•sixteen•

3.9K 135 12
                                    

"Řekni to" pošeptal mi do ucha a zajel do mě krajíčkem prstu. "Řekni jak moc mě chceš, moje prsty v tobě, můj jazyk jak si tě bude vychutnávat, jak nás zase spojím v jednoho" jeho prst se lehce posunul dovnitř a opět ven a mě z úst uniklo pár vzdychů. "Řekni to zlato" políbil mě na krk a já se zachvěla z toho, jak jsem byla nedočkavá. "Chci to" pošeptala jsem k němu. "Ano? Jak moc?" Dráždil mě a já měla pocit, že to už nevydržím. "Moc to chci, Shawne prosím" vydechla jsem a v to do mě Shawn zarazil dva prsty. Nyní s nimi jezdil rychle tam a zpět a já nevěděla jestli mi přináší větší uspokojení to, co mi dělá nebo, kdo mi to dělá.

Shawnovy prsty se vě mnuly obrovskou rychlostí a hladily okraje mých stěn. "Shawnee" vydechovala jsem jeho jméno a on se zavřenýma očima líbal můj krk. Snažila jsem se být v klidu a nebýt moc hlasitá, ale to se mi nedařilo a tak jsem se musela kousnout do ruky. "Ne! Co to děláš? Chci tě slyšet" odtáhl mojí ruku a já na jeho příkaz přestala ovládat hlasité steny.

Když jsem cítila, že moje vyvrcholení se blíží, měla jsem pocit, že nemám ani čas se nadechnout, jak často se ozývaly výkřiky Shawnova jména z mojí pusy. Mezi mým křičením jeho jména jsem ale zaslechla i hlas někoho jiného. Shawn zasténal. I když jsem měla hlavu plnou něčím jiným, zahřálo mě u strdce, že sténá i když se ho vlastně vůbec nedotýkám.

"Udělej se pro mě zlato" Shawn ještě párkrát rychle zasunul prsty do mého středu a já se udělala. Postříkala jsem Shawnovi ruku, kterému to ale vůbec nevadilo. U nikoho se tak dobře neudělám jenom u prstění, Shawn to prostě umí. "Hodná holka" věnoval mi pusu na rty a sundal mi kalhotky, které tam předtím nechal. "Jindy bych chtěl předehru i u mě ale dneska se nemůžu dočkat až si tě vychutnám celou" řekl když se odpojil od mých rtů a opět si mě přisunul blíže za boky. Prudce jsem ho políbila a jazyk jsem rovnou zasunula do jeho pusy. "Ani nevíš co s tebou chci dělat, bude to tak" Shawn mi začal říkat větu po které jsem hned zvlhla, kterou ale nedokončil jelikož ho vyrušilo zvonění jeho mobilu.

"Počkej" usmál se na mě a přešel k mobilu, se kterým následně odešel do chodby. Přemohla mě zvědavost a já přešla ke dveřím, abych slyšela s kým Shawn mluví. ".....musel jsem do studia, Andrew mi volal, že něco potřebuje.....ne nemusíš sem chodit, jeď domů a prospi se.....dobře.....budu se těšit, miluju tě, krásně se vyspi.....dekuju pa" dotelefonoval a já si zaraženě sedla na gauč. Mluvil s Kim, jsem si tím jistá. Asi by mi to nemělo vadit a neměla bych se tím zabývat ale nejde to. Až teď si uvědomuju, co vlastně dělám.

"Promiň" přišel zpátky s úsměvem a zavřel za sebou dveře. "Kde jsme to skončili?" šibalsky se na mě usmál a začal se rychlými kroky přibližovat zpátky ke mě. Mě ale na tváři zůstával stejně zaražený výraz, který jsem měla i před chvíli. "Co ode mě vlastně chceš?" Zeptala jsem se ho, když došel až ke mě. "Jak, jak to myslíš?" Zeptal se a já viděl jak ho moje otázka vyvedla z míry.

"Co ode mě chceš Shawne?" Zeptala jsem se a zvedla jsem se aby jsme si viděli lépe do očí. "Chci aby si znovu sténala moje jméno" řekl a popošel ke mě ještě blíž. "Shawne já nejsem holka na jednu noc" zašeptala jsem a v tu chvíli jsem si vzpomněla s kolika kluky jsem spala jen jednou. Teď už ale nejsem, už ne. "Já vím Emily, já vím" usmál se a pohladil mě po tváři.

"Víš? Protože právě teď jí ze mě děláš!" Začala jsem na něj křičet i když jsem nechtěla. Slyšet ho telefonovat s Kim mi ale ukázalo, že my dva už nemáme šanci vrátit se tam, kde jsme byli. "Řekl jsi že chceš jednu noc, jednu noc na to se semnou ale vyspat! Zítra se zase vrátíš zpátky ke svý dokonalý přítelkyni a dokonalýmu životu a mě už navždycky uzavřeš protože poprvý jsi to nedokázal" sedla jsem si zpátky na gauč a hlavu jsem si vložila do dlaní.

"Tohle si o mě vážně myslíš? Že mi jde jenom o sex?" Sklopil ke mě hlavu a já se mu nedokázala podívat do očí. Nevěděla jsem, co od nich čekat. "Jinak to ani být nemůže, ne?" Konečně jsem mu pohlédla do očí a spatřila tam smutek. "Emily to není" začal mi něco vysvětlovat ale já mu do toho skočila, "Shawne my už se nemůže vrátit zpátky, ani na jeden den ne, už to nikdy nebude to stejný jako to bylo!" Zavřískala jsem na něj a opět jsem se zvedla.

"Já ale nebyl ten, co to všechno nechal skočit!" Opětoval mi můj naštvaný hlas. "Ne?! Měl si zavolat! Napsat! Slíbil si to a já čekala. Dokonce jsem ti i pak zkoušela psát ale tvoje číslo bylo dočasně zablokované! To si semnou nechtěl tak moc mluvit?" Zeptala jsem se a můj hlas se pomalu zklinil, což se o Shawnovy říct nedalo.

"Co si to tady vymýšlíš?! Já ti psal a volal! Napsal jsem ti tak milion zpráv a ty jsi mi neodpověděla, hned jsem jel zpátky jsem za tebou, ale já ti nestál ani za to aby si se mnou doprdele mluvila!" Zařval a z jeho očí vytekly slzy. "Já se tě nevzdal! Ty jsi mě vyměnila!" Zakřičel a sesunul se na zem, kde se opřel o zeď. "Nevěřím ti" zašeptala jsem a s brekem jsem odešla do pokoje, který mi Shawn ukázal, jako ten pro hosty.

Sedla jsem si na zem a ignorovala jsem Shawnovo zběsilé bouchání do zdi, po kterém bude mít určitě úplně rozedřené klouby. Kdyby se vrátil, nikdy bych ho nenechala opět odejít, ale on se nikdy nevrátil.

Tak co? Lže Shawn nebo ne?

Nervous around youKde žijí příběhy. Začni objevovat