"Ptám se tě ještě jednou, jak že jsi jí to nazvala?" Když tyhle slova říkal, stál už přímo u nás a pohled měl zabodnutý do té holky.
"Shawne...je mi jasný, že ty to nevidíš ale ona tě využívá, jako všechny ostatní, nemiluje tě, chce tě jenom kvůli slávě" řekla ta holka a já si všimla jak Shawnovi potemněly oči. Byl hodně naštvaný. "Takže když mě všechny využívají tak vlastně nemám šanci nikdy být s nikým šťastný, nikdy si nenajdu nikoho kdo by mě nevyužíval jelikož to vždycky všechny udělají že" pronesl se sarkasmem a já ho lehce pohladila po rameni, aby se trochu uklidnil."Takhle jsem to nemyslela jen..." začala opět něco říkat, ale Shawn jí přerušil. "Jak vidím tak nemáš ani ponětí o tom, co je to láska. Kolik ti je? Tak třináct a říkáš mi tady něco o lásce. Sama jsi to ještě nikdy nezažila, ale radíš mi co mám dělat se svým osobním životem a urážíš někoho koho miluju!" Vybuchl. Sama jsem zkameněla a tiše jsem sledovala, co bude dál.
"S Emily se známe už dlouho, byli jsme spolu ještě předtím než jsem začal s kariérou a nebýt ní tak bych ani nikdy nezačal. Miluju jí a jestli to nedokážete přijmout tak nejste ty za které se vydáváte" pokrčil rameny a já si všimla slz v jeho očích, které hned zahnal. "Milujeme tě, Shawne. Ať si s kýmkoliv, hlavně ať jsi šťastný" řekla holka nejblíže k němu a já se usmála. Následně se na něj všechny slétly, kromě té jedné, která už radši odešla a začaly se všechny přidávat do hromadného objetí.
"Pojď, taky sem patříš" usmála se na mě nějaká holka a popostrčila mě do davu fanynek, které objímaly Shawna. Ani ne za pár sekund už jsem byla taky přimáčknutá v davu fanynek a na tváři mi hrál úsměv. "Teď si tě na chvíli půjčíme" usmála se na mě ta holka, která mě strčila do hromadného objetí a za ruku mě společně s dalšíma pěti holkama odtáhla trochu dál od Shawna. "Jaký je Shawn přítel? Zpívá ti? Umí dobře vařit? Volá si často s rodiči a Aaliyah? Je dobrý v posteli?!" Křičely jedna přes druhou a já ani nestíhala vnímat otázky.
Víte co je soukromí? Pomyslela jsem si, ale usmála jsem se a pobídla jsem je abych se ptaly postupně. "Miluješ Shawna?" Zeptala se další holka a já se usmála. "Moc ho miluju" kývla jsem a podívala jsem se na Shawna, který se právě věnoval dalším holkám. "Je dobrý v posteli?" Zeptala se na tuto otázku už podruhé a já těžce polkla. Přijde mi to až moc.
Chvíli jsem se rozmýšlela nad odpovědí, což holky nejspíš zmátlo. "Počkat vy jste spolu ještě nespali?" Vykřikla poměrně vysoká brunetka a já zakroutila hlavou. "Nejde o to jen je to až moc věcí k jeho soukromí. Jen ale mezi námi vám řeknu, že si každá chcete najít kluka, který bude v posteli takový jako Shawn" ušklíbla jsem se a ony překvapením otevřely pusu.
Musela jsem se nad tím lehce zasmát. "Tak aspoň už víme proč si se Shawnem když to není kvůli slávě" uchechtla se mě dost nesympatická holka, která stála vzadu a mě hned zmizel úsměv ze tváře. Přímo se mi vysmívala do tváře. "A ty si říkáš fanoušek?" Ironicky jsem se na ní usmála a popošla jsem k ní trochu blíž. "Cože?" Zamračila se a já se ohlédla na Shawna. "Říkáš jak moc Shawna miluješ a jak ho podporuješ, ale pak urážíš lidi se kterými tráví čas, kdyby si byla opravdu taková fanynka, přála by si mu to ať už semnou tak s každou jinou" pronesla jsem když jsem k ní stočila hlavu zpátky.
"Vůbec nic nevíš o tom jaký to je být Shawnův fanoušek, milovat ho" prskla po mě a já zatnula ruce v pěsti. "Já bych řekla, že vím moc dobře jaký to je milovat ho a taky jaký to je být jím milovaná zpátky, taky by si byla kdyby si byla opravdu jeho fanynka a nepřála bys mu neštěstí. Shawn vás všechny miluje, vidím to každý den" zamračila jsem se na ní a poté jsem se usmála na zbytek holek. V tom se vedle nás objevil Shawn.
"Všechno v pořádku?" Zašeptal mi do ucha a já s úsměvem kývla. "Jenom jsme si povídaly" kývla jsem na dav holek a ty se na mě usmály. "Pojď půjdeme do vody" uchopil mě za ruku a společně se semnou rozešel do vody potom, co se s holkama rozloučil. "Ta holka mě vážně naštvala" řekl když mě uchopil kolem pasu. Nohy jsem si obmotala okolo něj jelikož jsem tady už nedosáhla a koukal jsem se mu do očí. "Nebylo to od ní moc hezký" kývla jsem a odhrnula jsem mu vlasy z čela. "Moc hezký? Bylo to příšerný, nemá si tohle vůbec dovolovat, ještě někdo řekne něco takovýho o tobě a rupnou mi nervy" zakroutil hlavou a já se zasmála.
"Nemůžeš to takhle brát, na jednu stranu je chápu. Ony mají pocit, že tě jim beru a proto jsou na mě tak zlý, tebe milují. Jedna holka mi před chvíli řekla, že jsem s tebou jenom kvůli sexu a tak jsem jí řekla, že není práva fanynka protože ti není schopná přát štěstí. Když nad tím, ale teď přemýšlím tak si uvědomuju, že ona je fanynka a obrovská, a právě tím jak moc tě má ráda jí to ubližuje protože ví, že je pro tebe jenom fanynka" řekla jsem mu celou svojí myšlenku a on se na mě s překvapením podíval. "Někdo ti řekl, že jsi semnou jenom kvůli sexu?" Zeptal se překvapeně a já ho bouchla do ramene. "Tohle teď neřeš, jenom jsem ti to chtěla říct" usmála jsem se.
"Představ si, že by se ti o mě začalo zdát, zdálo by se ti jak jsme dělali tohle a jeli támhle a pak by ses probudil a zjistil by jsi, že se to nikdy nestane nebo teda ve velký pravděpodobnosti ne a ty by sis to tak moc přál" řekla jsem mu svou myšlenku a on na chvíli propil své oči přímo do těch mých.
"Nezvládl bych to" kývl a já přitiskla své rty na ty jeho. "A takhle se cítí ony, Shawne" odpojila jsem se od něj.
ČTEŠ
Nervous around you
FanfictionOba už jsou někde jinde a žijí svůj život. Už spolu dávno skončili, ale byl to opravdu konec? Navazuje na příběh Perfectly wrong for me❤️