Satır arasi yorum yapmayı unutmayalım. 💙❤
İyi okumlar.
Su'dan
"O beni seviyor seni değil seninle zorla evlendi. Bu fotoğrafta 2 ay önce çekildi. Ve biz bu 8 aydır her gece çok eğleniyoruz ve sen olmadan.Yani sen yoktun o zaman benim kollarımdaydı Feyzullah. Zaten sen olduğunda da eğleniyoruz biz sen bizim için önemli değilsin .Sevdiği kadının kollarındaydı. Sen onu ölü bilirken o biz egleniyorduk. Ve ben hamileyim."
O bana bunuuu yapabilir miydi? Bana ihanet edebilir miydi? Bana seni seviyorum dedikten sonra başka bir kadının kollarına kaçacak bir insan gibi değildi ki. O bana bunu yapmazdı değil mi? O bu kadını hamile bırakmazdı .
"Çık git evimden çık. "Diye bağırdım o ise yine güldü. "Yanlız burası benim ebim artık merak etme eşyalarını yollarım gittiğin çöplüğe, boşanma davasını da en yakın zamanda açar Feyzullah hadi bay ."dedi ve o an hemen odama çıktım ve eşyalarımı topladım.
Sırf o kadın 'git' dedi diye gitmiyordum. Feyzullah yüzünden gidiyordum. L bana bunu nasıl yapardı. Hadi bana bunu yaptı neden bana 'seni seviyorum' dedi kafamda deli sorular vardı. Neden? Neden? Neden?
Odanın kapısını çarptım ve dışarı çıktım elimde bavulumla tam dış kapıyı açacaktım ki Feyzullah'ı gördüm. "Boncuğum nereye böyle bavulla eski eşyalarımı atıyorsun?"diye sordu ya bir de bilmiş bilmiş soruyor?
"Hayır eski eşyaları atmıyorum, gidiyorum."dedim ve hemen yanından ayrıldım ve gitmeye başladım. "Su nereye gidiyorsun?Neden gidiyorsun?Suuu"diye bağırdı bende ona döndüm.
"1 Eylem ablamın evine gidiyorum.. 2 hamile sevgilin beni evden kovduğu için gidiyorum oldumu aldın mı cevabını. Zatensen biliyorsundur."dedim ve onun yüzüne baktım aşağılık herif hiç bir şey bilmiyormuş gibi soruyor bir de.
"Ne sevgilisi ya kim hamile."dedi Allah'ım sen bana sabır ver. "Onu da evdeki sevgilin Özge'ye sorarsın bir daha yüzümü görmiyceksin."dedim ağlayarak gitmeye başladım. "...Sakın peşimden gelme!"diye bağırdım ve taksiye binip evi söyledim.
Radyo da içimdeki sen şarkısı çalıyordu. Bu şarkı beni anlatıyordu resmen. Kafamı cama yasladım ve yolu seyretmeye başladım arada sırada şarkıya da eşlik ediyordum.
Nasıl tuttun ellerimi, nasıl baktın gözlerime.
Nasıl kanmışı sana nasıl doldurdun yerimi,
Son sözüm bu sana inanırım sanmasana,
Ben içimdeki seni sevmişim anlasna.Feyzullah'dan
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Askerin Yari (Yeni Hesap)
FanfictionBir asker ve onun hayatını değiştiren bir kadın.Kadın askerin mucizesi en zor zamanında gelen bir mucize.