--- 6 yıl sonra ---
Doyoung işten çıkıp eve doğru ilerlemişti. Burası Hollanda'ydı. Evet, Kore'de değillerdi. Çünkü eşcinsellere yasal bir evlilik hakkı tanınmadığından ikili buraya gelmiş, evlenmişler ve üniversitelerini okuyup bitirmişlerdi. Doyoung başarılı bir göz doktoru, Jaehyunsa başarılı bir yazardı. Zaman çok çabuk geçiyor diye düşündü Doyoung otobüse bindiğinde. Eskiden hep otobüslerde Jaehyun'u düşünürdüm. Şimdi yine düşünüyorum ama evli olduğumuzu bilerek. Değişik, diye mırıldandı kendi kendine. Ve evinin oradaki durağa geldiğini fark edince düğmeye bastı.
Lisedeki son senesini Jaehyunla geçirmişti. Her dakikasını, her saniyesini... Birlikte sınava çalışmışlar, birlikte başarmışlardı. Doyoung biliyordu ki, Jaehyun olmasa Coğrafyadan geçemezdi asla. Bunun için ona teşekkür etmişti, hemen hemen her zaman. Evlilik teklifi nasıl mı olmuştu? O işte en sevdiği anıydı.
#Flashback#
Üniversitenin mezuniyet günüydü. Doyoung bölüm birincisi olmuştu. O yüzden ona diploma verecek ve ismini söyleyip konuşma yapmasını isteyeceklerdi. Ailesi gelmeyecekti Doyoung'ın. Çünkü Jaehyun'la birlikte olduklarını öğrendiklerinde ona bir daha görüşmek istemediklerini, böyle bir oğulları olmadığını söyleyip evden kovmuşlardı. Ancak, Jaehyun'un ailesi ikisinin ilişkisini desteklemişler ve Hollanda'ya okumaya yollamışlardı.
O zamandan beri Jaehyun'un babasını babası, annesini annesi olarak kabul etmişti. Ve onları gururlandırmak için çok çalışmış ve bölüm birincisi olmuştu. Jaehyunla birlikte kaldıkları eve bir gün önceden gelmişlerdi Jaehyunun anne - babası. Ve Doyoung'ın aklında Jaehyun'a evlenme teklifi etmek vardı. Bunu ailesine söylemiş, babası yine fangirl çığlıkları atarak yapmalısın demişti. Annesi ise sakin bir tonda, çok güzel olur, demişti. Eh, küçük kardeşi de abim evlenecek diye sevinmişti.
Her ne kadar çıkma teklifini eden Jaehyun da olsa, evlenme teklifini eden Doyoung olmuştu. Her neyse şöyle teklif etmişti :
Doyoung'ın ismi okunduğunda konuşmasına başladı,
"Öncelikle hocalarıma ve arkadaşlarıma çok teşekkür ediyorum. Ancak en önemli teşekkürümü sevgilim Jaehyun ve benim gerçek ailem olmasalar bile beni bu zamana kadar destekleyen aileme iletiyorum. Ve hepinizin önünde, Jung Jaehyun, her zaman her şeyde yanımda olan kalbimin sahibi, ömrünü benimle birleştirmeye var mısın? Benimle evlenir misin?" diyerek önüne diz çökmüş ve yüzüğü uzatmıştı.
Jaehyun şaşkınlıkla ne yapacağını bilemese de kalbini çalan bu adamla ömrünü birleştireceğini biliyordu.
"Evet Doyoung. Seninle evlenirim!"
Doyoung alkışlar eşliğinde yüzüğü parmağına geçirmişti. İşte böyleydi.
#Flashback End#
Doyoung eve vardığında anahtarıyla kapıyı açıp içeriye girdi. Jaehyun'un sesi geliyordu ancak içeride değildi. Büyük ihtimalle yukarıdaki odada annesiyle konuşuyordur diye düşündü. Merdivenlere yönelerek yukarı çıktı. Odanın kapısı açmasıyla Jaehyun'un ona dönmesi bir olmuştu. Jaehyun gülümseyerek ona doğru geldi.
"Jaehyun, kiminle konuşuyordun? "
"Hiç kimseyle hayatım."
"Yalan söyleme Kim Jaehyun!"
"Off. Sürprizi bozmak mı istiyorsun? Tamam. Jeno! Buraya gel! Bak Doyoung baban geldi!"
Jaehyun kenara çekildiğinde 3-4 yaşlarındaki küçük bir çocuk yanına geldi.
"Meyaba Dongyoung baba! "
Doyoung şaşkınlıkla Jaehyun'un gözlerine bakakaldı.
"Hayatım, hatılıyor musun biz evlat edinmek için başvurmuştuk?"
"Hatırlıyorum. Kabul edilmiş mi yani?"
"Evet. Ve adı da Jeno. Bak! Sana ne kadar da çok benziyor."
"Yah! Ben kimşeye bençemiyoyum Jaeyun baba!"
Doyoung kocaman sarıldı Jeno'ya. Gerçekten de benziyordu kendine.
"İnşallah lisedeki Jeno'ya benzemez."
"Ah... Jeno'dan seni çok kıskanırdım. Gelip hyung hyung diye peşinde dolanırdı. Sonra bunu Jaemin'e söyleyince Jaemin ona küsmüş ve Jeno da senin peşini bırakmıştı. "
"Demek çocuk yanıma o yüzden gelmiyordu."
"Evet."
"Seni çok seviyorum biliyorsun değil mi?"
"Biliyorum ve ben de seni çok seviyorum."
Doyoung tam öpmek için Jaehyun'a yaklaşırken Jeno bağırdı,
"Hey! Babayayım! Ben de buyadayım."
"Minik bebeğim babasını mı kıskanmış? Seni de çok seviyoruz Jeno-ya."
"O zaman aile sarılması yapalım? Ne dersiniz hayatım ve Jeno-ya?"
"Oluyy"
Hep birlikte sarıldı çekirdek Kim ailesi. Mutlulardı. Çünkü bir aradalardı. Kim bilebilirdi ki bilgi yarışmasında birbirlerini gördükten sonra aynı liseye gidip aşık olup evleneceklerini?
Mutlu günler gelmişti gelmesine ama devam edecek miydi? İşte orasını ancak kader bilebilirdi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
my classmate//dojae
Fanfiction••tamamlandı☆•• Doyoung şimdi -neredeyse hiç - onunla konuşmayan, burnu havada, umursamazın teki olan Jaehyun'la mı oturacaktı? Ne günahı vardı da bunları yaşıyordu acaba?