Satır arası yorum yapmayı unutmayın 💙❤
00rapunzel itafen❤
Su'dan
Feyzullah'a seni seviyorum demiştim ve bu dediğimde pişmandeğildim. Çünkü onu seviyordum benim için ailmein karşısına geçmişti. Ve her zaman beni korumuştu. Başkası benle zorla evlendirilse umursamazdı ama Feyzullah öyle değildi. O beni seviyordu bende onu seviyordum.
"Su sen ciddi misin? Y..yani sende benj seviyor musun?"dedi şaşkın bir şekilde bende ona gülerek cevap verdim."Yok daha narkozun etkisinden çıkamadım ondan saçmalıyorum. Manyağım ya ben azıcık seni parmağımda oynatıyım dedim." Diye söyledim onunda yüzü asıldı.
"Bende şey beni seviyorsun sanmıştım."dedi ya bu çocuk gerçekten salaktı. "Zaten seni seviyorum çaylak."dedim oda hemen bana sarıldı. "Sen ciddisin" dedi ve benim yanaklarıma öpücükler kondurdu ve tekrar konuştu. "Bir dakika sen çaylağı nerden biliyorsun." Dedi bende göz kırptım ve şöyle dedim. "Eee yengem istikbahratçı nede olsa." Dedimmm oda cevap verdi.
"Demek yengen istikbahratçı ." Dedi bende kafamı salladım "Hadi bakalım uyuyup dinleniyoruz." Dedi bende dudak büzdüm "Şey ben bir günde olsa senle yatmaya alıştım acaba beraber yatabilir miyiz?"diye sordum oda güldü ve yanıma yaramı acıtmıycak şekilde uzandı bende yanına yattım ve kendimizi uykunun kollarına bıraktık.
🎀
2
hafta sonra
Düğün günü gelmişti. Düğün için Karabayır'a gelmiştik.Ve ben heycandan bayılacaktım aslında istediğim gelinliği giyicektim ama vazgeçtim onun yerine başka bir gelinlik giydim buda çok guzeldi Karabayırdaki herkes gelmişti. Ve ablamla Yavuz abinin evli olduğunu öğrendik kizmam gerekiyordu ama kızmadım çünkü onlar birbirini seviyordu ablamın başka sevmediği biriyle evlenmesi yerine sevdiği adamal evlenmesi beni mutlu etmişti bu gün çifte düğün vardı. Ablamgilde nikah tazleyecekelerdi.Bahar
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Askerin Yari (Yeni Hesap)
Hayran KurguBir asker ve onun hayatını değiştiren bir kadın.Kadın askerin mucizesi en zor zamanında gelen bir mucize.