Devam:Ölüm

244 18 20
                                    

Evet bölümle geldim. Sizi pek bekletmek istemiyorum o yüzden attım zamanım olduğu için lütfen bölüm sonund a bana küfür etmeyin.

kubis20056 bu acılı bölümü sana itaf etmek istedim çünkü biz hep güven konusunda acı çekiyoruz.

Iyi okumalar

Bahar'dan

1 aylık hamile olduğumu öğreneli 1 hafta olmuştu. Ama Yavuz ve tim daha dönmemişti.Bizde Güler abla, Nazlı,Su ve Eylem oturuyorduk.Eylem dönmüştü ama onlar yoktu. Korkmuyor değildim ama sağ salim döneceklerini emindim. Şu an elimde bir patik ile bekliyordum o gelince vericektim. Kapı çaldı ve karşımda Erdem abi vardı. Onu ilk defa üniforma ile ciddi görüyordum. Bir dakika sağlık ekipleride vardı. Durumu anlayınca ağlamamı durduramadım.

"Hayır,hayır bizi bırakmazlar onlar olmaz olamaz."diye çığlık attım.

Su'dan

Ablamın bağırmasıyla yanına gittik abalmı yerde ağlarken gördüm. Erdem abide buradaydı ve sağlık ekipleri vardı.  Bir dakika sağlık ekiplerimi hayır olamaz. Yavuz abiyi mi kaybetmiştik. O Baharı ve çocuğunu bırakıp gidemez ki daha o çocuğunun olacağını bile bilmiyor.

"Erdem abi ne oldu? Düşündüğüm şey olamaz değil mi olmamalı bırakmaz ablamı Yavuz abi." Dedim ama nafile Erdem abinin de gözünden bir damla yaş düştü. "Malesef onları kaybettik."dedi Erdem abi Ondan sonra ben,Eylem ve Nazlı yutkunarak Erdem abinin yanına gittik.

"Ba..aba onları derken?Başka kimi kaybettik." Dedi Nazlı "Erdem abi lütfen söyle kim?"dedim bende Erdem abi yutkundu ve konuşmaya başladı. "Yavuz, Fey...yzullah ve Ateş"dedi o an dünyam durmuştu. Eylem, Güler abla, Nazlı, ben ve ablam ağlamamız durmuyordu.

"Baba Ateş beni bırakmaz bırakamaz Ateş bana bu acıyı yaşatmaz, o ba

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

"Baba Ateş beni bırakmaz bırakamaz Ateş bana bu acıyı yaşatmaz, o ba..na aşık."dedi Nazlı ağlayarak. "Biliyorum kızım biliyorum."dedim Erdem abi ve Nazlıya sarıldı. Güler abla, ablama Eylem de bana sarıldı. Bu acı hiç dinmiycekti. Dinemezdi. Ardindan aklıma gelen soru ile Erdem abiye yöneldim.

"Naaşları n...nerde?"dedim güç bele "Birazdan karagaha gelecek." Dedi o an Nazlı, ben ve ablam hiç kimseye bakmadan karagaha koşmaya başladık. Ablam elindeki patikleri bırakmamıştı. Sanki yol gittikçe uzuyordu. Hiç bitmiycek gibiydi ama en sonunda karargaha vardık.

O an helikopter geldi ve üç siyah poşeti taşıyan tim üyeleri indi. Keşanlı bana bakarar en öndeki poşeti gösterdi. Ben hemen gittim ve yere oturdum. "Feyziminatör hani beni hiç bırakmıycaktın söz vermistin bana ben senindim ama sen olmadan ben olamam ki."dedim ondan sonra " Bak sana Feyziminatör  fiyorum çünkü sana kızdım hadi uyan beni ikna et hadi."dedim sonra öyle yaninda oturmaya başladım.

"Ateş hani bana seni seviyorum demiştin ben sana daha diyemedim ama sen seviyorum diye hem sen çok çapkın mışsın hadi kalk sana daha trip atıcam lutfen kalk."dedi Nazlı ağlayarak ablam ise sondaki poşetinbaşında oturmuş ağlıyordu.

"Yavuz hadi kalk bak ben sensiz yapamam olmaz dayanamam hadi kalk hem ben bu bebeğe de tek başıma bakamam."dediğinde ablam herkes ablama şaşırmış bir şekilde bakıyorlardı. Bir bebek geliyor diye sevinmeleri mi gerekiyor yoksa bu bebek babasız büyüyeceği icin üzülmeleri gerekiyordu.

Ablam bunları dedikten sonra eylem fethi abiye sarılarak. Ablam bana. Güler ablada Nazlıya sarılıyordu herkesin moreli çok bozuktu en çokta ablamın,benim ve Nazlının ablam kocasına dha doyamamıştı. Biz ise aşkımızı bulamadan kaybettik.

2 gün sonra

Cenaze günü gelmişti herksein yuzunden düşen bin parçaydı. Zaten nasıl iyi olabilirdik ki sevdiklerimizi kaybetmiştik. Amcam bana destek olurken yengemin umrunda bile değildim. Tabi Zeynep teyze de çok destek oluyordu hem ablama hem bana ma çok zordu işte böyle hiç bir şey yapamadan beklemek. Çok zordu çok zor.

Yazardan

Cenaze bitmişti. Herkes dağlımıştı. Ama cenaze boyunca onları izleyen 3 çift gözü farketmemişlerdi.

"Herşey sizin içinlütfen biraz daha sabredin biz olmadan lütfen."

Bölüm sonu

Evet bölüm kısa oldu biliyorum ama bayağı heycanlandim o yüzden hemen atmak istedim.

Sorular
Sizce onları izleyen kimdi?

Bahar, Nazlı ve Su bu yükü tasiyabilecekler mi?

Diğer bölümde acaba bizi neler bekliyor?

Bahar'ın bebeği sağlıkla doğabilecek mi?

600 kelime

Askerin Yari (Yeni Hesap)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin