Özel Bölüm : Bay Kwon Neden DoJae'yi Birlikte Oturttu?

447 44 23
                                    

Bay Kwon basit bir öğretmen değildi. Teorileri sever, öğrencilerini birbirleriyle yakıştırır ve bu yüzden birlikte oturturdu.
Okula başladıkları ilk gün Doyoung ve Jaehyun'un gay olduğunu anlamıştı. Eh, tabii Jungwoo'nun da. Çünkü, Jungwoo bütün erkekleri dikkatlice süzüyor ancak kızlara geldiğinde burun kıvırıp erkeklere bakmaya devam ediyordu.
Gözlemci olan mükemmel öğretmen Bay Kwon Jungwoo'nun Lucas'ta gözlerini sabitlediğini görmüştü. Jungwoo Lucas'a bildiğiniz aşkla bakıyordu.
Jaehyun ise, konuşma sırası Doyoung'a geldiğinde dikkatlice dinlemiş ve sırası geçse dahi gözlerini Doyoung'dan ayırmamıştı.
Bay Kwon o anda, bu iki seven öğrencilerini sevdikleriyle oturtmaya karar vermişti. Ancak bunu daha sonraya sakladı.
Gel gelelim Bay Kwon'un favori ikilisi TaeTen'e. Taeyong ve Ten ilk girdikleri andan itibaren birbirleriyle çok uyumlu duruyorlardı. İkisi de birbirine karşı bir sevgi belirtisi göstermese de Bay Kwon ileride bir şeyler olduğunu o günden anlamıştı.
  O gün, Bay Kwon eve gittiğinde okuldaki Jaehyun, Doyoung, Jungwoo, Lucas ve TaeTen ikilisinden bahsetmişti karısına.
Bayan Kwon,
"Bana sorarsan, ilk Taeyong ve Ten'i yan yana oturt. Sonra da DoJae ve LuWoo yu oturtursun. Hepsini aynı anda yapar ve dört sene boyunca aynı yerde tutarsan aşık olmak yerine nefret ederler."
Bay Kwon düşündükten sonra karısına hak verip Taeyong ve Ten'i birlikte oturtmuş, Jaehyun ve Doyoung'a da sürekli isimlerini karıştırıyormuş gibi yaparak birbirlerini fark etmelerini sağlamıştı.
Aslında, DoJae'yi birlikte oturttuğu gün sadece LuWoo yu oturtmayı planlıyordu. Ancak Doyoung'ın arkadaşlarından Taeil gelip,
"Hocam, lütfen Jaehyun ve Doyoung'ı birlikte oturtur musunuz? Aralarında tuhaf bir küslük var ve birlikte oturmazlarsa çözebileceklerini sanmıyorum."
  Bay Kwon da Taeil'i kırmayıp ikiliyi birlikte oturtmuştu. İşte, Doyoung'ın da dediği gibi,
"Her şey senin başının altından çıkıyor Taeil!"
----- ∞ ----
Yazar Notu :
Merhaba!
Kısa bir özel bölüm oldu ama ne yazsam bilemedim yanii.
Her neyse, 2 bin okuma olmuş hepinize çok teşekkür ediyorum
Yeni bölümlerde, yeni hikâyelerde görüşmek üzere,
                     -Bayan Panda

my classmate//dojaeHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin