Ani nevim proč jsem to udělala, ale už po třetí jsem si dneska přetřídila pokoj. Od toho incidentu se Shawnem uběhlo už pár dní a to, že tu stále byl mi nebylo zrovna dvakrát příjemné. Při uklízení ale můžu vypustit všechny svoje myšlenky, všechny...a asi proto to teď dělám pořád. Potřebuju si všechno urovnat v hlavě.
Každý den mám na očích Shawna zamilovaného až po uši...teda myslím, že je. Občas se na ně zadívám a chci abych ta holka byla já. Nemůžu zapomenout na jeho objetí. Jak se ve mě hnul snad každý sval a celým tělem mi projely hromady elektrických nábojů. Je těžké někoho nenávidět a zároveň k němu mít tak silné city? Já jsem důkaz, že ano. Něco jsem si ale uvědomila...nikdy jsem se přes Shawna nepřenesla, to jsem si jenom myslela.
Zvenku jsem uslyšela křik a tak jsem ze zvědavosti vykoukla z okna. Stál tam Shawn s tou svojí nádhernou a vypadalo to, že se hádají. Ona se ho pokusila obejmout, ale Shawn jí rukama prudce zastavil a popostrčil jí směrem ke dveřím do baráku. Kéžbych slyšela o čem se baví. Radši jsem zase zpátky zalezla dovnitř a začala jsem si znovu třídit pokoj...
"Zase si uklízela?" Zeptala se mě Jessi a já jemně přikrývla. "Em to už není normální, přestaň s tím, ty uklízení normálně nesnášíš" říkala starostlivě. "Jo jo" protočila jsem znuděně očima. "Myslím to vážně! Přestaň s tím" vztáhla na mě prst jak máma a tomu jsme se obě hned zasmály. "Nechceš si někam vyrazit?" Zeptala se mě když sebou plácla na mojí postel. "Jess promiň ale dneska fakt ne...nikam se mi nechce" udělala jsem na ní smutný obličej a ona s výdechem zaklonila hlavu dozadu. "Ale zítra jdeš!?", "fajn zítra půjdu" souhlasila jsem a uložila jsem si poslední kousek oblečení do skříně. "Hele když na tebe takhle koukám nechtěla by si zajít i ke mě domů? Víš mám tam celkem bordel a..." zažertovala a já jí polštářem přetáhla přes hlavu. "Ne díky" ušklíbla jsem se.
Celé odpoledne jsme pak ztrávily u filmů. Nevěděly jsme, co si pustit a tak jsme nakonec skončily u dvou prvních dílu Twilight. "Stejně je Edward prostě hezčí jak Jacob" prohlásila jsem když druhý díl skončil. "Že jo! Že jo, nechápu ty lidi co to mají obráceně" zakroutila hlavou a já se zasmála. "Car to tak má, u ní jede Jacob" uchechtla jsem se nad tím a Jessi otevřela pusu. "Jako vážně?! Ta dostane až jí uvidím" zasmála se a já se začala smát s ní.
"Musím ale říct, že idiot Mendes umí opravdu krásně zpívat" řekla když k televizi přinesla zmrzlinu. "Co? Kde si ho slyšela?" Zajímala jsem se. "No v rádiu a teď když jsem byla v kuchyni, asi hraje na zahradě" vysvětlila mi a já si povzdechla, určitě tam je s ním i ta holka. Štvalo mě kam mé myšlenky ubíhaly. Nemělo by mi to vadit, ale vadí. "Poslucháš mě?" Luskla mi Jess před obličejem a já se na ní zděšeně podívala. "Promiň ne, co si říkala?" Zeptala jsem se jí. "Že má ale divný texty...Mendes myslím. Třeba teď jak jsem slyšela, zpíval 'Perfectly wrong for me' myslíš že v tom je nějaký hlubší význam?" Zeptala se a já se zakuckala zmrzlinou.
Vyhoupla jsem se na nohy a pomalým krokem jsem se blížila k zahradě. Už v kuchyni jsem opravdu uslyšela tlumený hlas ale na zahradě ještě víc vynikl. Nikdy jsem jí vlastně neslyšela a proto mě hodně zarazilo jak smutná byla a s jakými emocemi jí Shawn zpíval.
Oh, and why I can't quit
When you break my heart open
I need you more than I know
Oh, and I can't resist when you're up against my skin
And never wanted let you goYou're perfectly wrong for me
And that's why it's so hard to me
Yeah, you're perfectly wrong for meMhh
Yeah, you're perfectly wrong for me
Hate that you know that I won't leave
Yeah, you're perfectly wrong for meAsi by zpíval dál ale otevřel oči a všiml si mě. "Dokončil si jí" řekla jsem napůl otázkou a přešla jsem blíž k plotu. "Byla to jedna z prvních věcí, který jsem tam udělal" sklopil pohled. "Nechci aby si jí měl v albu" pronesla jsem tiše a on se na mě překvapeně podíval. "A to proč?" Zeptal se mě a zvedl se ze židle. "Už je to dávno za náma a já nechci nic co by mi tu bolest připomínalo" začala jsem si mnout prsty abych se nemusela dívat na něj. "No tak to máš asi smůlu, protože tam je" pronesl rázně. "Ne není a ani nebude" začal se ve mě hromadit vztek. "Je a bude" vracel mi to.
"Copak ty mě chceš zničit ještě víc než si to udělal? To tě baví mi pořád jenom ubližovat?!" Vykřikla jsem na něj a on stisknul pěsti k sobě. "Už toho nech!" Zařval na mě a bouchl dlaní do skleněného plotu tak, že se divím, že se nerozbil. "To ty si ublížila mě, ty ses na mě vykašlala! Víš jak to bylo těžký? A pak si tady začneš vykládat lži o tom, že já ti ubližuju když ty si mě naprosto zlomila!" zařval a pak se otočil a rychlým krokem zašel dovnitř.
"Jsi v pořádku?" Přiběhla za mnou Jessi. "Ne" přiznala jsem. "Vyčítá mi něco, za co já vůbec nemůžu, to on to rozbil, ne já" rozvzlykala jsem se. "Nebreč pojď" vzala mě za ruku a táhla mě zpátky dovnitř. "Dojíme tu zmrzlinu a pustíme si třetí díl" pohladila mě po rameni a podala mi zmrzlinu. "Fajn" pokusila jsem se o úsměv.
Omlouvám se, že to tak trvalo ale ve škole je teď toho opravdu hodně moc, píšeme samý čtvrtletky a já se na to ani nestíhám učit😅💕. Hrozně se těším až se začne mezi Shawnem a Em zase něco dít a cítím, že to bude brzo💞
ČTEŠ
Nervous around you
FanficOba už jsou někde jinde a žijí svůj život. Už spolu dávno skončili, ale byl to opravdu konec? Navazuje na příběh Perfectly wrong for me❤️