Devam: Hamileyim

230 17 12
                                    

Satır arası yorum yapmayı unutmayalım. ❤💙
Başlığa aldanmayın😆
xxmryoek58 itafen
İyi okumalar...

Su'dan

Sabah uyandığımda yanımda Feyzo vardı. Tabiki uyanmamıştı  bebek gibi uyuyordu. Ya bu kadar tatlı uyunurmu. Hayır insan mısın sen ya? Neyse yatakta doğruldum ve tam çıkacağım sırada Feyzullah kolumdan tutup beni kendine çekti. Tabi korktuğum için bir çığlık attım

"Siştt! Apartmanı başımıza toplıycan."dedi "Napiyim korktum?" Dedim oda benim yerimi ve kendi yerini rahatlattı ve konuşmaya başladı. "Bu dünyada en son korkucağın son kişi bile değilim ben. Bu yüzden herkezden korkabilirsin ama benden korkma."dedi ve dudağıma derin ama hafif bir öpücük kondurdu ve geri çekildi.

"Ee nazar boncuğu ben çok açım yemek yapmayı biliyorsun değil mi?"dedi bende koluna sert bir şekilde vurdum."Tabiki biliyorum."dedim büyük bir edayla "Elin çok ağırmış bir kadına göre diğer kadınların eli böyle değil."dedi sırıtarak bende cevap verdim.

"Nede olsa asker karısıyım." Dedim sonra kafam yeni yerine geldi tabi o hala sırıtıyordu."Bir dakika başka kadınların mı? Kaç kadın sana vurdu ki karşılaştırma yapıyorsun sen Feyziminatör."dedim. Ondan sonra bana biraz daha yaklaştı ve konuşmaya başladı.

"Merak etme bana hiç bir kadın dokunmadı. Bu arada bu el bana vururken değil başkalarına vururken sert olsun. Veya sen niye başkalarına vuruyorsun."dedi o zaman bende son kozumu oynarım.

Dudağına küçük bir buse kondurdum ve geri çekildim " Böyle dalga geçtiğin için yok sana kıymalı börek."dedim ve hızla yataktan kalktım. Odamızdaki banyoya girdim kapıyı kilitledim ve rutin işlerimi hallettim. Tabi bizim Feyziminatör hala bağırıyordu.

Banyodan çıktığımda oda tişörtunu giymiş yatağı düzeltmiş oturuyordu. "Su bak vallaha özür dilerim dalga geçtiğim için hem sen kıymalı börek yapmayı biliyor musun?"dedi hayır yani yapmadığım bir şeyle neden övüniyim ki. "Evet yapmayı biliyorum."dedim oda hemen şirin şirin bana bakarak konuştu.

"Peki o zaman özürdilerim Su bak vallaha bir daha olmayacak."dedi tabi bende onun bu haline dayanamadım. "Tamam özrün kabul edildi hadi mutfağa inelim." Dedim ve odadan çıktım. Feyzullah'ın da benim peşimden geldiğini anlamıştım.
Birden ayaklarım yerden kesildi venyine çığlık attım.

Sonra Feyzullah'ın yine beni kucağına aldığını anladım." Artık bu çığlıklar fazla olmadı mı?"dedi bende kafamı salladım. "Hayır olmadı peki sence bu kucaklamalar fazla olmadı mı? Bak ben bunlara alışırım sonra elimden kurtulamazsın." Dedim oda güldü ve konuşmaya devam etti.

"Tamam ben her gün seni kucaklarım."dedi ve yanağımı öptü. Mutfağa geldik ve kıymalı börekleri hazırladım. Oda sofrayı ve kahvaltılıkları hazırladı beraber oturduk ve kahvaltımızı yapmaya başladık.

"Feyzullah sana bir şey diycem." Dedim " Söyle nazar boncuğum."dedi bende omurgamı dikleştirdim ve konuşmaya başladım. "Ben bu gün hastanede işe başlıycam."dedim oda soru sorar gözlerle konuşmaya başladı. "Hangi hastane?" Dedi bende alaycı bir ses tonu ile cevap verdim.

"Karabayır da kaç tane hastane var Feyzo?"dedim oda "Haklısın beraber gideriz zaten ablanla aynı hastane."dedi "Gerek yok ben zaten 1 gibi gidicem.Sen git karargaha" dedim oda onaylarcasına başını salladı ve kahvaltımızı bitirdik beraber topladık oda yukarı çıktı üstünü değiştirmek için.

Aşağıya inince onu ilk defa üniformasıyla görüyordum traş olmuştu ve kendine çeki düzen vermişti. " Ya çok tatlı olmuşsun."dedim oda gülümsedi "Teşekkürler benim artık gitmem lazım kendine dikkat et." Dedi ve anlimı öptü. "Tamam sende kendine dikkat et."dedim ve yanağına derin bir öpücük kondurdum ve onu ugurladim. Hemen Nazlı'yı ve ablamı aradım ve bize gelmesini söyledim. O sırada bende gidip üstümü değiştirdim.

Kapı çaldı ve hemen açmaya gittim. Abalm ve Nazlı'yı görünce hemen sarıldım. Eylem gelmemişti çünkü görev çıkmış ve onh nda gitmesi gerekmişti Aras'a ise bakıcısı bakıyordu.

"Gelin içeriye geçelim."dedim ve içeriye oturmaya gittik. "Eee ne yaptınız?" Dedi Nazlı bende cevap verdim. "Hiç ne yapalım sen ne yaptın?"dedim Nazlı da oflayarak konuşmaya başladı "Ya onu demiyorum şey yaptınız mı?" Dedi Nazlı benim o an ağzım açık kaldı ablam ise utandı ve Nazlı'ya cevap verdi.

"Ya sana ne bizim şey yapıp yapmamız dan sana ne?"dedi ablam bende cevap verdim Nazlı'ya "Ya biz yapmadık uyuduk direk."dedim Nazlı ise şok olmuş bir şekilde konuşmaya başladı.

"Kızım nasıl yapmadınız? O mu istemedi? Ama o sana aşıktı. Sen mi istemedin? Neden yapmadınız?"diye nazlı ard arda sorular sormaya başladı. "Ya hayır ben regl oldum."dedim "Ay tam zamanında."dedi Nazlı ablam ise Nazlıyı hiç viddiye almadan dinliyordu.

"Ya aslında ben korkuyorum."dedim ablam ise bu sefer bana döndü ve konuşmaya başladı. "Ben çok şey yaptım acımadı."dedi ve ben ile Nazlı ablama baktık ablam da ne dediğinin farkına varaeak konuşmaya başladı. "Y..yani şey."dedi "Lan sen başka kimle yaptın?"Dedi Nazlı ablam ise sinirle cevap verdi. "Nerde yapıcam lan yavuzla yaptım farkina varırsan biz 2 aydır evliyiz." Dedi ablam bence mantıklı bir cevaptı.

Biz biraz daha konuşmaya devam ettikik sonra hazırlandık ve hastaneye gittik ben başhekimin odasında gerekli belgeleri imzaladım sonramablam ve Nazlı ile kafetaryaya indik.

"Abla bir şey sorucam"dedim Nazlı ve merakla ne sorucağımı bekliyordu. "Sor kuzum."(kubis20056 sen geldin aklıma kuzum.) Dedi ablam bende sorumu sordum. "Abla sen buraya bu kadar tehlikeye kolay alıştın mı?"dedim ablamda güldü ve cevap verdi.

"Aslında alışmak ko...öğhh." dedi ve ablam kalıp lavaboya doğru ilerledi bizde peşinden gittik. Ablam içindekileri boşalttı ve biraz daha rahatladı sonra yüzünü yıkadı ve bize döndü.

"Abla hamile olabilir misin?" Dedim ama ablam tabiki inkar etti. "Ne hamilesi Su saçmalama." Dedi ama bir test yapsa bir şey olmazdı yani. "Abla şimdi siz ilk defa şey yapmıyorsunuz 2 aydır evlisiniz olabilir?" Dedim Nazlı da tabiki bana katıldı.

"Ya Bahar test yasan ne olur ki? Ne kaybedersin? Bir test yap hem emin olmuş oluruz."dedik ablam da tamam dedi ve test yapmaya gitti. Nazlı ve bende ablamın odasında ablamı beklemeye başladık. Kapı açıldı ve içeri ablam girdi.

"Ee abla test yaptın mı?" Dedim ablamda "Yaptım yarım saat sonra çıkarmış."dedi bizde tamam dedik ve konuşmaya devam ettik.

Yarım saat sonra

Yarım saat sonra ablam,ben ve Nazlı laboratuvara indik. Ablam test sonucuyla yanımıza geldi. "Ee abla açsana."dedim "Aynen Bahar aç hadi çatlıycam."dedi Nazlı da ablam bizim bu sözlerimizi duyduktan sonra kağıdı açtı ve okumaya başladı. "Ya Bahar hadi söyle teyze oluyor muyuz? Olmuyor muyuz?" Dedi Nazlı. Bende merak ediyordum tabi.

"Hamileyim!!!"

Evet yine ben geldim bu sefer bomba gibi bir bölümle geldim yazabilirsem diğer bölüm yarın gelir. Bu sıralar ruh halim çalkantılı o yüzden bol bol bolum atmayı düşünüyorum. 15 tatilde günde 2 bölüm falan gelir. Inşaallah diğer bölümde bana küfür etmezsiniz.

Sorular

Sizce Yavuz öğrendiğinde ne tepki vericek?
Sizce diğer bölüm nasıl olucak?

1048 kelime

Seviliyorsunuz❤💙

Askerin Yari (Yeni Hesap)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin