Devam: Karışan Testler!!

166 15 15
                                    

Yine yine ve yine ben geldim belki biraz geç gelmiş olabilirim ama geç olması güç olmasından iyidir. Beni Sevmeyi Dener Misin? Kitabima bakmayı unutmayın hadi size;

İyi okumalar

Feyzullah'dan

Doktor iki satttir yüzümüze bakıyordu ve bir şey de söylemiyordu. Korkuyordum ona bir şey olmasından korkuyordum. Ya bir şey olmuşsa artık dayanamadım ve ben doktora sordum."Artık karımın nesinin olduğunu öğrenebilir miyiz ?"dedim doktorda bize baktı ve konuşmaya başladı.

"Migreni yüzünden başı dönmüş biraz da grip olmuş sanırım."dedi doktor hayır yani sen doktorsun niye emin bir şekilde konuşmuyorsun. "Sanırım derken emin değil misiniz?"dedim doktorda cevap verdi." Test sonuçları öyle gösterdi geçmiş olsun."dedi ve gitti doktor hayır böyle doktor mu olur ya?

Doktora saydıktan sonra Su'yun yanına gittim. Su uyanmış ve oturuyordu yatakta beni görünce gözleri parladı ve gülümsedi bende ona gülümsedim ve yanına gidip oturdum.

Su'dan

"Feyzullah ne olmuş bana?"dedim o da bana gülümsedi ve cevap verdi. "Merak etme boncuğum önemli bir şey yok biraz grip olmuşsun migrenin de tuttuğu için başın dönmüş."dedim ve devam ettim. "Biliyor musun sana bir şey olucak diye çok korktum seni kaybetmek aklıma geldikçe delirdim doktor da iki saat içerden çıkmayınca yani kısacası ben seni kaybetmekten çok korktum."dedim oda hemen bana sarıldı. Bende onun saçını öptüm ve geri çekildim.

"Korkmana gerek yok Feyzom ben burdaıyım ama sana bir şey söylemem lazım."dedim oda yüzüme korkmuş bir şekilde baktı. "Kötü bir şey olmadı demi boncuğum."dedi oda bende ona gülümsedim ve cevap verdim.

"Yok yok kötü bir şey değil. Şunu fark ettim de biz niye hep hastane odasında oluyoruz. Sen bana ilk defa hastane odasında açılmıştın mesela."dedim oda güldü ve cevap verdi."Evet boncuğum hastane hep bizi kendine çekiyor."dedi bende güldüm ondan sonra içeri hemşire girdi ve bana baktı.

"Taburcu olabilirsiniz."dedi ve güldü ondan sonrada gitti. Bizde taburcu olma işlemlerini bitirdik ve eve gittik. Eve gidince ben direk odaya çıktım. O sırada Feyzullah duşa girdi ben pijamalarımı giydim ve yatağın içine girip bu gün olanları düşünmeye başladım.

Ateş ve Nazlı evlenmişti. Ve herkes bu duruma çok mutlu olmuştu. Ben ve Feyzullah'ın arası iyidi yani aramız iyiydi ama ben bir an hamile olduğumu sanmıştım. Burda ondan ve benden bir parça olduğunu sanmıştım ama yanılmışım. Kesin Feyzullah da çok umutlanmıştı ama o da bende hayal kırıklığına uğradık ikimizde.

Feyzullah banyodan çıktı ve yanıma geldi aslında ona soracaklarım vardı ve sormayı tercih ettim içimde kalmaktansa dışa söylesem daha iyi olur diye düşündüm."Feyzullah hani hastanedeydik ya ben de sana bir şeyler demiştim."dedim ve Feyzullah da kafasını salladı. "Ben bir ana hamile olduğumu sandım ve senide umutlandırdım özür dilerim." Dedim ve devam ettim "Çok üzüldün mü hamile olmadığımı duyunca?"diye sordum oda ellerimi tuttu ve konuşmaya başladı.

"Özür dilemene gerek yok. Hem senin bir suçun yok ki. Ama evet bir anda olsa içimde bir kırgınlık oldu ancak sana kızmadım boncuğum."dedi ve bana sarıldı bende ona sarıldım.

Bir an yine midem çok fena bulandı ve hemen banyoya koşup içimdekileri boşlattım. Feyzullah da benim elimi yüzümü yıkadı. Ve konuşmaya başladı. "Bu böyle olmaz hadi kalk hastaneye gidiyoruz."dedi hasatneye gittiğimizde o doktor yoktu başka bir doktor vardı. Ve yine test yaptık test sonuçları çıkınca doktor yanımıza geldi.

"Hanımefendi sabahki doktor testleri karıştırmış siz hamilesiniz."

Bölüm Sonu

Bir bölümün daha sonuna geldik ve arkadaşlar artık finale yaklaşıyor gibiyiz heralde neyse bölüm kısa oldu ama olsun.

550 kelime

Seviliyorsunuz...

Askerin Yari (Yeni Hesap)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin