Satır arasi yorum yapmayı unutmayalım. ❤💙
Bu bölümde halvet yazmaya cesaret gösterdim. Ama okumak istmeeyneler okumaya bilir başladığı ve bittiği yere 🔞 işaretini koyucam.
tuana_75 itafen.
İyi okumalar
Su'dan
Hastaneden çıkmıştık. Ama ben hala şoktaydım. Feyzullah yaşıyordu. Feyzom yaşıyordu. Gitmemişti beni bırakıp gitmemişti. Zaten o beni bırakıp gidemezdi ki.
"Su hadi gel ne duruyorsun kapının önünde."dedi Feyzullah bende kapının önünde durduğumu hatırlayınca hemen içeri ilerledim.
"Su ben seni çok özledim."dedi ve dudağıma yaklaştı ve yavaş yavaş öpmeye başladı. Bende karşılık verdim en son dudağımı kendine çekti ve bıraktı.
"Artık yapabiliriz hem benim hastalığım da bitti."dedim utanarak. "Su eğer hazır degilsen bekleyebiliriz."dedi Feyzullah ama ben emindim."Eminim."dedim oda tamam dedi ve tekrar beni öpmeye başladı. Sonra kucağına aldı ve odaya çıkarmaya başladı.
🔞
Odaya gittiğimizde Feyzullah beni yatağa bıraktı ve öpmeye devam etti. Sonra tişörtümü çıkardı sadece sütyen ile kalmıştım ve utanıyordum. "Su benden utanma." Dedi bende kafamı salladım ve oda devam etti.
Boynumdan göğüslerime kadar bir yol çizdi. Ve o yolun geçtiği yerlere öpücük kondurdu. Sonra oda tişörtünü çıkardı ve beni öpmeye devam etti. Göğüsüm altından göbeğime kadar bir yol çizdi bu seferde bu yola öpücük kondurdu.
Sonra benim pantolonumu, sütyenimi ve iç çamaşırımı ve kendi boxerini çıkardı. Ardından bana döndü."Biraz acıyabilir ama sonra geçicek tamam mı?"dedi bende onaylarcasına başımı salladım ve oda devam etti. Üstüme çıktı vebeni öpmeye başladı. O an içime girdi bende onun ağzına çığlık attım. Sonra biraz daha hızlandı.
Ne kadar süre geçti bilmiyorum ama bayağıdır yapıyorduk bilmiyorum ama uzun sürmüştü. En sonunda Feyzullah içimden çıktı ve çarşafı alıp üstümüze çekti. Sonra yanıma uzandı ve beni kolları arasına aldı.
"Artık benimsin! O gözlerin.."dedi ve gözlerimi öptü.".. yanakların.." dedi ve yanağımı öptü. ". ..dudakların hepsi benim."dedi dudağıma bir öpücük kondurdu. Sonra geri çekildi ve bana daha sıkı sarıldı. "Seninim!"dedim ve buuuuu sefer ben onun dudağına uzun bir öpücük kondurdum. Ve sonra kendimizi uykunun kollarına bıraktık.
(Yazarken utandım.)
🔞
Sabah kulağıma gelen bazı sesler ile uyandım. Gözlerimi tam açtığımda yanımda Feyzo'nun olmadığını gördümve dün gece aklıma geldi. Heralde aşağıda kahvaltı hazırlıyordur diye düşündüm ve yataktan kalktım. Yataktan kalkdığım an kasıklarıma çok kötü sancı girdi.
Hemen çarşafı kirliye attım ve yeni çarşaf serip duş almaya girdim. Duştan çıktıktan sonra iç çamaşırlarımı ve kıyafetimi giyidim. Aşağıya Feyzo'mun yanına inmeye başladım.
Aşağıya indiğimde muhteşem bir sofra ile karşılaştım. Tabi bir adet üstünde sadece eşofman olan Feyzullah ile de."Ya çen bana kahvaltı mı hazırladın?"dedim ve yanağına bir öpücük konduracağım anda yüzünü çevirdi ve bende o an dudağını öptüm.
"Ya sen niye bu kadar kurnazsın, pislik."dedimmm ve trip atar gibi sofraya oturdum ve papatatesleri tabağıma doldurdum ve yemeğe başladım. "Hop yavaş ol Su hanım kocanı beklemek yok mu?"dedi be karşımdaki sandalyeye oturdu.
"Hayır yok."dedim ve yemeğimi yemeye devam ettim. "Ama bak böyle yersen hamile olunca çok tambik."olursun dedi ve o an ona bakıp kocaman gülümsedim.
"Gerçekten ben bir anne olabilir miyim?"dedim ve oda bana gülümsedi. Sonra beni kendine çekti ve kucağına oturttu. "Sen bu dünyadaki en güzel 2. Anne olursun."dedi ve o an durakladım ve ona sinirle baktım. "1. Kim?" dedim oda gülerek cevap verdi."1. Annem bir de 3.var."dedi bu sefer yine aynı soruyu yine sordum.
"3. Kim?"dedim ve oda yine güldü. "Ee 3. de kızımız kızımız da çok güzel anne olur."dedi bu adam gerçekten insan olamazdı. Bu daha tatlı bir türüydü insanın.
"Neyse nazar boncuğu hafi sen kahvaltını yap ben doydum karargaha geçmem lazım."dedi ve beni öptü bende onu öptüm ve o çıktı sonra bende kahvaltımı yaptım ve üstümü giyindim. Sonra tam çıkıyordum ki kapıda o Özge denen kızı gördüm.
"Özge ne vardı?"dedim ve oda bana sinirle bakıp güldü ama bu gülüş pekkk iç açıcı değildi. "Ne mi var ne yokki?"dedi bende anlamazca ona baktım."Ne varsa doğru düzgün söyle ve git!"dedim bu ise bana baktı. Ve bir kaç fotoğraf verdi.
Bu bu Feyzullah olamazdı. O bana bunu yapamazdı."Bunlar gerçek değil! O bana böyle bir şey yapmaz." Dedim ama ağladığımın farkına sonradan vardım.
"Feyzullah bana aşık sana değil boncuk!"
Bölüm sonu
Zorla attım bölümü yarın yeni bolum gelir..
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Askerin Yari (Yeni Hesap)
FanfictionBir asker ve onun hayatını değiştiren bir kadın.Kadın askerin mucizesi en zor zamanında gelen bir mucize.