Evet bir yolun daha sonuna geldik. Aslında bu hikayemin bu kadar güzel oy almışken bitmesini istemiyorum. Ancak yapicak bir şey yok. Bazı kitaplarima da devammm etmeyi düşünmüyorum. Yavabh kitabina başlıycam muhtemelen. Ama arkadaşlar Feysu kitabina ara vericem lütfen bunh olumlu karsilayın ve takipte kalın en yakın zamanda Feysu kitabı da yazıcam.O zaman son defa;
İyi okumalar
Su'dan
'Hamilesiniz! Hamilesiniz! Hamilesiniz!' Beynim eror vermiş gibi aynı cümleleri tekrarlıyordu. Hamileyim ben anne olucam. O an Feyzullah'ın bağırmasını duydum vet gerçekten anne oluyorum.
"Allah baba oluyorum baba lannnnn." Dedi ve geldi bana sarıldı o an doktor da bize gülümsedi ve dışarı çıktı."Teşekkürler boncuğum bana bu hediyeyiverdiğin için çok teşekkürler. Seni çok sevoyorum."dedi ve dudağıma tüy gibi bir öpücük kondurup geri çekildi.
"Feyzullah bizimkileri aradın mı?"dedim sonra ise kapının açılmasıyla herkes içeri geçti en önde ablam durdu ve bana bakarak konuşmaya başladı." Kuzum iyi misin? Niye hastaneye geldiniz ki migrenin mi tuttu?"dedi ablam bende gülümsedim ve ablama cevap verdim."Migrenim tutmadı ama anne oluyorum.!!"dedim ve herkesin ağzı açık kaldı hemen geldiler ve bize sarıldılar.
"Allah Mücahit 2 geliyor!"dedi mücahit abi."Lan sanane belki annesi babası farklı isim koyucak."dedi Yavuz abi ondan sonra da Mücahit bozuldu ve bizde sohbet etmeye devam ettik.
9 ay sonra
"Feyzullahhhh! Doğuruyorum ayyy!"diye bağırdım ve Feyzullah hemen bebek çantası ile geldi ve beni arabaya bindirdi.
"Su hafi derin derin nefes al sakinnn ol bak kızımız geliyor hadi dayan."dedi Feyzullah ama şu an benim onu dinliycek gibi bir hali yoktu canımla cebelleşiyorum burda."Aaaaa Feyzullah hızlıgit doğurucam şimdi burda Ayyy"dedim Feyzullah hızlandı ve hastanenin önünde durdu.
Feyzullah'dan
Su'yu hemen içeri aldılar ama çığlıkları dışarıdan bile duyuluyordu. Ben burda beklerken Yengemler ve abimler geldi.
"Feyzullah kardeşim iyi mi?"dedi Bahar abla "Iyi yenge iyi olucak ikisi de." Dedim herkes beklemeye başladı ve içeriye 5 aylık hamile olan Nazlı geldi.
"Su içerde mi?"dedi bende kafa salladım ve beklemeye başladık. Doktor çıkınca hemen yanına gittik ve doktorun diyeceği şeyi dinlemeye başladık. "Feyuzllah bey eşiniz de kızınız da çok güçlü çıktı. Tehlike olmasına rağmen dayandılar ve sağlıklı bir doğum oldu."dedi ve gitti herkes birbirine sarılıyordu. Bende mücahit abime sarıldım.
Su'yu odaya aldıklarında hemen yanına gittim Su oturmuş bebeğimizi izliyordu. Çok tatliydi gözlerini görmedim ama heralde kızım da benim ikinci boncuğum olucak. En sonunda kızım bana baktı ve gözlerini açtı. Su'yun kopyası gibiydi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Askerin Yari (Yeni Hesap)
FanfictionBir asker ve onun hayatını değiştiren bir kadın.Kadın askerin mucizesi en zor zamanında gelen bir mucize.