0.1

60 7 2
                                    

Salonun ortasındaki ahşap masanın etrafında durmuş birbirine tıpa tıp benzeyen kiralık kontrat kâğıtlarına bakıyorduk. Bunlar tamamen aynıydı...

Evin kirası için istenen para miktarı, emlakçının ismi, imzası her şey ama her şey aynı idi.

"Bunlar tamamen aynı." Diyerek derin bir nefesin ciğerlerimden dışarı süzülmesine izin verdim. "Tamamen kandırıldık."

Adının Kim Suk olduğunu öğrendiğim çocuk, siyah montunun cebinden cep telefonunu çıkarıp arama yapmak üzere bilmediğim bir numara tuşlarken, bende ilk defa onu tam anlamıyla inceleme fırsatı buluyordum.

Uzun boylu, zayıf ve buğday tenli bir çocuktu. Ensesinden uzanan açık kahverengi saçları, orta uzunluktaydı. Gözleri ise, saçlarıyla müthiş bir uyum içerisindeymişçesine yeşilin en koyu tonunda, uçsuz bucaksız bir ormanı andırırcasına, kontrat kâğıdına bakıyordu. Anlının bir kısmı saçlarının devamı olan kâkül yüzünden kapalıydı...

Aradığınız numara iptal edilmiştir.

"Emlakçı numarasını iptal etmiş. Gidip birde dükkânına bakmalıyız. Umalım da hâlâ yerinde duruyor olsun ."

***

Merhaba benim canım okuyucularım....
Evet, yeni bir bölümle karşınızdayım... 😇
Kısa, kısa ama sık bölüm atmaya karar verdim. Umarım severek okursunuz. Beğenirseniz oylamayı ve yorum bırakmayı unutmayın.

Şansa BakHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin