"Co...co budeme dělat?" Zeptala jsem se Shawna a on mi naštvaně vrátil mobil do ruky. "Musíme co nejrychleji vypadnout" uchopil do ruky svůj kufr, který právě přijel na pásu a hned na to mi podal ten můj. "Zavolám Erikovi" oznámil mi a já se na něj otočila s nechápavým pohledem. "Kdo je Erik?" Zeptala jsem se. "Bodyguard."
"Nevěděla jsem, že s námi nějaký pojede" pokrčila jsem rameny a sledovala jsem jak Shawn vytáčí jeho číslo. "No jak vidíš tak musí" vyprskl na mě a já zahanbeně sklopila hlavu. "Jo čekej tam" slyšela jsem Shawna říkat tomu Erikovi a následně jsem se za ním rychle vydala z letištní haly. Myslela jsem si, že tady nebudou žádné fanynky a moc lidí tu Shawna znát nebude, ale to jsem se spletla. "Doveď jí do auta" kývl na obrovského plešatého chlapa a silně mě k němu přitáhl za zápěstí. Bez dalšího slovo se otočil a rozešel se k davu křičících fanynek. "Jsem Emily" usmála jsem se na toho chlapa, Erika. "Erik" řekl bez jakékoliv emoce a já nejistě přešlápla z jedné nohy na druhou.
"Jdeme k autu" oznámil mi a já se ohlédla dozadu na Shawna. "Hned" řekl pevným hlasem a já se s ním společně vydala do auta. Šli jsme nějakým zadním vchodem. Chvíli jsem se bála aby mi něco neudělal, ale je to přece Shawnův bodyguard, musí být nějak prověřený. "Tady" řekl, když mi otevřel dveře od černého auta s černými skly. Pomalu jsem tam vlezla a on za mnou hned zavřel dveře. "Čekáme na pana Mendese" oznámil mi, když si sedl na místo řidiče a já jen kývla. Čas ubíhal v tichosti pomalu a já neměla co dělat. Vytáhla jsem si mobil a opět jsem najela na instagram. Ty fotky byly všude. Začala jsem si číst pár komentářů a hned jsem věděla, že to jsem dělat neměla.
Ne všechny byly zlé, ale některé byly vážně příšerné. Zrovna když jsem už cítila, že se rozbrečím, Shawn otevřel dřevě od auta a nastoupil dovnitř. "Dobrý?" Zeptala jsem se. Odpovědi se mi však nedostalo. S povzdechem jsem se opřela o okýnko a zavřela jsem na chvíli oči. Cesta i tak ubíhala pomalu.
"Teď máš volno, kdybych něco potřeboval, zavolám" slyšela jsem jak Shawn promluvil na Erika a následně zavření dveří. Už jsme byly na místě. Dům byl obrovský. Byl celý sladěný do bílé barvy a na některých částech byl otevřený a ani se nedal zavřít. Byli jsme hned u moře a bazén s vířivkou a saunou tu byly taky. Muselo to stát hodně. "Mám udělat něco k jídlu?" Zeptala jsem se Shawna a ten jen zakroutil hlavou.
"Jsi na mě naštvaný?" Zeptala jsem se ho a opřela jsem se o linku. "Ne" odpověděl prostě a já viděla, že mi lže. "Ale jsi. Nemůžu za to, nechtěla jsem aby se to stalo" rozmáchla jsem rukama a on ke mě zvednul zrak. "Vždyť jo, o nic nejde" pokrčil nenuceně rameny a dál se mi nevěnoval. "Tak o co jde? Proč jsi na mě teda naštvaný? Říkal si, že až budu chtít vyjít s pravdou ven tak to uděláme a teď se to stalo, ano chybou, ale stalo se to a ty jsi naštvaný?" Už jsem křičela. "Prostě jsem chtěl aspoň tuhle dovolenou, tuhle jedinou dovolenou strávit v klidu" vykřikl taky a mě do očí vyhrkly slzy.
"Ne to není ono. Myslel sis, že to nebudu chtít říct a proto jsi mlel ty sračky o tom jak když budu chtít řekneme to! Ty jsi nikdy neměl v plánu jim o nás říct, jsem jen dočasná! Stydíš se za mě!" Vykřikla jsem a vyběhla jsem nahoru do ložnice, kde jsem se následně zamkla.
"To není pravda" slyšela jsem Shawna jak za mnou křičí. "Není to pravda a teď otevři ty dveře" zabouchal na dveře a já si sama pro sebe zakroutila hlavou. "Otevři ty zatracený dveře!" Vykřikl a mě se z očí skutálely další slzy. "Emily já se za tebe nestydím, jak bych mohl. Jen teď bude vycházet to album a my jsme jeli sem, teď se to bude všude řešit a není na to ten nejvhodnější čas. Už se to, ale stalo a nic s tím neuděláme, dneska jim potvrdím, že s tebou chodím a je mi jedno, co za den nebo měsíc je. Promiň, jak jsem se choval, neměl jsem si to vylívat na tobě" povzdychl si.
"Otevřeš prosím ty dveře" řekl slabým hlasem a já se usmála do polštáře. Chápu ho. Chtěla jsem se zvednout a jít mu otevřít, ale únava mě přemohla a já opět přitiskla víčka k sobě.Probrala jsem se a otevřela jsem oči, uviděla jsem, ale jenom tmu. Nechápavě jsem se zvedla do sedu a rozhlédla jsem se okolo. Až potom jsem vytáhla mobil a zjistila jsem, že už je po jedenácté hodině. Spala jsem dlouho.
Shawn! Rychle jsem se zvedla a rozsvítila jsem abych mohla odemknout dveře. Následně jsem rozsvítila i na chodbě a po točitých schodech jsem se vydala dolů. Malém jsem roztála když jsem uviděla Shawnovo dlouhé tělo schoulené do jednoho klubíčka na gauči. "Shawny" sedla jsem si vedle něj a ruku jsem mu položila na tvář. "Emily?" Zašeptal a já se usmála. "Promiň usnula jsem, pojď do postele" pobídla jsem ho a zvedla jsem se. "Nejsem ani moc unavený" pokrčil rameny a já si sedla zpátky. "Já taky ne, ale i tak pojď, mám chuť se mazlit, půjdeš?" Zeptala jsem se a on s nadšením kývl.
"Potvrdil jsem náš vztah" koukl se letmo do mé tváře a já se k němu otočila celým tělem. "Budou mě nenávidět" povzdechla jsem si a on položil dlaně na mé tváře. "Nebudou, budou tě zbožňovat" usmál se a přejel mi palcem přes spodní ret. "A i kdyby ne, hlavní je, že tě miluju já zlato"
❤️❤️❤️
ČTEŠ
Nervous around you
ФанфикOba už jsou někde jinde a žijí svůj život. Už spolu dávno skončili, ale byl to opravdu konec? Navazuje na příběh Perfectly wrong for me❤️