Su'danBir uçurumun kenarındaydım aşağıda annem ve babam arkamda ise Feyzullah ve ablam vardı. Feyzullah bana elini uzatmış bekliyordu.
"Su bak ben burdayım.Ablan burda hadi gel tut elimi."dedi. Ama aşağıda da annem ve babam vardı. "Özür dilerim Feyzullah ama annem ve babam beni bekliyor."dedim ve uçuruma bir adım daha yaklaştım.
"Su ben seni....." diyemeden uyandım. Ve ağlamaya başladım. Hava karanlıktı demekki daha güneş doğmamıştı. Feyzullah hemen yanıma geldi. Ve yüzümü ellerinin arasına aldı konuşmaya başladı.
"Nazar boncuğum iyi misin? Kabus mu gördün?"dedi. Asıl merak ettiğim şey o kabusun sonunda Feyzullah'ın ne dediği. "E..evet kabus g..gördüm."dedi ondan sonra bana baktı."Bu gece istersen yanında yatabilirim tabi istersen."dedi gerçekten bunu yapar mıydı benim için zaten ben kabus gördüğümde hep rahat uyumak için yanıma boncuğu alırdım oda olmadığına göre tek çare bu Feyziminatör oldu.
"Gerçekten bunu benim için yapar mısın?"diye sordum."Tabiki yaparım."dedi bende gözlerimi pörtletince cümleyi tamamladı."Yani şey tabi iii sen istersen." Dedi bende onun bu haline güldüm ve cevap verdim. "O zaman bu gece benim yanimda uyur musun?" Dedim oda 'tamam' dedi ve yanıma uzandı benide kendine çekti ve göğsüne yatırdı. "Sen üşümüyor musun böyle yani üstünde tişört yok ya?" Dedim biraz malca bir soru olmuştu. Çünkü Ağustos ayının sonlarındaydık yani havanın en sıcak olduğu zamanlarda.
"Nazar boncuğum biz Ağustos ayındayız."dedi ve cevap çok mantıklıydı gerçekten. "Neyse hadi uyu bakalım sen bu arada sana bir şey söylemem gerek."dedi tabi bende çok meraklı bir kisiligekişiliğe sahip olduğum için bayağı merak ettim. Mesela bir insan nasıl merak ederse ben onun 2 katını merak ediyorum.
"Sö..öyle"dedim tedirgin bir sesle. "Şey babam gün düğün tarihini yarına almış." Dedi nasıl yani yarın evleniyordum ve hiç bit şeyim yoktu."Nasıl yani sen bunu ne zamandır biliyorsun.?" Dedim ve yatakta hemen oturur pozisyonu aldım.
"Bak sen uyuduktan sonra babam söyledi yengen ve amcanla biz lavaboya gittiğimiz zaman anlaşmışlar." Dedi gerçekten beni evden kovmak için hiç zaman kaybetmemişler. "Tamam ama.." diyemeden konuşmaya başladı."Gelinliği yarın hallederiz."dedi adam resmen zihnimi okumuştu.
"Hadi bakalım artık uyku zamanı Nazar boncuğu uyu yoksa düğün gününde o boncuk gözlerin kıpkırmızı olur." Dedi resmen bh adam ben düşünüyordu. Tekrar eski pozisyonumuzu aldık ve kendimizi uykunun kollarına bıraktık.
Eylem'den
Sabah kalktım ve evin sessiz olduğundan uyanan kimsenin olmadığını anladım. Fethi'nin yanağına bir buse kondurdum ve beşik te uyuyyan oğlumun yanına gittim oda uyanmış sesizce etrafı inceliyordu beni gördü ve kocaman gülümsedi.
"Aferin oğlum baban gibi geç uyanma annen gibi dinç ol,erken uyan."dedim Aras beni anlamış gibi gülümsedi bende onu kucağıma aldim ve mutfağa kahvaltı hazırlamaya gittim. Ve Zaliha anneyi gördüm. Zeliha anne tatlı biriydi. Mehemet amca gibi değildi baba bile diyemiyordum. Çünkü o bizi evlendiğimiz zaman evinden kovdu ama Zeliha anne hep bize destek oldu.
"Kızım ben kahvaltıyı hazırladım. Sende git Feyzoyla Su kızımı uyandır bende gidip sarı paşa ve gamzeliyi uyandırırım."dedi bende yukarı çıktım. Ve Feyzo'nun odasının önünde durdum kucağımda bebekle merdivenleri çıkmak zor olmuştu biraz soluklandım ve kapıyı açıp içeri girdim. Ve yatakta sarmaş dolaş yatan bir çift ile karşılaştım.
"Tövbe Estağfurullah," dedim ve oğlumun gözünü kapattım. O sırada onlarda uyanmıştı. "Yenge öyle değil sen yanlış anladın, Su gece kabus gördü bende korkmasın diye onh n yanına geldim."dedi Feyzullah inanmıştım aslında "Tamam hadi aşağı gelin kahvaltı hazır. "Dedim ve odadan çıktım Aras'ı mama koltuğuna oturttum ve bende yerime oturdum.
Su'dan
Feyzullah ile beraber kalktık o duş almaya gitti bende o yokken üstüme kot pantolon ve bir tişört giydim. O da üstünü giydikten sonra aşağıya indik ve yerlerimize oturduk. Ve zeliha anne konuşmaya başladı. "Ee kızım iyi uyudunuz mu?" Dedi bende Feyzulahal baktim. Ve konuşmaya başladım. "E-"diyemedim çünkü Etelm konuşmaya başladı. "Evet anne niye rahat uyumasınlar vallaha çok rahatladı. "Dedi Eylem o an utandım ve başımı yere eğdim.
"Utanma kızım utanma bu bizim Eylem patavatsızdır. Nerde ne konuşacağını bilmez."dedi zeliha anne demekki Eylem de Nazlı gibiydi. Kahavlatımı bitirdim ve Feyzullah ile ben yola çıktık. Tabi ben nereye gittiğimizi bilmiyordum.
"Feyzo nereye gidiyoruz?"diye sordum. Oda cevap verdi "Nazar boncuğu bak ilk önce seni üzdüğüm için özür dilerim şimdiyse gelinlikçiye gidiyoruz gerek yok falan deme çünkü her kızın hayali gelinlik giymektir."dedi Feyzullah ve bende onankocaman bir tebessüm ile sırıttım. "Teşekkürler Feyzo'm" dedim oda bana döndü ve cevap verdi."Feyzo'mm öyle mi?" Diye sordu tabiki mmmm ekine baskı yapmıştı bende cevap verdim.
"Uslu durursan Feyzo'm ama durmassan Feyziminatör."dedim oda onaylarcasına başını salladı ve gelinlikçinin önünde durduk. Feyzullah benim kapımı açtı ve inmeme yardım etti. "Ben yürüyebiliyorum."dedim oda güldü ve yürümeye devam etti. Gelinlikçiye girdiğimizde gözüme bir gelinlik çarptı ve onu hemen denemek istedim. Feyzullah sanki yine benim zihnimi okumuş gibi konuştu.
"Bu gelinliği denemek ister misin?"diye sordu ben de 'tamam' dedim ve kabine girdim gelinliği giyince kendimi çok rahat hissettim ve bana çok yakıştığını düşündüm kabinden çıktım ve Fryzullah'ın yanına gittim.
"Nasıl olmuş."dedim onunda ağzı açık kalmıştı. "Ç...çok güzel."dedi ve yanima geldi.
"Acaba size bir defa sarilabilir miyim hanımefendi. "Dedi bende onayladım. Ve bana sarıldı bende ona sarıldım. Ve bir silah sesi geldi sonrası dedi Feyzullah 'ın bağırması ve karanlık"Suuuuuuu!"...
Bölüm sonu
Arkadaşlar hikayem çok okunmasada yinede çok güzel kişilerden güzel yorumlar geliyor özellikle natiola05 ve kubis20056 teşekkürler bu yüzden Cumartesi yerine bu gün bölüm attım bu kadar bölüm atabildim çünkü öğle arasında yetiştirmeye çalıştım..
877 kelime
Seviliyorsunuz❤💋
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Askerin Yari (Yeni Hesap)
FanficBir asker ve onun hayatını değiştiren bir kadın.Kadın askerin mucizesi en zor zamanında gelen bir mucize.