הפרק קצת סוטה אז על אחריותכם😂
____________________________בהתחלה הוא התעלם אבל אחרי כמה דקות הוא אמר לי שזה בסדר, ״אם את לא רוצה או לא מוכנה לזה אז לא חייבים.״ כשהוא אמר את זה הרגשתי עוד יותר רע ממקודם, ״ אתה באמת לא כועס?״ ״לא! למה לי לכעוס? זה דבר שרק אם שניים רוצים אז עושים אותו.״ ״ ואתה רוצה?״ ״אני לא אשקר, די קיוויתי כשנגיע הביתה נמשיך...״ ״אני...״ אמרתי ״זה באמת בסדר. אפשר גם רק לישון אחד עם השניה.״ די שמחתי שהוא אמר את זה, ואני לא מתחרטת על זה שאמרתי לו. אולי אני באמת לא מוכנה לזה, הגענו לבית שלו וירדנו לחדר, ״שיט, אין לי פה בגדים, כל הבגדים בתיק שלי מלוכלכים.״ אמרתי בסוג של כעס ״זה בסדר אני אתן לך איזה סוודר שגדול אליי...״ ״בלי מכנס?״ ״אמ...״ אמר והעפתי לו את הכרית לפרצוף, ״באמת! אני לא צוחק, אין לי... כולם בכביסה...״ ״אוקי.״ אמרתי בפרצוף עצוב ״אל תעשי את הפרצוף הזה, זה גם לא יעבוד עליי וגם אין לי מה להביא לך.״ אוף, הפסקתי לעשות את הפרצוף חיבקתי אותו מאחורה ואמרתי לו שיחכה לי למעלה, ״את האמת, הפרצוף הזה כן עובד עליי... אבל רק שלך. אז את יכולה לקחת את הקרדיט. ואם את צריכה יש מגבת בארון״ אמר ונישק אותי נשיקה קטנה על השפתיים, הוא עלה למעלה ואני התקלחתי והתלבשתי.
-שיחה של שון ואבא שלו-
״עוד אחת פרחה?״ ״זה מה שאתה חושב על החברות שלי?! פאק, אבא, והיא ממש לא פרחה, היא בדיוק ההפך מזה.״ ״אוקי, זה גם מה שאמרת על סיוון ו...״ אמר ובדיוק עליתי ״אבא אל תדבר אליה.״ לחש שון לאבא שלו, ״ואם כבר סיוון...״ ״אתה החלפת מצעים מאז? כי אני ממש לא רוצה לישון על הגועל הזה!״ לחשתי לו באוזן, ״או שיט.״ ״אתה רציני?! כמעט שבוע עבר מאז!״ ״טוב תרדי למטה, אני עוד מעט אבוא, אני צריך לדבר עם אבא שלי על משהו.״ אמר וחייך אליי ״בסדר, אני למטה״, ״אתה באמת אוהב אותה.״ ״כן, נראה לי.״ ״מה עשיתם עד עכשיו? קרה ביניכם משהו?״ ״1. לא, עדיין לא.. ו-2.למה אתה רוצה לדעת לעזאזל?!״ ״סתם לדעת מה הבן שלי עושה עם בת שהוא באמת אוהב, אסור?״ ״כן! אסור לך!״ ״אני מאחל לכם בהצלחה, ואל תמשוך את זה הרבה זמן.״ אמר אבא של שון.
*שון מדבר עכשיו(גם המחשבות שלו)*
הבנתי על מה הוא דיבר. ירדתי למטה כי לא רציתי להשאיר את שירה לבד הרבה זמן, ״בואי נחליף את הסדין״ ״טוב אז תביא סדין אחר.״ הלכתי להביא סדין וכל מה שחשבתי עליו זה שאני אוהב אותה. אבל היא לא רוצה... היא לא מוכנה לעשות את מה שעושים כשאוהבים... ״שון תתקן אותי אם אני טועה אבל אתה כן קצת כועס על זה שאני לא רוצה לעשות את זה נכון״ ״אני לא כועס, אבל... כן הייתי רוצה לעשות את זה..״ זו השיחה הכי מוזרה שהייתה לי בחיים. באמת. ״את יודעת, אני די שמח שאת לא רוצה.״ ״למה?״ ״כי כל אחת עכשיו הייתה רוצה לעשות את זה רק כי אני מפורסם, וכי יש לי כמה סינגלים, אבל את, יש לך אפילו את האומץ להגיד לי שלא, וזה פשוט..״ ״זה פשוט דבילי?״ ״ממש לא, להפך, זה מה שאני אוהב בך. שיש לך אומץ, שאת לא כמו כולן, שאת אוהבת אותי באמת ולא בגלל שאני מפורסם.״ ״את האמת״ היא אמרה וחיבקה אותי, ״אני אוהבת אותך רק בגלל השירים שלך״ אמרה וציחקקה ״את רצינית?״ ״כן! ברור שאני רצינית!״ אמרה בצחוק, ״אני שמח״ אמרתי וחייכתי אליה
*חזרנו לשירה(יאי)*
״אני חושבת שאם לא מנסים לא יודעים.״ אמרתי כשהוא הוריד חולצה כדי להתכונן לשינה, ״באמת?״ ״כן. לא הייתי אומרת את זה סתם.״ הוא לא שם על עצמו את החולצה שהחזיק ביד והלך לנעול את הדלת, הוא התיישב מולי על המיטה וזה פשוט קרה לבד. כשמגיע הזמן אתם יודעים, וזה היה הזמן שלנו. בבוקר שלמחרת התעוררתי ולא ראיתי את שון, פחדתי שעשיתי עוד פעם טעות, פתחתי את הארון שלו ולקחתי משם חולצה, ואין לו מכנסיים, אז לא היה לי עוד מה לקחת, יופי! ״שון? יש מישהו בבית?״ אף אחד לא ענה, התביישתי לעלות לקומה העליונה רק בתחתונים, ״שון? אתה שם?״ עליתי למעלה ואז הוא יצא מאחורי הספה והפתיע אותי, ״אמאל'ה, אתה לא נורמלי!״ אמרתי וצחקקתי, הוא הרים אותי על האי שיש, ״יפה לך רק תחתונים.״ ״קורע מצחוק! למה עשית את זה?״ ״כדי להביא לך את זה״ אמר והוציא מהכיס כרטיסים להופעה ״או מי גאד! אתה מופיע?״ ״לא, לא אני מופיע, אני לוקח אותך להופעה של הלהקה הזו שסיפרת לי עליה.״ לקחתי לו את הכרטיסים מהיד כדי לבדוק מתי זה ואיפה, ״זה באירופה.״ ״כן, טסים לספרד״ ״אני לא יכולה לבוא.״ אמרתי וירדתי מהשיש ״למה? כי זה בספרד?״ ״כן. בדיוק בגלל זה. כי זה עולה בערך כמו הבית שלי. ואין לי סכום כזה להחזיר.״ ״אבל זה עליי, באמת.״ ״אני... אתה בטוח?״ ״כן, כבר שילמתי על זה.״ ״אני אוהבת אותך.״ אמרתי וקפצתי עליו בחיבוק והוא חייך, ״רגע, אבל התאריך שעל הכרטיס הוא לעוד שבועיים״ ״כן... אני חושב שכדאי שתלכי הביתה לספר... גם אם זה בעוד כמה שבועות.״ אמר והביא לי בגדים, ״תודה, על הכל באמת.״ אמרתי ונתתי לו נשיקה קטנה על השפתיים והלכתי מהר הביתה.
~~~~~~~~~סורי שמלא זמן לא עלה פרק...
פרק חדש!
כבר חמש פרקים!!!
מקווה שתאהבו ואל תשכחו לרשום מה אתם חושבים על הפרק/הסיפור בתגובות♥️
YOU ARE READING
בוגד נשאר בוגד
ChickLit״איך אפשר לעשות דבר כזה לבן אדם?! אני סמכתי עליך!״ ״אני יודע.״ קוראים לי שירה, אני בת 17 ולא מזמן עברתי לארצות הברית עם ההורים שלי וישר התחלתי ללמוד פה, בבית ספר יהודי ישראלי. ~גמור~