special episode 💓💓💓

7.1K 393 22
                                    

ျပည့္စံုျခင္း...

ခ်စ္ရတဲ့ အရွင္ရဲ႕ လက္ကိုတြဲထားရတာ...
မနက္တိုင္းအရွင့္ မ်က္ႏွာ ႏုႏုေလးကို ေငးၾကည့္ရင္း ႏိုးထခြင့္ရတာ...
သနၱာေရာင္ႏႈတ္ခမ္းပိစိေလးကို အနမ္းေႁခြတဲ့အခါ...
လျခမ္းေကြးပံုမ်က္ဝန္းေလးေတြ မွိတ္က်သြားေအာင္သူ႔ကို ျပံဳးျပလာတဲ့အခါ...
စိတ္မထင္ရင္မထင္သလို သူ႔ကိုထထကိုက္တတ္တဲ့ သြားစြယ္ခၽြန္ခၽြန္ေလးေတြ...
တခါတရံ ဂ်စ္တစ္တစ္ႏိုင္တဲ့ အရွင့္ရဲ႕ အျပဳအမူေလးေတြကို ခေလးဆန္စြာေတြ႕ျမင္ရတာ...
သူ႔အေပၚ သဝန္တိုတဲ့အခါ အရွင့္ရဲ႕ရြဲ႕တဲ့တဲ့အမူအက်င့္ေလးေတြ...
တကယ့္ကို သူ႔အတြက္ေတာ့ ျပည့္စံုတာထက္ကိုပိုသည္။

ဒီ ဘဝ မွာေတာ့ အရွင္ဟာ သူ႔အပိုင္ျဖစ္လို႔လာခဲ့ေလၿပီ...


***********************
"Morning  "

ေခ်ာ ကလက္ ကိတ္ ကို အားရပါးရစားေနသည့္ အရွင္ က သူ႔ကိုလွည့္ပင္မၾကည့္...
ပါးႏုႏုေလးထက္ အနမ္းေပးလိုက္သည့္တိုင္အစားမပ်က္...

အရွင္က ဒီဘဝမွာေတာ့ ဂ်စ္တစ္တစ္ေကာင္ဆိုးေလးတေယာက္ပါပဲ...

ျပန္ဆံုၿပီး ၂ရက္အၾကာမွာပင္ ခ်က္ခ်င္းလက္ထပ္ျဖစ္ၾကသည့္အေပၚ အရွင့္ရဲ႕မိဘတို႔ဟာ အံ့ေဩာလို႔မဆံုး...
အရမ္းျမန္လြန္းသြားတာသိေပမဲ့လဲ ပိုင္ရမွာျဖစ္မွာမို႔....

"Yeolဒီကို လာ စမ္း ေရေျပာင္ေအာင္မသုတ္ဖူး"

အရွင္က ဆိုဖာမွာထိုင္ေနတာမို႔ သူက ၾကမ္းျပင္ေပၚ သာ ထိုင္ခ် လိုက္ရင္း အရွင့္ ရင္ခြင္ထဲ ေခါင္းတိုးလိုက္ေတာ့ ေက်ာ ျပင္ထက္ စပ္ဖ်င္းဖ်င္း လက္ဝါးခ်က္..

" အပ်င္း ထူေကာင္ အသားက သိပ္ယူ"

သားပတ္ပြပြႏွင့္ေရစိုေနသည့္ ဆံပင္တို႔ကို သုတ္ေပးေနသည့္ အရွင္က ဗ်စ္ေတာက္ဗ်စ္ေတာက္...
ရင္ဘတ္ေလးကို ခိုးနမ္းလိုက္ေတာ့ တြန္႔ခနဲျဖစ္သြားသည့္ ကိုယ္ေလး ...

" ဘယ္ေတာ့ အတူ ေနရမွာလဲ"

ရင္ခြင္ထဲက ေန ေမာ့ၾကည့္လိုက္ရင္း ဆိုမိေတာ့ သူ႔ႏႈတ္ခမ္းထက္ ဖိကပ္လာသည့္ႏႈတ္ခမ္းပိစိေလး...

ၾကည့္...
အျမဲတမ္း အရွင့္ ဘက္ က စနမ္းသည္။
ဒီက လူ မရုိးမယြျဖစ္လာၿပီဆို မွအဆံုးထိ သြားခြင့္မေပးပဲေဝ့လည္ေၾကာင္ပတ္လုပ္သည္။
မေျပာဘူးလား...အရွင္ဟာ သိပ္ဆိုးပါတယ္လို႔...

"Till the end"(completed)Where stories live. Discover now