Satır arası yorum yapmayı unutmayalım. 💙❤
İyi okumalar
Eylem'den
Bu gün mutluyum çünkü o yılanın gerçek yüzünü ortaya çıkarıcaktık.Onun hamile olmadığına adım gibi eminim. Tamam Fezyullah 3 yıl önce bir hata yapmıştı ama bu olaydan 3 yıl sonra hanile olması oldukça saçmaydı.Şimdi ise o geldiğinde ona çok iyi davranıcaktım. Ve burdan hastaneye gidicektik bu sayede gerçekler ortaya çıkacaktı. Su ve Nazlı arka masada oturuyordu arkaları dönük bir şekilde. Ve tabiki bu muhteşem plan benim aklımdan çıkmıştı. E boşuna MİT çalışanı değilim.
Kapıdan o yılanı görünce yüzüme zorla yalancı bur tebessüm geçirdim ve onu karşıladım. "Hoşgeldin canım."dedim "Hoş bulduk Eylem abla."dedi içten bir gülümsemeyle tabinben bu çirkin suratı bozulmasını sağlarım.
"Ee hayırlı olsun vallaha o kumral yellozu hiç sevmiyordum bir de dedikodu yapamıyor ay sen geldin çok mutlu oldu zaten yakında bosanırlar merak etme."dedim sonra elimi gizlice dislerime vurdum sonrada masanın altına vurdum. Allah korusun.
"Teşekkürler gerçekten boşanırlar mı abla"dedi. Tabi canım boşanırlar, boşanırlar mal la bu kız inşallah laz damarım tatmaz da yolmam şu kızın saçlarını."Boşanırlar boşanırlar merak etme sen, ama ben yeğenimin durumunu merak ediyorum bir hastaneye gidip yiğenime bakalım ha."dedim o ilk önce korktu tabi benimkise soru olmayan bebeğe nasıl bakıcaktık.
"A..ma benim doktorum yurt dışında ben ondan başka doktora güvenmiyorum bebeğim için en iyisi olmalı."dedi Hayır yani hangi bebek için olmayan bir bebek için mi? "Benim tanıdığım çok iyi bir doktor var sen burda bekle sakın bir yere gitme ben hesabı ödeyip geliyorum." Dedim ve kasaya doğru gittim. Hemen Feyzullah'ı aradım ve hastaneye gelmesini söyledim. Hesabı ödedikten sonra onun yaninan gittim ve hastaneye gitmek için yola koyulduk.
Hastaneye geldiğimizde Nazlı ve Su gözlüklerini çıkartıp yanımıza geldi. "Lan seni yolarım bakalım o yuvayı bozmak için kullandığın bebek gerçek mi?"dedi Nazlı sonra Su lafa girdi. "Lan sen akıl hastanesinin 2 sokak arkasından geçsen seni tutarlar akıl hastası diye." Dedi Su o an bu yılan bana baktı.
"Eylem abla bir şey demiycek misin? Şunlara hattini bildirmiycek misin?"dedi o an ona gülümsedim ve hemen Su ile Nazlı'nın arasına girdim ve onlara sarıldım. "Ben dostumu ve eltimi böyle bir yılan için üzmem."dedim ve güldüm ve onu odaya sürükledik ve biz ultrasona bakarken Feyzullah geldi.
"Yenge beni çağırmışsın. Bir dakika senin burda ne işin var lan."dedi ve Özge'ye bağırdı. "Yengecim şimdi gerçekler ortaya çıkacak."dedim ve doktorun söyleyeceklerini dinlemeye başladık.
Su'dan
"Hanımefendi siz hamile değilsiniz bir yanlışlık olması lazım."dedi doktor biz hepimiz kahkaha atınca doktor bize deliymiş gibi baktı ama umrumuzda değildi.
"Su beni affedebilecek misin?"dedi Feyzo. "Asıl sen beni affedebilecek misin? Seni dinlemeden gittim oysaki seni dinlemem lazımdı."dedim oda bana baktı ve gülümsedi. "Ben sana hiç darılmadım ki. Affedmem gereken bir şey yok." Dedi bende ona gülümsedim.
"Ben zaten çoktan affettim."dedim ve Feyzullaha sarıldım. "Bir daha seni dinlemeden asla karar vermiycem."dedim "Bir daha senin gitmene izin vermiycem." Dedim ve oda anlıma bir öpücük kondurdu.
"Hoop aile var burda."dedim sonra Nazlı eylemin koluna vurdu."Ne bölüyon ya romantizmi."dedi Nazlı sonra biz de onlara güldük ve eve gitmek için herkes kendi arabasına bindi.
"Özür dilerim Feyzo'mm"dedim oda bana baktı ve elimi tuttu."Özür dilemene gerek yok boncuğum."dedi ve elimi alıp öptü. Eve girdiğimizde beni kucağına aldı ve ben yine çığlık attım.
"Sen hala alışmadın heralde bu kucaklamalara."dedi bende düşmemek için hemen boynuna sarıldım."Ya ama ben acıktım."dedim ve dudağımı büzdüm. Oda benim dudağıma öpücük kondurdu.
"Ben ilk önce tatlımı almak istiyorum."dedi bende düşünür gibi yaptım. "Olabilir aslında" dedim ve oda beni odaya götürdü o gece bir çok kez birbirimizin olduk ve sonra kendimizi uykunun kollarına bıraktık.
🎀Bölüm Sonu🎀
Yeni bölümü attım ama yeni bir kitaba başladım adı Beni Sevmeyi Dener Misin? diye onada bölüm atıcam ama merak etmeyin ve o kitaba da bakın Askerin Yari kitabınıda hiç aksatmıycam zaten yeni bölümü de belki akşam atarım.
640 kelimeSEVİLİYORSUNUZ....
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Askerin Yari (Yeni Hesap)
FanfictionBir asker ve onun hayatını değiştiren bir kadın.Kadın askerin mucizesi en zor zamanında gelen bir mucize.