Devam:Seni seviyorum Su

668 18 22
                                    

Satır arası yorum yapmayı unutmayalım 💙❤

Bu bölümü canım arkadaşım ve dert ortağım kubis20056 itaf ediyorum. 

Onunda Baharım hikayesi 1K olmuş bamayı unutmayın....

Su'dan

Yeni evime gelmiştim. Resmen amacam ve yengem beni evden kovmuştu. Ablam ve Nazlı çok dirense de olmamıştı. Araba durdu ve Feyzullah bana elini uzattı bende onun elini tutum ve eve doğru ilerledik. Zeliha Teyze kapıyı açtı ve herkes içeri geçti. Ben ve Feyzullah da içeri geçti. Içeri gecince bir tane çok tatlı bir kadın yaninda gamzeli bir adam ve kucaklarında tahminen 1.5 yaşlarında olan bir erkek bebek vardı.

5 yaşlarında olan bir erkek bebek vardı

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

"Hayırsız niye geldiniz."dedi Mehemt amca şaka manasında mı dedi bilmiyorum ama adam çok soğuk bakıyordu. "Senin için gelmedik zaten ikizim, kardeşim ve annem için geldim."dedi demekki bu ailede kimse babalarını sevmiyordu zaten sevilicek bir adama benzemiyordu. Kadın yanıma kucağındaki bebekle geldi ve kendini tanıttı.

"Merhaba ben Eylem bu küçük beyde Aras sende Su olmalısın bizim Feyziminatör'ün nişanlısı ve müstakbel eşi olmalısın."dedim bende güldüm ve büyükbir sevecenlikle cevap verdim."Evat ama beni tanıyor musunuz? Birde Feyziminatör ne?"diye sordum çünkü çok komikti ve anlamını merak ediyordum.

"Feyzullah seni bize anlattı bizde Karabayırdan hemen geldik. Feyziminatör diyoruz Feyzo'ya çünkü ben istikbahartçıyım operasyonlarda dalga geçmek için deriz." Diye anlattı biz Eylem ve Fethi abiyle bayağı sohbet ettik hatta Yavuz abi ve ablam nasıl tanışmış onu bile anlattı Yavuz abi sanki ilk defa dinliyormus gibi dinledim sonra Zeliha Teyze yanımıza geldi çok tatlı biriydi Zeliha teyze Mehemt amca gibi değildi.

"Yavrum sen Feyzullah'ın odasında yatarsın Feyzullah da koltukta yatar odadaki. Fethi ve güzel kızım sizede büyük odayı ayarladım torunum rahat etsin olur mu?" Herkes onayladı ve odalarına gitti bende Feyzullah'ın peşinden gittim ve simsiyah bir oda ile karşılaştım hayır yani ins an hiç beyaz renk kollanmaz mı?

"Neden odan simisyah?"diye sordum gerçekten çok cesaretlenmistim."Beni temsil ediyor, içimi duygularımı."diye cevap verdi bende kafamı salladım ve çantamı alıp koltuğun üstüne koydum içini açtığımda pijamamı aradım ama koymamış olduğumu fark ettim. Çantayı öyle bir sinirle hazırlamıştım ki zaten ne koyup ne koymadığı bilmiyorum.

"Şey ben pijama koymayı unutmuşum da sende bir şeyler varsa verir misin sadece bu günlük yarın eşyalarım gelicek zaten."dedim utana sıkıla o da hemen dolabı açtı ve gri bir tişört verdi."Her zaman alabilirsin sadece bir günlük olmasının bir önemi yok."dedim bende onaylarcasına başımı salladım ve tam banyoya giricekken "Bu arada bu odaya fazla alışma boncuk bizim evimiz Karabayır da hazır." Dedi bende ona döndüm ve gülümsedim.

Tişörtü gitmiştim uzun olduğu için diz kapağımın dört parmak üstündeydi. Ama tişörtü giydiğim an deniz ve toprak kokusunun harmalaşmış bir hali burnuma doldu sanki biri beni hipnoz etmişti. Ondan sonra makyajımı sildim ve odadan çıktım. Koltukta sadece eşofman ile oturan bir Feyzullah gördüm ve yanına gidip oturdum.

"Evet Feyziminatör şimdi hani biz birbirimizi pek tanımıyoruz ya biraz sohbet etsek olur mu tabi uykun yoksa."dedim sevecen bir tavırla oda bana baktı ve güldü. "Demek Feyziminatör peki öyle olsun boncuk o zaman kendimi tanıtıyim ben Feyzullah soyadım Altıparmak özel kuvvetler askeriyim Karabayır da görev yapıyorum ve nazar boncuğu gibi bir nişanlım var."dedi ve bende utandım "Ya o anlamda demedim bunları bende biliyorum ne yemek seversin hangi takımı tutuyorsun hoşlanmadığını sinir olduğun şeyler ne."

"Yani nazar boncuğu gibi olduğunu biliyorsun." Dedi ve bende onun çıplak koluna yapıştırdım bi tane. "Ya öyle şeyler söyleme. "Dedim "Tamam ama elin çok ağır neyse en sevdiğim yemek türü kıymalı börek takım tutmuyorum en sevmediğim hareket saygısızlık. Oldumu küçük hanım?"dedi ama benim kafamda hala sorular vardı."Son bir soru sorabilir miyim?"dedim oda onayladı ve bende sorumu sordum"Sevdiğin bir var mı? Yani onla aranıza girmek istemem."dedim ama onun gülen yuzu soldu.

"Hayır yok ama olsa ne olur ki bende ayrılıp gidicek misin hem biri olsaydı sence ben kabul eder miydim?" Diye bağırdı o an yerimden sıçradım. "Ö...özür dilerim." Dedim ve kalkıp yatağa geçtim. Yatağın içine girdim ve yorganı üzerime çektim yatak onun kokusuyla doluydu gözlerimi kapattım ama uyuyamadim.

"Su ben öyle demek istemedim asıl ben özür dilerim." Dedi ama cevap vermedim. İlk defa bana adımla seslenmişti. "Ben özür dilerim nazar boncuğumu kırdığım için."dedi ve koltuğa uzandı sonra bana döndü ve şunu söyledi;

"Su seni seviyorum ve seni sevmekten vazgeçmiyvem şuan uyuyorsun ve ben bunu sadece sen uyurken söylemeye cesaret edebiliyorum ama merak etme en yakın zamanda yüzüne söyliyceğim." Ve o bunları söylerken ben uyanıktım.

Bölüm sonu dayanamadım attım.

Bölüm kısa oldu ama bir günde 2 bölüm diger bölümü okumayanlar sevvalalh ul hesabından okuyabilir.

735 kelime..

Sebiliyorsunuz.....

Askerin Yari (Yeni Hesap)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin