#12#

818 65 18
                                    

Lucas Jungwoo için çok güzel bir doğum günü sürprizi hazırlamıştı. Yarın doğum günüydü ve yarın Jungwoo'ya çıkma teklifi edecekti. Bu fikri tabii ki Doyoung vermişti. Yoksa Yukhei'nin aklına böyle bir fikir gelmezdi. Doyoung'a ne yapabileceğini sorduğunda biraz düşünmüş ve Doyoung'ın hep hayali olan bu fikri vermişti.
Plan aynen şöyleydi :
1- Jungwoo'nun doğum günü -yani yarın- cumartesiydi. Doyoung onu dışarıya , parka, çağıracaktı. Neden bir park diye sormayın. Doyoung Jungwoo'nun en sevdiği yer olarak parkı söylemişti.
2- Lucas oraya yüzükle gelip oturacak ve Jungwoo gelince ona çıkma teklifi edecekti. Tabii bu sırada Doyoung ikisini yalnız bırakmak için Jungwoo yu parkın girişinde bırakıp kaçacaktı.
3- Ve Jungwoo çok şaşıracak -Doyoung'a göre- çok mutlu olup Lucas'ın boynuna atlayacaktı. Ve tabii ki kabul edecekti.
İşte plan bu kadardı. Ve Lucas şu an çift yüzüğü bakıyordu. En son girdiği mağaza da istediğini buldu ve hemen alarak, çıktı. Yarın bunu Jungwoo'nun takacağı düşüncesiyle mutlu mutlu evine doğru yol aldı.
            - Ertesi Gün -
Doyoung Jungwoo'yu aramış ve hediyesini almak istiyorsa Doyoungların evinin önünde olup birlikte parka gitmeleri gerektiğini söylemişti. O da başta oflayıp puflasa da kabul etmiş, 5 dakika sonra orada olacağını söylemişti. Doyoung da kabul edip telefonu kapatmış ve Lucas'a mesaj atmıştı.
Şimdi ise kapının önünde Jungwoo'yu bekliyordu. Yaklaşık 20 dakika olmuştu ve en sonunda kapı çaldı. Doyoung Jungwoo'ya kızmak için kapıyı açtığında yalnız Jungwoo değil yanında da bir Jaehyun görmüştü. Şok olarak Jaehyun'a bakakalmış ve sadece ağzından bir kelime çıkmıştı.
"Jaehyun?"
Jaehyun gülümsemişti. Jungwoo da birbirlerine bakışlarını kesip konuşmaya başlamıştı.
"Şey, Jaehyun'u ben çağırdım ya. Birlikte gitsek daha iyi olur diye düşündüm de. Kızmadın dimi?"
"Ahahha. Tabii kızmadım niye kızayım? Hadi gidelim."
3'ü birlikte parka doğru yürümeye başladılar. Lucas parkta heyecanlı bir şekilde otururken gördü Doyoung ve hemen hızlı hareketlerle Jungwoo'yu Lucas'ın yanına doğru ittirmiş, Jaehyun'un da elinden tutarak başka bir yere doğru sürüklemeye başlamıştı.
Yeterince gittiklerini fark ettiğinde durup soluklandı.
"Nereye ve niye gidiyoruz Doyoung?"
Bu çocuk Doyoung ismini nasıl bu kadar güzel söyleyebiliyordu? Hey, bunlardı şuan düşünmemeliydi.
"Şey. Lucas Jungwoo'ya çıkma teklifi edecek o yüzden bir plan yaptık ve planın bu aşamasında benim kaçmam gerekti. Sen de gelince seni de kaçırmak zorunda kaldım. O yüzden kaçıyoruz Jaehyun"
"Anladım, shipim gerçek oluyor desene. O zaman pizza yemeye gidelim. Acıktım biraz."
"Olur, şurada bildiğim bir pizza dükkanı var. Pizzaları da gayet lezzetli hadi gidelim."
İkili birlikte Doyoung'ın önerdiği yere doğru yürüdüler. Ancak o kadar rahat hissediyorlardı ki ellerini ayırmayı bile unutmuşlardı. Pizza dükkanına vardığında da siparişlerini vermişlerdi.
"Doyoung, peçeteyi uzatabilir misin?"
"Tabii"
  Peçeteyi uzattı Doyoung. Ancak peçete tam düşecek gibi olduğundan ikisi de tutmaya çalışırken elleri buluşmuştu. İkisi de gözlerinin içine bakıp daha sonra utanarak gözlerini kaçırıp yemeklerine devam ettiler.
  Yemeklerini bitirdiklerinde hesabı ödeyip çıktılar. Şimdi Doyoung olanları düşünüyordu. Kalbi daha da hızlanıyordu. Bunları Taeil'e ya da Jungwoo'ya anlatsa ne kadar çok feels geçireceklerini düşündü.
  Daha sonra Jaehyun'la birlikte K-pop eşyalarının satıldığı bir dükkana girdiler.
Orada Doyoung'ın en sevdiği grup olan Wanna One'ın anahtarlığını gördüler. Doyoung çok beğenmişti. Ancak hızlıca evden çıktığı için unutmuştu. Birlikte mağazadan çıktıklarında Jaehyun iki dakikalığına tuvalete gideceğini söyleyip yanından ayrılmıştı. Geri geldiğinde elinde bir hediye paketi vardı.
"Bu senin için Doyoung. Şey, üzüldüğünü görünce almak istedim. Lütfen kabul et."
Doyoung teşekküd ederek aldı ve tam sarılacakken Jaehyun onu itti.
"Ben sarılmayı pek sevmem Doyoung."
Doyoung da kafasını sallayarak iyi günler diledi ve yanından ayrıldı. Jaehyun mutlulukla evine doğru ilerlerken ağlayan bir Doyoung bıraktığını bilmiyordu...

Yazar Notu :
Hello! Artık her gün -neredeyse - bölüm atmaya başladım. Ve bu arada Doyoung da no#1 olmuşuz!! Hiç böyle bir şey beklemiyordum açıkçası. Hepinize çook teşekkür ederim ♥_♥
Sizleri çok seviyorum yeni bölümlerde görüşmek üzeree!!

my classmate//dojaeHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin