"Asi bych měla jít zpátky" prohodila jsem mezi Shawnovými polibky. "Ne to bys teda neměla" zakroutil hlavou a víc si mě přivinul do objetí. Chyběl mi, chybělo mi ho mít takhle blízko u sebe. "Budou mě hledat" zasmála jsem se, "musím" šeptla jsem mu do ucha. "Nemusíš teď nic, prostě zpátky nepůjdeš, ještě by jsi skončila zase s tím klukem" falešně se usmál a já se uchechtla.
"No právě proto, za ním bych se měla vrátit" zalhala jsem a v jeho očích se na chvíli mihla zlost. "Za ním nepůjdeš" šeptl naštvaně a já se nad tím usmála. "Copak ty tam nemáš Kim?" Zeptala jsem se a při zmínce na ní mě píchlo u srdce. Shawn jakoby to cítil, vzal mou dlaň do té svojí a jemně jí stiskl. "Mám" kývl a dal mi pusu na tvář. I když jsem se na to zeptala, udivilo mě, že tam přišel s ní a teď je tady semnou. "Počkej vážně je tam?" Zeptala se a hlavu jsem naklonila mírně na pravo abych mu viděla do očí.
"Je" kývl a sklopil oči. "Tak co potom děláš tady semnou?" Můj hlas zvážněl a já od něj o kousek odstoupila, přičemž jsem opět narazila do zdi. "Přesně to, co vidíš, že dělám" zakroutil pobaveně hlavou a chtěl ke mě opět přistoupit, ale já ho zarazila.
"Shawne děláš to jenom proto, že jsi opilý, zítra když o tom budeš vědět, toho budeš litovat" sdělila jsem mu můj pohled na věc, který se mu podle jeho výrazu ani trochu nelíbil. "Ne, dělám to jenom proto, že chci" řekl a odstoupil ode mě trochu dál. "Chceš to protože jseš opilý" odpověděla jsem mu a odrazila jsem se od zdi od které jsem ušla kousek. Zastavila jsem se a zůstala jsem k němu otočená zády. Hned po jeho slovech jsem se ale otočila.
"Takže jsem opilý pokaždé když tě vidím?" Zvedl trochu hlas a já se mu podívala do tváře, ve které neměl znát žádný pocit. Nevěděla jsem, co mu na to říct, jak odpovědět.
"Nech mě" přistoupil ke mě a zadrhl se, "nech nás aspoň na jednu noc zapomenout na to, co se stalo a na všechny překážky" chytl mé studené dlaně do těch svých. "Já...já nemůžu, promiň" vytrhla jsem se z jeho sevření a rychlým krokem jsem se od něj rozešla pryč. Neotáčela jsem se. Stačilo mi vidět jeho smutný pohled, když jsem mu to říkala.
Už jsem byla skoro u dveří klubu, když jsem se zarazila. Zase jsem udělala něco, co by ode mě všichni čekali, co by neublížilo nikomu jinému jen mě a Shawnovi, co by udělal člověk, který bere ohled na Kim. Zase jsem se rozhodla podle toho, jak bych měla a ne jak chci. Tato myšlenka mě donutila se rychle otočit a jít zpátky. Shawna jsem ale nikde neviděla a ani na místě, kde jsem ho nechala stát nebyl.
"Shawne?!" Zavolala jsem do poměrně tiché ulice, ze které se mi ale nedostalo odpovědi. "Kde jsi?!" Zavolala jsem znovu. Pořád bylo ticho. Už jsem si začala myslet, že opravdu odešel pryč, když jsem uslyšela zvonek ode dveří obchodu, ze kterých vyšel Shawn s plechovkou piva v ruce.
"Shawne" usmála jsem se a myslím, že i Shawn na mě musel poznat úlevu. Rychle jsem k němu došla a dravě jsem ho políbila. Překvapila jsem ho, jelikož zalapal po dechu. "Promiň" pohladila jsem ho po tváři, "neměla jsem to odmítat, chci na všechno aspoň na chvíli zapomenout" usmála jsem se na něj a on mi úsměv opětoval.
"Dobře" šeptl a věnoval mi lehký polibek na rty."Kam půjdeme?" Zeptala jsem se ho. Věděla jsem, že k němu rozhodně ne a myslím, že ke mě taky ne. Venku už byla ale docela zima a došlo mi, že tady zůstat nemůžeme. "Mám tady ještě byt, pojedeme tam, jenom zavolám taxík" propletl si semnou prsty. "Mám tady auto a nepila jsem" oznámila jsem mu a zatáhla jsem ho směrem k mému autu.
"Kde ten byt máš a proč vlastně, když máš dům?" Zeptala jsem se ho, když jsme nasedli do auta, které se ihned naplnilo Shawnovou vůní. "Je v centru a mám ho proto, že chci být občas taky sám" dal ruku na mé stehno a začal s ním jezdit nahoru a dolů. "Většinou tam píšu písničky a přemýšlím, prostě takový moje království" usmál se a já na něj na chvíli upnula zrak, který jsem ubrala od silnice.
"Víš sice jsem opravdu dlouho nejezdil do domu, ve kterém teď jsme, ale do tohohle bytu jsem jezdil často, pořád jsem Toronto navštěvoval, jenom jsem se vyhýbal domu" řekl jakmile jsme zastavili před poměrně vysokým panelákem. "Proč jsi se mu vyhýbal?" Zeptala jsem se a on mi otevřel dveře. "Vzpomínky a ty" na chvíli mi věnoval smutný pohled, který se po chvíli změnil opět na šťastný.
"Tak pojď" řekl, nasoukal mě do výtahu a zmáčkl tlačítko pro čtvrté patro. "Páni" vydechla jsem když jsem vstoupila do rozlehlé chodby bytu. Všude to bylo sladěné do černé a bílé barvy a působilo to hodně draze a moderně. Byly tu troje zavřené dveře a na konci chodby byly jedny velké skleněné dveře otevřené, které jak vidím vedou do obýváku. "Tady" ukázal Shawn na dveře nejblíž k nám, "je koupelna, tady moje pracovna, tady pokoj pro hosty a tady taková moje malá posilovna" usmál se a postupně ukázal na všechny dveře. "Tady je obývák" řekl a rozešel se směrem k těm otevřeným dveřím. Vydala jsem se za ním a opravdu jsem vstoupila do prostorného obýváku, který byl propojený s kuchyní.
"Támhle to nejdůležitější" popošel ke mě blíž a ukázal do pravého rohu. "Támhle mám ložnici a támhle" ukázal na malé dveře, "mám takový malý studio, není to nic velkého ale mám tam kytary a všechno ohledně hudby" vysvětlil když jsem se dívala na zavřené dveře. "K čemu máš tedy potom tu pracovnu?" Zeptala jsem se. "No tam mám všechny smlouvy a tak, moc času tam ale netrávím" pohladil mě po rameni. "U ložnice mám ještě koupelnu" usmál se a já se nestačila divit, kolik tady toho je. Nevěděla jsem, že je to tak velký.
"Líbí?" Zeptal se a otočil si mě za pas k sobě. Jen jsem zakývala hlavou a on si položil své horké čelo na mé rameno. "I get a little bit nervous....around you" zašeptala jsem při vzpomínce na Shawnovu písničku, kterou pro mě složil.
"Tohle se vůbec nezměnilo" šeptl mi u rtů a opět je přitiskl k těm mým. Když jazykem vnikl do mé pusy, neubránila jsem se vzdychům, při kterých jsem Shawna jemně zatahala za vlasy. Myslela jsem, že mě Shawn vyzdvihne na sebe, když me pevně chytl za zadek, ale on se mnou rychle popošel ke zdi a tvrdě mě na ní přimáčkl. Zavrčela jsem, když se odpojil od mých rtů a pokračoval s polibky přes můj krk.
"Pořád mě tak chceš?" Zašeptal když se ocitl u mého ucha a poté vsál citlivou kůži pod uchem do úst. Než jsem stačila jakkoliv zareagovat nebo si uvědomit význam jeho slov, Shawn prudce zajel svou dlaní pod mé mokré kalhotky a rozetřel mou vlhkost po celém mém pohlaví.
"Jsi tak mokrá" jeho hlas se zachvěl a já zaklonila hlavu do zadu, přičemž jsem zavřela oči. "Tak mokrá pro mě"
ČTEŠ
Nervous around you
ФанфикOba už jsou někde jinde a žijí svůj život. Už spolu dávno skončili, ale byl to opravdu konec? Navazuje na příběh Perfectly wrong for me❤️