Satır arası yorum yapmayı unutmayalım. ❤🌹
Feyzullah'dan
Şuan hastanedeydik herkes çok üzgündü. Benimde her dakika sanki bir damarımı kesiyorlardı o olmadan kalbim atmıyor. O olmadan nefes alamıyorum olmuyor o olmadan olmuyor. Arkamı döndüğümde Su'yun yengesi olucak kadın bağırarak ağlıyordu. "Su nerdesin kızım bizi bırakıp gitme yavrum."diye bağırıyordu. Gerçekten bu kadın çok yılan bir kadındı hem kendisi yeğenini evden kovuyor hemde bizi bırakıp gitme diyor.Artık dayanamadım bu kadının bu kadar timsah gözyaşı döküp kendisini herkese inandırmaya çalışması aşağalık bir şeydi.
"Lan sen değil misiniz yeğenini kovan şimdi bizi bırakıp gitme mi diyorsun? Bıkmadan bir de timsah gözyaşlarını mi döküyorsun ya sen abinin emanetine böyle mi sahip çıkıyorsun ya siz ne aşağalık adamalasınız. Su bir uyansın onun yüzünü göremeyeceksiniz anladınız mı? " dedim ve yerime oturdum uykum vardı ama uyuyamazdım. Ben bir gecede olsa onla uyumaya alışmıştım. Onun kokusuna gözlerine saçlarına ben onun her şeyine alışmıştım. Şimdi ben nasıl aglamayayım. Ablası,abilerim,yengem,Nazlı, onu hiç tanımayan Ateş ve sanki herşeyi anlamış gibi durmadan ağlayan Aras o bile ağlıyor ben kendimi nasıl tutuyim.
İçerden doktor çıktığı an hemen doktorun yanına koştumve herkesin önüne geçerek telaşlı bir şekilde konuşmaya başladım "Doktor Bey S..su nasıl"dedim korkarak doktor cevap verdi."Korkucak bir şey yok beyfendi zaten kurşun içerde degildi hemen çıkardık iliklere ve apandisede zarar vermemiş bu 24 saat içinde yoğun bakımda kalacak durumunu gözlemliycez buna göre normal odaya alıcaz. "Dedi doktor ama ben onu görmek istiyordum. "Peki görebilirsiniz ama sadece bir kişi ve 5 dakika görebilir. "Dedi bende o an Bahar'a baktım ve bana şöyle dedi.
"Hadi Feyzullah sen gir." Dedi bende onaylarcasına başımı salladım ve doktoru takip ettim gerekli kıyafetleri giydim ve iceri girdim ve yatakta bir sürü makineye bağlı harektsiz yatan Su'yu gördüm. Çok çaresiz ve umutsuz bir şekilde yatıyordu.
"Nazar boncuğum hadi kalk ve bana kız baka ben senin istemediğin bir şey yaptım."dedim ağlayarak "Hani demiştin ya 'sana kızdığım zaman sana Feyziminatör diyeceğim'demiştin hadi kalk bana Feyziminatör de." Dedim ve gözümden bir damla daha yaş döküldü. Ve hemşire geldi"Artık çıkmanız lazım. "Dedi ve bende "tamam"dedim. Ve Su'yun elini tuttum öptüm ve kulağına eğilip "Su hadi kalk o gelinliği almaya gidelim ama lütfen kalk.Seni seviyorum."dedim ve odadan çıktım.
"Abi ben bir yere gidip gelicem."dedim Fethi abime oda onayladı ve hastaneden çıkıp gelinlikçiye gittim. Gelinliği bıraktım ve bunu temizleyip dikebilmelerini söyledim.
Bahar'dan
Yavuz'un kollarında uyuyakalmıştım. Kocamın kollarında uyumak bana huzur veriyordu. Evet kocam dedim çünkü biz evlenmiştik. Amcam ve yengemde beni tanımadığım bir adamla evlendiriceklerdi bende Yavuz ile evlendim zaten birbirimizi seviyorduk. Ama bundan ne onun ailesinin ne de benim ailemin haberi vardı. Feyzullah hariç bütün tim biliyordu. "Bahar iyi misin? Uyandırdım mı?" Dedi bu adam hep b3ni düşünüyordu hep benim iyiliğimi istiyordu bu yüzden ona aşıktım davranışlarına bana karşı olan duygularına aşıktım.
"Yok ben iyiyim sen beni uyandırmadın." Dedim o an doktor yanımıza geldi ve şöyle dedi"Su hanım uyandı normal odaya aldık,Feyzullah Beyi görmek istiyor."dedi ama feyzullah gitmişti."Tamam sen Su'yun yanına git ben Feyzullah'ı ariyim geksin"dedi bende odaya girdim ve Su'yun yanına oturdum.
Su'dan
Uyanmıştım. Ve ben baygınken Feyzullah benimle konuşmuştu hala hatırlıyorum. Uyanınca da direk Feyzullah'ı yanıma istedim.Çünkü bana seni seviyorum demişti ve bu konuyu onla konuşmam lazımdı hemde hemen.Kapı çaldı ve ablam içeri girdi. Yanıma oturdu ve konuşmaya başladı. "Ablam iyi misin?" Dedi bende cevap verdim." İyiyim abla Feyzullah nerde?" Diye sordum oda hemen cevap verdi. "Ablacım o sen amelyattayken hep bekledi ağladı hatta bizim o cadaloz yengemiz vafya onh bile azarladı bir daha Su'yun yüzünü göremiyceksiniz dedi ondan sonra elinde gelinlik paketiyle gitti ve gelicem dedi birazdan gelir. "Dedi ablam ve kapı çaldı bu seferde Eylem geldi gözleri kıpkırmızı bir şekilde kucağındaki Aras da ağlamıştı.
"Ay siz anne oğul benim için ağladınız mı? "Dedim ve onlarda geldi ve bana sarıldı. "Aya ağlamayın bak benide aglatıcaksınız"dedim onlarda güldü ve oturduk. Sonra Nazlı geldi Fethi abi geldi h ir de Ateş diye biri geldi hep beraber sohbet ettik. (Yazardım ama üşendim😂)
Kapı çaldı ve koşturarak Feyzullah içeri girdi bana sarıldı ve hemen yanıma oturdu. Etrafa baktığımda herkes gitmişti yüzümü elelri arasına aldı ve konuşmaya başladı. "Boncuğum iyi misin? Sırtın ağrıyor mu?" Dedi bende ona cevap verdim. "Hayır agrımıyor hem ben çok iyiyim Feyzo'mm"dedim oda bana gülümsedi. "Ben çok korktum Nazar boncuğu'mm"dedi beni taklit ederek bende cevap verdim."Ama burdayım yanındayım hiç bir yere gitmedim burdayım yanındayım ve hep yanında olucam."dedim oda tekrar bana sarıldı saçlarımı kokladı ve anlımı öptü. "Sana bir sürprizim var dedi ve bana bir kutu verdi. İçini açtığımda o istediğim gelinliği gördüm ve ona sarıldım. "Çok teşekkürler Feyzo'mm"dedim oda bana baktı ve şöyle dedi.
"Seni seviyorum Nazar boncuğu'mm"
"Seni seviyorum Feyzo'mm"Bölüm sonu🎀
1 günde 2 bölüm hepsi sizin için..
Yorumlarınız için çok teşekkürler.
Biliyorum bölümler kısa oluyor ama 1 günde 2 bölüm atıyorum.
15 tatilde daha çok bölüm aticam.
800 kelime...Seviliyorsunuz❤💙
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Askerin Yari (Yeni Hesap)
FanfictionBir asker ve onun hayatını değiştiren bir kadın.Kadın askerin mucizesi en zor zamanında gelen bir mucize.