mě přivinul do objetí ale jak říkám, takovýhle vztah já s ním nechtěla a tak jsem radši rychle spojila naše rty.

Kvůli jeho rtům, které uměly líbat fakt úžasně a sexu jsem se s ním pořád stýkala a nebyla to záležitost na jednu noc. Když ale vidím co si z toho odvodil, možná měla být.

Sedla jsem si do jeho klína a přetáhla jsem mu tričko přes hlavu. On nezůstal pozadu a rovnou s tričkem mi sundal i podprsenku. Ihned se mi přisál na bradavky a já zaklonila hlavu pod návalem tlaku, který ve mě rostl. Tohle mi vždycky dělal Shawn. Jakmile jsem si uvědomila, že na něj zase myslím odtrhla jsem se od Cartera abych mu mohla sundat kalhoty ale on mě vzal do náruči a odnesl mě do ložnice.

Prudce jsme ze sebe sundali zbytky oblečení a já ihned spatřila jeho obrovskou erekci. Možná čekal nějakou předehru ale tu já nechtěla. Boky jsem se k němu přitlačila blíž a on ho do mě pomalu strčil. V pomalém tempu zůstával a mě to přestávalo bavit. Na milování jsem ho neměla. Vší svojí silou jsem ho přetočila abych byla pod ním a začala jsem se rychle nadzvedat a zase dosedat. V tom jsem uslyšela další zvonění zvonku.

💘💕💖💗💓💘💕💖💗💓💘💕💖💗💓
Doufám, že vás kapitola bavila. Schválně kdo bude další za dveřmi💞

Nervous around youKde žijí příběhy. Začni objevovat